Galant2.0 süüde

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

karla5858

Galant2.0 süüde

PostitusPostitas karla5858 » R Okt 26, 2012 12:26 pm

kas saab galant2.0 süüte nurka muuta?Masin on 2002.a.ja bensiini mootoriga.Jagaja paistab küll olema,aga juhtmeid nagu tavajagajal sealt välja ei paista tulema?

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas breyt » L Okt 27, 2012 3:30 pm

mis mõttes jagaja paistab olevat? :shock:
ole hea ja tee mootoriruumist pilt ning märgi ära kus on jagaja siis saab aidata sind süüte ajastamisega.
:wink:
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas breyt » L Okt 27, 2012 3:39 pm

8. generatsiooni Galandi (2.0 liitrine mootor) süütesüsteem:
Pilt

Niiet selle jagaja võid kapotialt minema visata, sest see pole küll selle masina oma ning mootori tööd ei mõjuta. 8)
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas Aap » K Okt 31, 2012 1:21 pm

Ta vast mõtleb nuka anduit jagaja all :D Ära seda küll minema viska, muidu ei saa sa elusees enam mootorit tööle :D

karla5858

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas karla5858 » K Okt 31, 2012 2:36 pm

Ega ma täpselt ei teagi kus kohas see jagaja peaks paiknema,aga varasemast tean,et klapid peaksid hakkama 40-50 ne juures kergelt klõbisema kui 5 nda käiguga sõites järsult gaasi anda

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas Sander147 » K Okt 31, 2012 7:54 pm

karla5858 kirjutas:Ega ma täpselt ei teagi kus kohas see jagaja peaks paiknema,aga varasemast tean,et klapid peaksid hakkama 40-50 ne juures kergelt klõbisema kui 5 nda käiguga sõites järsult gaasi anda



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Huumor kuubis.
Ei oskagi kuidagi kommenteerida........

Egas see ziguli või volkari junn pole, et klapid-kolvid on omavahel konstantses ühenduses :D

Kas pead siis seda silmas?? Pildil punase ruuduga ümbritsetud.
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas Aap » N Nov 01, 2012 7:02 am

Kõlaks nagu möödapandud või ülevisanud hammasrihma moodi. Sander, mis sa arvad sellest mõttest? Ilmselt süütenurga kallale tahetakse minna, sest mootor ei käi korralikult ja klõbin... Hammas-kaks mööda ja klapid-kolvid saavad kokku küll juba, tulemuseks klõbin...

Karla, kas oled auto hiljuti soetanud? Kui jah, siis mõtleks mootoririhma, balansirihma, pingutite ja veepumba vahetusele... ;) Õli, õlifilter, õhufilter oleks ka mõistlik ära vahetada korraga ;)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas Sander147 » N Nov 01, 2012 7:54 am

Aap, ole mees ja loe korra veel mis ta kirjutas.

Ta eeldab, et peaks hakkama klõbisema, kuid ei klõbise.

Ise ei lähe süütenurk midagi paigast ära. Hammasrihm annab venida küll, ning see klõbisemise jutt on saksa autodel rohkem päevakorras.
Mitsubishidel korrigeerib süütenurka ka aju, ning detoneerima ei hakka küll, kui just eriline pornograafia ja eluohtlikku olukorda mehhaaniliselt jaotusrihmade ajam ja nukaandur viidud pole. Sellist asja olen küll näinud "spetsialistidest" saksa autode romontijate poolt, pärast rihmade vahetust jne.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

karla5858

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas karla5858 » N Nov 01, 2012 8:49 am

Just seda karpi ma silmas pidasingi,mille Sa punasega oled ära märkinud.Aga muidu töötab mootor korralikult,lihtsalt mõtlesin,et äkki saaks mootorit ökonoomsemaks ,kui süüte varajasemaks keeran.Praegu kulub ikkagi 7-9 liitrit 100-le.On see normaalne?Varasematel aastatel võttis justkui vähem,aga ega ta enam esimest noorust ka põe.Ühesõnaga, on nagu on ja lepime sellega.Aga suured tänud,et viitsisid asjaga kaasa minna!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant2.0 süüde

PostitusPostitas Sander147 » N Nov 01, 2012 8:56 pm

7-9 sajale on ju täitsa ok kulu.

Selle karbi nimi on nukkvõlli asendiandur.
Pole tänu väärt. :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist

cron