PostitusPostitas Sander147 » N Nov 01, 2012 7:54 am
Aap, ole mees ja loe korra veel mis ta kirjutas.
Ta eeldab, et peaks hakkama klõbisema, kuid ei klõbise.
Ise ei lähe süütenurk midagi paigast ära. Hammasrihm annab venida küll, ning see klõbisemise jutt on saksa autodel rohkem päevakorras.
Mitsubishidel korrigeerib süütenurka ka aju, ning detoneerima ei hakka küll, kui just eriline pornograafia ja eluohtlikku olukorda mehhaaniliselt jaotusrihmade ajam ja nukaandur viidud pole. Sellist asja olen küll näinud "spetsialistidest" saksa autode romontijate poolt, pärast rihmade vahetust jne.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli