Ta teebi nii, et peale käivitamist langetab. Osad mudelid tõstavad taas üles poole kui näiteks kont käivitada või tuled põlema panna. Reeglina ongi häda, et meie tingimustes, kus tuled pidevalt peavad põlema ja reeglina käib ka salongivent, ei jõua gene akut laadida. Ehk kui niiviisi talvel tuksub pool tundi ja suretad siis välja, võid leida ennast tühja akuga (reeglina küll kannatad ca 5-10min, lased akul end koguda ja õnnestub siiski ka käivitada).
500 on natu vähe küll, järelikult miski asi on paigast ära ja sealt ka rappumine ja kollane mootori ohutuli, ca 650 p/min on lubatud (mõni pass annab 620 miinimumiks, mõni 670)
* Seda ei või niisama lampi keerata. Seda saab teha vaid teadlikult ja soovitavalt seejuures asendit mõõtes. See on paika pandud üsna piiri peale ja jamad tekivad siis kui selle asend või kooslus (gaasitrossi pikkus või reguleeritav piirde fiksaator, vms) läheb paigast ära või sellisel juhul kui rikneb andur.
* Kambri õhuvoolu osa koos õhusiibriga küll (ja eks tegelikult saab ka kõike teha, kui vaid on oskusi ja teadmisi) Aga seal on ohte samuti. Siibri klapp on näiteks laagritele ehitatud ja kui nüüd peasta seda mustunud õhukanalit lahustite, vee või mõne muu solgiga siis tulemuseks on ka laagrite riknemine (kui mitte varem, siis talvel esimiste suurte külmadega lööb viga välja)
Kuldreeglina tehakse puhastust kuivalt, või niiskeid puhastusmeetodeid kasutades; ja kap remonditakse (ehk suurem puhastus koos laagrite vahetuse jms) tehakse vaid vajadusel korra ajami eluaja jooksul.
* Temp andur asub tavaliselt mootori ploki ülemises servas, käigukasti poolses küljes (need mis ploki või termostaadi kopsiku küljes) Seal võib olla neid visuaalselt ka kaks, üks on temperatuuri ja teine ületemperatuuri (siis kui hakkab keema minema, paneb armatuuris avariitule põlema). Õhuandur asub kohe peale õhupuhastit, õhutoru küljes (see koblakas seal laia pistikuga)
* Osadel on paremal ja osadel vasakul; mõned on plastikkorpuses ja mõned on lahtised. Külge tuleb gaasitross ja juhe, kas siis ühe või kahe pistikuga (olenevalt mudelist, mitmele andurile on asi lahendatud)