Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » N Mär 15, 2012 10:01 pm

Tere, probleem siis Mitsubishi Lancer GLX 1991 aasta generaatoriga, ei lae piisavalt ehk kui auto käivitada siis töötab aga välja suretada siis enam käima ei saa. Milles võib olla probleem(genekas on koos õlipumbaga). Kas äkki transistorid läbi või midagi ? Asjaga suhteliselt kiire :S (kuna autot pole veel ostnud siis ei ole lähemalt teda eriti vaadanud ja ei oska öelda täpseid andmeid, vabandan)

paar pilti: http://www.rate.ee/albums/DJ-Janek/a787230

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 15, 2012 10:05 pm

See siis 1.8 diisel sul ?

Täpsusta, mida auto teeb. Mis mõttes ei käivitu? Üldse mootorit ringi ei vea, või käib vaevaliselt või lihtsalt tühja ?
Kindlasti mõõda enne geneka laadimispinge ära, enne kui lammutama hakkad.

Norm on 14.3-14.7 V
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » N Mär 15, 2012 10:38 pm

no auto saab käima aint siis kui aku täiesti täis või on laadija järgi, kui auto käima panna(täis akuga või laadija taga) siis käima läheb ja töötab aga suretad välja siis käima ei lähe sest aku niivõrd tühjaks tõmmanud ja ei jaksa vedada. geneka pildid selles albumis, genekas on maha võetud juba aasta või 2 tagasi ja auto seisnud. peaks olema jah 1.8 ja diisel masin jah :)

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » N Mär 15, 2012 10:39 pm

vabandust ja mitte õli pumb vaid vaakumpump

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Sander147 » N Mär 15, 2012 10:46 pm

Pane korralik aku peale.
Kui 1 purk "ära", siis ka ei lähe käima.

Ning kui töötab, mõõda laadimispinge ära. Pead ikkagi enne geneka peale panema. Muud moodi ei saa teada. Või vii genekas spetside juurde remonti. Kui on asi genekas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » N Mär 15, 2012 10:52 pm

okei, üritan midagi välja mõelda

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » R Mär 16, 2012 2:03 pm

Käisin vaatasin täna kapoti alla, voolikud jooksid õli filtri juurde ja siis mootori juurde. Mis pump ta siis on kas õli või vaakumpump ?

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas erku » R Mär 16, 2012 3:01 pm

Vaakumpump käib tavaliselt geneka otsa.
Pump tahab õlitust (sealt õlitoru), kusagilt imetakse (vaakumtoru) ja kuhugi puhutakse õlisodine õhk(karteritoru).

Laadimispinge, kui mootor töötab pööretel üle tühikäigu, võiks olla testriga mõõtes vahemikus 13,8-14,5V.
Ca 30 kuni 40 minutit peale laadimise lõppu akut testriga mõõtes, võiks olla klemmipinge 12,6V, mis tähistab korras ja 100% täislaetud akut. See ei tähenda aga veel alati, et aku koormustesti ka läbib, ehk ta ka reaalselt koormust kannatab; samuti on vanemal akul nii pinge, tiheduse kui mahtuvuse näidud juba tunduvalt väiksemad.

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » R Mär 16, 2012 4:00 pm

tõmbasin geneka lahti harjad ilusad korralikud, kõik tundnub nagu korras, muidugi ma kaldun ikkagi arvama et genekal dioodid läbi. kuna see genekas asub lollis kohas ja praegu seda peale panna suht raske ja kanali peale ka ei saa praegu. Mis saab kui vaakumpumpa pole ? :D et lihtsalt mingid torud kokku ühendada et ei lekiks ? :D

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » R Mär 16, 2012 4:02 pm

ja üks asi veel tegin lahti aga mu mõistus ei võta kuidas seda genekat kinni tagasi panna. Seal harjad on ees(laagrile) ei saa lõpuni lükata.

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas belmondoke » R Mär 16, 2012 4:07 pm

seda genekat silma ees ei ole,aga põhimõtteliselt paned ta kokku ja siis alles harjad.Vaakumiga see,et kui pole, pole ka piduri võimendit ja süüte nurk ei muutu vastavalt pööretele.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » R Mär 16, 2012 4:16 pm

ei tea, siin nagu vist ei ole sellist võimalust et harjad pärast kokku panemist paika panna :S esimest korda näen sellist genekat millel vaakumpump otsas.

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Henry » R Mär 16, 2012 7:36 pm

Usun, et peaks olema harjade juures korpuses üks pisike auk. Lükkad mingi pulgaga harja pessa sügavale sisse, ning sinna auku paned kõva traadikese, mis hoiab siis harja paigal. Paned kokku ära, hiljem tõmbad harjade eest traadid välja ja koos ta ongi.

Vähemalt Galantide genekatel on nii olnud, usun, et sama ka teistel.

- - -

Muidu aga alusta multimeetriga pinge mõõtmisest, nagu varem soovitati.
3000GT VR4, Honda, Mersu

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » R Mär 16, 2012 7:53 pm

nii, ise loobusin andsin naabrile to viib selle oma tuttava kätte kes tegeleb sellega ja üritab korda teha :)

aga paar muret on veel, oleks vaja summutile keskosa, omal läbi roostetanud ja augud sees, on kellegil odavalt müüa ?

Ja siis oleks vaja tumepunast kapotti :)

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » E Mär 19, 2012 6:06 pm

Nii originaal generaator on katki, parandamine läheks liiga kalliks. Nimelt on üks vaskjuhe läbi(arvatavasti rootor vastu käinud. Nüüd otsin Mazda 626 1986-87 aasta genekat või Mitsubishi Lancer GLX 1991 genekat (DIISEL MASIN)

muhamed

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas muhamed » T Aug 28, 2012 8:29 pm

:) Ehkki teema on ammune, pean oma kogemustele toetudes siiski
lisama, et see generaatori "jama" tundub selles vanuses Lanceritele
täitsa iseloomulik olema. Nimelt olen ma kahe 1991.Lanceri omanik, kellel
on genekad läinud enam vähem samal aastal täpselt samal moel (lühis? staatoris)
õhtule. Põhjust pole aega ega võimalust olnud uurida (esimesele sain Viiratsist
55-ga ja teisele Tallinnast 100-ga (uue! vana vastu andes).
Nii, et teadke, mis teid ootab...

Jaanes
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: N Mär 15, 2012 9:51 pm

Re: Mitsubishi Lancer GLX 1991(vist)

PostitusPostitas Jaanes » K Aug 29, 2012 11:03 pm

ei vaeva oma pead enam selle autoga lammutasin laiali :D oleks korda saanud küll aga ei viitsinud nii vana autoga tgeleda


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist

cron