Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

minimy
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:24 pm
Asukoht: Rakvere

Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

PostitusPostitas minimy » L Mär 03, 2012 2:25 pm

Mure on siis selline, esitulega mingi jama. Mõni päev tagasi kustus tuli ära arvasin et pirn läbi põlenud, vahetasin ära ja põles jälle, siis paari päeva pärast kustus jälle ära, siis hakkasin uurima, pirn oli terve ilusti, aga kui tagant pistikut koos pirniga liigutasin hakkas jälle põlema. Täna võtsin pistiku välja ja uurisin et äkki mingi massi jama vms. Pistukul on kolm juhet kui põlevat pooltuled on kahes peses vool sees, kui tõmban täistuled peale, kaob ühest vool ära ja kolmandast pistikust hakkab vool peale tulema, aga kus see tuli siis massi saab. Terve tule korpus on ju plastmassist? Oskab keegi nõu anda äkki, et mida vaadata või teha sellega?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 03, 2012 2:34 pm

Ühest peabki vool ära minema, kuna täistulede sisse lülitades kustuvad lähituled. See samuni vool sealt kaobki.

Ning 1. klemm jääb sul ju samaks.
Sealt mass tulebki. Kui pistikust mõõtes on voolud olemas, siis peab seal ka mass olema. Või mõõdad läbi kere või otse akult ühe juhtmega. Ning teine siis pistikust?
Mõõda mõlema juhtmega otse pistikust.

Puhasta pistiku klemmid ka ära.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

minimy
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:24 pm
Asukoht: Rakvere

Re: Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

PostitusPostitas minimy » L Mär 03, 2012 2:48 pm

Kontroll lambi ühe otsa panin otse keresse, ja siis mõõtsin pistikust. Pistikust mõlema juhtmega ei saa mõõta, kui kõigilt kolmelt klemmilt tuleb ju pluss lõpuks peale. Kuskilt peab ikkagi ju eraldi mass tulema. Või on see võimalik, et see klemm kust vool ära kaob ja see kuhu tekib on siis mass ka. Et nagu kui ma lülitan täistuled peale. Siis see kust vool ära kaob, muutub massi juhtmeks? Minu arust muidugi see väga loogiline poleks...

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

PostitusPostitas Sander147 » L Mär 03, 2012 2:55 pm

Kokku 3 klemmi pistikus.

2 tki on need, kus on vool. Lähitule jaoks 1 ja täistule jaoks 1.
See 3. klemm ongi mass.

Pane kontroll lambi üks ots hoopis sinna 3. pessa. Mitte kere külge. Pead saama niimoodi põlema kontrolllambi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

minimy
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:24 pm
Asukoht: Rakvere

Re: Kust saab Galant esitulele massi? aastaks on siis 91

PostitusPostitas minimy » L Mär 03, 2012 4:21 pm

See tõesti ongi nii.
Viga oli õnneks lihtsamat sorti. Pirn oli vigane, panin uue pirni ja asi hakkas jälle tööle. Tasub ikka osta uus pirn mitte kasutada vana mis on autos mitu aastat kaasas loksunud.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist