Kojamehed

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

jankko
Uus Kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: P Mai 09, 2010 10:47 pm

Kojamehed

PostitusPostitas jankko » K Dets 14, 2011 12:12 pm

Tere
Kas on olnud ka kellelgi sellist muret ning ka pakkuda lahendus.
Nimelt kui autol töötavad kojamehed täiesti lampi kui auto käima panna. Kui auto soojaks läinud on, siis vahel ikka taastavad oma normaale tööreziimi, aga viimaselajal pole seda ka just tihti juhtund.
Algselt tundus, et oleks nagu niiskust kuhugi vahele sattunud, aga nüüd on see varajant natuke kahtlane.
Sõitma peab, miks ka mitte Mitsubishiga!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Zafari » K Dets 14, 2011 9:02 pm

alustaks kojameeste relee kontrollimisega. kokku põlenud äkki.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

jankko
Uus Kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: P Mai 09, 2010 10:47 pm

Re: Kojamehed

PostitusPostitas jankko » R Dets 16, 2011 8:21 am

Oskab keegi ehk õelda, et kus see relee asub täpsemalt?
Sõitma peab, miks ka mitte Mitsubishiga!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Zafari » R Dets 16, 2011 2:31 pm

äkki armatuuri all kaitsmeplokis või selle juures. võimalik ka, et kapoti aluses kaitsmekarbis. usun, et kiri on juures kindlasti.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Devil
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: T Nov 08, 2011 8:25 pm
Asukoht: Taebla

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Devil » R Dets 16, 2011 4:43 pm

Mul ka sama mure aga paistab ,et hoob ise jukerdab.
Hakkab vahel sõidu ajal nagu kärisema ja ise heast peast hakkab tööle.
Ega ma palju ei räägigi!

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kojamehed

PostitusPostitas erku » T Dets 20, 2011 12:20 pm

Kojamehe mootori ajamil on lüliti, mis toob kojamehe algasendisse tagasi kui kojameeste käik välja lülitada. Kui lüliti asend hoobade suhtes on mööda ja käik on loge siis mootoril on inerts (selle vastu on lausa keerukamatel piduritakisti ja käivitusreleel lisakontakt) ja mootor inertsist kruvibki ennast asendis kus too enam moment kojameest ei vea, asendini kus jälle hakkab vedama ning sellel piiril on ka tagastusajami lüliti. Seal ta siis säriseb ja susiseb ja vahel annabki läbi ja kojamees rakendub.

(Põhjamaale, kus kojamees võib kinni külmuda, teeb mõni mees ka väikese "kala" hoobade asendisse sisse :wink: )

Kasutaja avatar
Devil
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: T Nov 08, 2011 8:25 pm
Asukoht: Taebla

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Devil » N Dets 29, 2011 10:09 am

Olen vaadanud üle releed ja ei midagi.
Pean jääma oma kõrva kuningaks ja üle vaatama juhtkangi.
Seoses sellega, kas keegi seda juba teinud? (avanud rooli ümbrust).
Äkki pean midagi teadma (airbag ja muu). Ei taha midagi nagu ära rikkuda.
Ega ma palju ei räägigi!

Sanzhes

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Sanzhes » E Jaan 09, 2012 5:06 pm

Tere,

Mul nüid sarnane mure, kojamehed ei tööta enam peale suurt lund, kas kojameestel on eraldi kaitse või relee? Kui on siis kas keegi oskab öelda kus see võiks asuda (kapoti alt ei leidnud), auto on Mitsubishi Colt 1997.
Vool iseenesest pistikuni jõuab, võtsin kojamehe mootori ka maha, et akust otse voolu anda kuid siis samuti ei mootor ei reageerinud.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Aap » P Jaan 15, 2012 2:24 am

Devil kirjutas:Olen vaadanud üle releed ja ei midagi.
Pean jääma oma kõrva kuningaks ja üle vaatama juhtkangi.
Seoses sellega, kas keegi seda juba teinud? (avanud rooli ümbrust).
Äkki pean midagi teadma (airbag ja muu). Ei taha midagi nagu ära rikkuda.


Mul säristab ka kang ja ma olen hakanud seda ära kasutama. Mul on nii, et kui kangi veits kas üles lükata 0-asendist või siis natuke enda poole tõmmata, paneb kojamehed üheks ringiks käima. Vahel muidugi häirib, kui käsi vastu läheb ja mööda kuiva klaasi nühivad. Muidu plastikud roolisamba ümber kruvidega, aga kangide kättesaamiseks tuleb rool maha võtta. Enne airbagi välja võtmist ja selle näppimist võta aku juhe maha ja lase seista natuke (las laeb kondekad tühjaks, võid piduripedaali sõkkuda). Rooli külje peal on kruvid/poldid vms, mis bag-i kinni hoiavad. Kui selle kenasti kätte saad, ole ettevaatlik, et ühtegi juhet ära ei lõhu. Rool ise ühe korraliku mutriga kinni. Hoovad on mingi 3-4 kruviga roolisambas.


Kojameestel on eraldi kaitse ja juhtrelee. Mootorile suvalistesse klemmidesse voolu andes ei hakkagi ta tööle... Kaitse on kas kapoti aluses kaitsmekarbis või salongis juhi vasaku jala juures. Releed on ka seal kandis või armatuuri sees.

Kasutaja avatar
Devil
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: T Nov 08, 2011 8:25 pm
Asukoht: Taebla

Re: Kojamehed

PostitusPostitas Devil » R Veebr 10, 2012 8:33 am

carismaomanik kirjutas:
Devil kirjutas:Olen vaadanud üle releed ja ei midagi.
Pean jääma oma kõrva kuningaks ja üle vaatama juhtkangi.
Seoses sellega, kas keegi seda juba teinud? (avanud rooli ümbrust).
Äkki pean midagi teadma (airbag ja muu). Ei taha midagi nagu ära rikkuda.


Mul säristab ka kang ja ma olen hakanud seda ära kasutama. Mul on nii, et kui kangi veits kas üles lükata 0-asendist või siis natuke enda poole tõmmata, paneb kojamehed üheks ringiks käima. Vahel muidugi häirib, kui käsi vastu läheb ja mööda kuiva klaasi nühivad. Muidu plastikud roolisamba ümber kruvidega, aga kangide kättesaamiseks tuleb rool maha võtta. Enne airbagi välja võtmist ja selle näppimist võta aku juhe maha ja lase seista natuke (las laeb kondekad tühjaks, võid piduripedaali sõkkuda). Rooli külje peal on kruvid/poldid vms, mis bag-i kinni hoiavad. Kui selle kenasti kätte saad, ole ettevaatlik, et ühtegi juhet ära ei lõhu. Rool ise ühe korraliku mutriga kinni. Hoovad on mingi 3-4 kruviga roolisambas.


Kojameestel on eraldi kaitse ja juhtrelee. Mootorile suvalistesse klemmidesse voolu andes ei hakkagi ta tööle... Kaitse on kas kapoti aluses kaitsmekarbis või salongis juhi vasaku jala juures. Releed on ka seal kandis või armatuuri sees.


Mind ka häiris just see üle kuiva klaasi käimine.
Vahel ei pidanudki vastu minema, piisas teatud sorti põrumisest ja hakkasitki tööle.
Suured tänud õpetuse eest eks püüan mingi soojem aeg selle ette võtta.
Ega ma palju ei räägigi!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist

cron