Devil kirjutas:Olen vaadanud üle releed ja ei midagi.
Pean jääma oma kõrva kuningaks ja üle vaatama juhtkangi.
Seoses sellega, kas keegi seda juba teinud? (avanud rooli ümbrust).
Äkki pean midagi teadma (airbag ja muu). Ei taha midagi nagu ära rikkuda.
Mul säristab ka kang ja ma olen hakanud seda ära kasutama. Mul on nii, et kui kangi veits kas üles lükata 0-asendist või siis natuke enda poole tõmmata, paneb kojamehed üheks ringiks käima. Vahel muidugi häirib, kui käsi vastu läheb ja mööda kuiva klaasi nühivad. Muidu plastikud roolisamba ümber kruvidega, aga kangide kättesaamiseks tuleb rool maha võtta. Enne airbagi välja võtmist ja selle näppimist võta aku juhe maha ja lase seista natuke (las laeb kondekad tühjaks, võid piduripedaali sõkkuda). Rooli külje peal on kruvid/poldid vms, mis bag-i kinni hoiavad. Kui selle kenasti kätte saad, ole ettevaatlik, et ühtegi juhet ära ei lõhu. Rool ise ühe korraliku mutriga kinni. Hoovad on mingi 3-4 kruviga roolisambas.
Kojameestel on eraldi kaitse ja juhtrelee. Mootorile suvalistesse klemmidesse voolu andes ei hakkagi ta tööle... Kaitse on kas kapoti aluses kaitsmekarbis või salongis juhi vasaku jala juures. Releed on ka seal kandis või armatuuri sees.