Ei pääse autosse

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Laats
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 24, 2010 7:42 pm

Ei pääse autosse

PostitusPostitas Laats » P Dets 19, 2010 11:42 am

Eile soetasin endale 94a Galandi. Sõitsin 100 km,koju jõudes panin puldist uksed lukku ja mõne tunni pärsat enam uksed ei avene,kuna on külmunud. Uksesüdamikud on katki ja nüüd tekib küsimus,kuidas ma autosse pääsen?

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 12:13 pm

Jääb nagu segaseks see, kas siis on lukud külmunud või tihendid külmunud, et uksi lahti ei saa? Kui tihendid, siis võimaluse korral oleks hea kui saaks näiteks fööniga soojendada neid piirkondi, kus tihendid jooksevad, lukkudega saab teoreetiliselt sama moodi, proovid kuidagi sooja lukuaugust sisse ajada ning mõne aja möödudes hakkad katsetama, kas mingit tulemust on näha. Ehk ma väga jama ei ajanud siin, äkki mõni toetab mu ideed või siis pakub omaltpoolt miskit paremat välja, hetkel ei oska küll midagi tarka rohkem öelda.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Laats
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 24, 2010 7:42 pm

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Laats » P Dets 19, 2010 12:21 pm

Külmunud on kesklukk. Kesklukk teeb häält küll,kuid uksed ei avane. Kas oleks kasu kuuma veega proovida ühte ukselukku üles sulatada?

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 12:27 pm

Kas mingit lukusulatusõli(ma ei tea kas see on õige nimetus) pole käepärast, et seda luku sisse ajada? Pole veega ise katsetanud.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Laats
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 24, 2010 7:42 pm

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Laats » P Dets 19, 2010 12:32 pm

Hetkel käepäras pole.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 12:35 pm

Kuum vesi võib aidata aga ma ei oska öelda mida selline järsk temperatuuri muutus erinevatele auto detailidele teha võib, kaasa arvatud lakile ja värvile?!
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 12:47 pm

Ja kui fööniga katsetad, siis samuti ei tohi järsku pindasid tuliseks ajada vaid pikkamööda soojendada kuid mitte rohkem, kui käega veel katsuda kannatab.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Zafari » P Dets 19, 2010 3:50 pm

vett ei soovitaks kuskile rohkem sisse ajada. minu autol kippus külmaga ka kesklukk jebima aga tavaliselt sai vähemalt mõne tagumise ukse lahti. nende mehhanimid nii kergelt ära ei külmu ja märjaks ei saa.

Variant B - oota kevadet :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 4:02 pm

Üks ja kiireim moodus on veel kuidas autosse sisse saada aga enne soovitaks kuskilt juhi või kõrvalistuja ukse klaasi ja telliskivi muretseda ning edasise tegevusega loodad, et killud toovad õnne :mrgreen: . Seejärel toimetad auto kuhugi sooja garaaži ja lased ilusti üles sulada ja ära kuivada ning teed seejärel lukkudele hooldust, lased lukuõli neile sisse, tihendid määrid silikoniga ära ning lõpuks paned puruks löödud klaasi asemele uue. Seejärel nii naljalt ei tohiks asjad kinni külmuda, vähemalt ma arvan nii. Mina isiklikult teeks seda alles siis kui enam tõesti muid variante pole kuid pigem ootaks sulailma(mis äkki saabub vähe varem kui kevad), ehk siis tulevad uksed kergema vaevaga lahti.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Zafari » P Dets 19, 2010 6:16 pm

ukse klaasid võid vabalt valida :D 100 kr eest saad minult millise soovid. Lisaks muidugi postikulu :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 6:57 pm

Zafari kirjutas:ukse klaasid võid vabalt valida :D 100 kr eest saad minult millise soovid. Lisaks muidugi postikulu :)

Näed sa siis, probleem ju peaaegu lahendatud. Usun, et kui sa pöördud lukuabisse läheb see asi kallimaks kui klaasi lõhkumisega kaasnev kulu. Pärast muidugi natuke neid kilde korjata salongist aga klaasi vahetus peaks küll naljaasi olema, kui käed otsas - klaasimehhanism alla, uksepolster maha, paar kruvi lahti keerata ja teine klaas sisse.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 19, 2010 7:38 pm

Te olete ka targad koos siin.

Mis soovitus see on, teisel oma auto klaas segi peksta????? :shock:
Ennast ei aja naerma??

Pigem soovitan pikem joonlaud võtta ja ukse lukk ise avada varga kombel.
Esimest korda tehes võtab natuke aega, kuid järgmised korrad kestavad juba 10 sekki.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » P Dets 19, 2010 9:02 pm

See klaasi lõhkumine olekski ju kõige viimane variant, kui tõesti enam muud ei oska välja mõelda, ju ma siis väljendasin ennast mõne jaoks valesti?! Ma isiklikult pole katsetanud aga vbolla joonlaua abil saab midagi liikuma. Kui eelnevad soovitused(mis ei sisalda millegi lõhkumist) ei toimi, siis kuidas saaks see klaasi lõhkumise variant naerma ajada? Autosse on ju vaja kuidagi sisse saada ja teiste soovituste maha tegemine ju inimest samuti ei aita?! Ma üritasin lihtsalt võimalikke variante välja pakkuda :roll: .
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas jyrgen72 » P Dets 19, 2010 9:17 pm

Kui oled kindel, et lukud on kinni külmunud ja vajavad soendamist, siis võta lumelabidas- viska lumi ühelt poolt autot minema, siis võta üks suuremat sorti kile või koormakate ja laota see kas üle auto või siis juhipoolsele poolele, katsu see nii paikka saada, et tuul sinna sisse ei vuhiseks ja too laenutusest tööstuslik soojapuhur (kui endal kodus ei juhtu olema). Puhur sinna telkki, vool järgi ja tunni pärast peaksid juba masinasse pääsema, aga vaata nii, et puhur väga auto külje ligi ei oleks, kärsatab värvi äkki maha. Järgi proovitud värk, töötas küll ja suurema masina juures, kui seda on sinu Galant :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 19, 2010 9:19 pm

Kui kiiresti sa kibeled oma autol klaasi segi peksma??? Vahet ei ole, kas lööd ise või tullakse lüüakse. Tean, olen kogenud. Ja neid kilde koristad ikka päris pikka aega veel tagant järele.

Aga mida ma ka tean. Kõigest enam kordi uksi joonlaua jms avanud kui pooled siinsed kokku :mrgreen:

Kui ukselukud nagu nii juba katki, siis võta väiksem kruvikas ja aita kesklukku kaasa. Üks variant veel kuuma vedelamat mootori vms õli lukuaugust sisse lasta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Laats
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 24, 2010 7:42 pm

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Laats » P Dets 19, 2010 10:16 pm

10 liitrit kuuma vett tagumisele uksele ja tuligi lahti. Sai siis väike poeots tehtud ja oh imet roolivõim ja aku laadimine kadunud, rihm või rihmad katki :x Ei teagi kas on mõlemal oma rihm või käib kõik ühe pealt? Kas on võimalik seda õues kapoti alt vahetada? See roolivõimu pumba rullik suht laperdas see ilmsel rihma läbi näris? Kellegil aimu palju see rullik maksta võib või on kellegil üle äkki?

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas Zafari » P Dets 19, 2010 10:31 pm

kui roolivõimu rullik laperdas siis ma eeldan, et pumba laager kutu vms. Ehk siis lihtsam kohe terve uus pump vaadata. Rihmasid on muidu 2 genekale ja roolivõimule eraldi. Aga oli vist nii, et geneka rihm käib üle gene,veepumba ja väntvõlli. roolivõimu rihm aga üle veepumba ja roolivõimu. vbl on veepump hoopis kutu. see on juba keerulisem asi siis
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas -V- » E Dets 20, 2010 4:22 am

Kuigi ukse teema vist lahendatud, ehk on kellegil siiski kasu..
tuttaval oli ka lukk külmunud ja lukusula pole käepärast võtta olnud..
ajasin välgumihkliga võtme kuumaks ja Woila.. sai lahti :)
Search Is Your Friend !

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas muffik » E Dets 20, 2010 9:12 am

seda varjanti isegi kasutanud,rohkem küll tabade peal
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Ei pääse autosse

PostitusPostitas aLLaN » E Dets 20, 2010 6:35 pm

Laats kirjutas:10 liitrit kuuma vett tagumisele uksele ja tuligi lahti. ......

Hea, et asi lahenes ja õnneks ei pidanudki minu pakutud lollust ette võtma, teinekord üritan enne mõelda siis öelda, äkki tulevad paremad ideed :lol: . Minugi poolest võib need üleliigsed postitused ära kustutada, kui keegi vastu pole, et külalistel oleks lihtsam antud teemat lugeda ja poleks vaja mõtetut teksti läbi lapata.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist