97Galandi Tühikäik

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » L Apr 03, 2010 6:04 pm

Ilmnes siis selline probleem , et avastasin sõidu aeg et tühikäigupöörded järsku 2000-2300 juures ja ei lange grammigi ,ja hommikul uuesti käivitades jälle pöörded üleval, mõistus otsas! Oskab keegi nõu anda? Autoks 1997 Galant 2.0 100kw
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas cartman » P Apr 04, 2010 8:13 am

Kas need pöörded on nyyd koguaeg yle 2000 v ainult hommiku käivitades? Seleat palun täpsemalt, lihtsam aidata, välistada jne
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » P Apr 04, 2010 9:42 am

Pöörded 2000-2300 koguaeg, nii kylma kui ka sooja mootoriga!
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas jaan mmc » P Apr 04, 2010 7:33 pm

Jahutusvedeliku tase on normis?
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas cartman » P Apr 04, 2010 8:06 pm

omal olnud sarnane viga ,et alla 2500 pöörded ei langenud. Lahendus oli mega lihtne, tross, mis kaasiklappi liigutab oli kuidagi imelikult sinna konna taha jäänd, pold õiges asendis ja ni jäi klapp alati lahti natuke. Yhesõnaga kontrolli selle trossi mootoripoolne osa yle.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » T Apr 06, 2010 6:04 pm

Trossis viga ei olnud , aga nyyd auto diagnostis käinud ja tyhikäigumootor tuksis!
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » K Jaan 12, 2011 7:47 pm

Nii , probleem ilmus tagasi!
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas cartman » N Jaan 13, 2011 8:56 am

Kui eelmine kord oli tyhikäigu mootori viga siis ehk ka nyyd. Kruvi lahti ja puhasta ära, vaata, kas mõjub.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas martinjev » N Jaan 13, 2011 9:26 am

Kui uuesti sama jama siis mingi asi põhjustab sama vidina riket uuesti.
Karterituulutus on lahti ikka?

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » T Jaan 25, 2011 7:10 pm

Nii, tyhikäigumootor kasutaja cartman abiga kontrollitud ja tyhikäik normaalne. Nyyd kysimus teadjamatele, mis moodi toimib kylmkäivitus ja mis seda reguleerib??
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas jaan mmc » K Jaan 26, 2011 12:13 pm

Igasuguse käivituse (kui gaasi ei vajutata) nö. pöörete osa määrab tühikäigu mootori ehk klapi avatus aste. Tühikäigu mootorit juhib ECU ja viimase "otsused-käsud" sõltuvad omakorda erinevailt andureilt lähtuva infoga.
Ei mäleta kas, kuid kui tühikäigu mootori juures on ka jahutusvedeliku kanalid võib tühikäigu süsteemi osaks olla lisaks elektrilisele mootorile/klapile veel ka termiline süsteem. Selle ülesanne on samuti anda mootorile õhku, gaasiklapist sõltumatult.

Antud juhul soovitaks kontrollida vaakumi lekke võimalust, st. kas kõik vaakum voolikud, pihustite ja ka kollektori tihendid on korras.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas cartman » K Jaan 26, 2011 2:07 pm

Tyhikäigu mootor sai kontrollitud, igatahes poolide takistused olid kõik samad. Potekat sai kah paika keeratud. Vaakumid tundusid kõik ok olevat. Mina ise pakun ikkagist, et Gaasiklapi alumine ots(FIAV) ei toimi õigesti.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Marx78
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: T Veebr 16, 2010 5:36 pm
Asukoht: Eesti-Soome

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Marx78 » K Veebr 01, 2012 9:29 am

Niisiis üle pika aja jälle probleemide ees? Esimeste külmadega saabusid ka käivitamisprobleemid ja jama tühikäiguga! Sai aku tühjaks käiatud ja isegi ei lubanud kordagi, täkujuhtmetega lõpuks kuidagimoodi käivitus,tagant ajas jubedat musta välja,töösooja mootoriga tyhikäik nati kõikus aga ei hullu. Soojast peast käivitus poolest pöördest. Vahetasin uued küünlad õhufiltri ja mootori temp. anduri. Järgmine hommiks sama probleem, ei luba ka mitte,pika käiamise peale täkujuhtmetega hakkab lubama ja läheb lõpuks käima, sai nyyd ostetud ka uus aku. Sai puhastatud segusiibri korpus ja tyhikäigu mootor ,aga tyhikäik ikka vahest normaalne , vahest kõrge. Kylmalt kui käima läheb peab jalaga ise gaasi hoidma ,muidu käima ei jää! Kas keegi tegeleb mitsubishide diagnostikaga??? Oskab keegi midagi soovitada, kas võib probleem olla ajus?
Mitsubishi Pajero 2.3td
Mitsubishi Galant 2.0

Max
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Juun 25, 2011 8:10 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: 97Galandi Tühikäik

PostitusPostitas Max » R Veebr 24, 2012 2:07 pm

Tere!

Minul ka taoline probleem, MIlles viga on?
Tühikäik on koguaeg kõrge üle 1000 rpm, Eile puhastasin kaasiklappi aint üheltpoolt kuna lahti kõike ei viitsinud kiskuda ja ohnäe imet pöörded nüüd tühikäigul 1800:)
Kõik jamad hakkasid külmemate ilmadega.
Mul on Galant 2000a 2.0 98kw Kus asub tühikäigumootor?

Tundub olema kõigi probleemide tekitaja see tühikäik. Siin külmemate ilmadega ei käivitunud esimese korraga, siis oli toorest täis ja mitte üks põks.
Mäletan et suvel oli tühikäik ilusti 950 peal sooja mootoriga.

Milles võib asi olla mida kontrollida mõni andur?

Ütlen ära veel ka Et veakoode ei näidanud ega polnud ka salevestanud sinna midagi:)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist

cron