Ma lähen nüüd sellest "sitikatesuunaja" teemast natuke mööda... aga kui ikka neid sitikaid ikka väääga palju on, siis võiks parem akna kilega kinni katta või midagi sellist.
Näiteks üks suvi peipsi ääres sõites (Narvast Tartu poole sõites) sattusin sellisesse sitikapilve, et pidin kolmel korral seisma jääme, välja minema ja klaasipesu vedeliku kanistrist otse klaasile ja tuledele valama ja kaltsuga kõvasti nühkima. Tee ääres seistes oli tee kohal ja metsa all ühtlane jõmin kosta. Nii paganama palju oli neid sääselisi ja sitikaid.
Aga kui nüüd teemasse tagasi tulla, siis mul isa on pannud suviti klaasipesu vedeliku hulka natuke Fairy't. Ma oma mäletamist mööda panin vist mingi aeg suvel ka Fairy't ja mõikas küll sitikate kõrvaldamiseks tuuleklaasilt paremini.
No ja nende suunajate kohta kipuksin arvama, et see nagu mingi "epukas" rohkem. Ma ikka jätkuvalt usun, et autod konstrueeritakse, disainitakse jne juba tehastes nii, et igatsugu sitikad-satikad jne otse kolakaga sõidu ajal vastu klaasi ei lendaks, et veeloigust läbisõites vesi lendaks kahele poole, mitte otse tuuleklaasile jne. Kui see va sitikas ikka mingi maipõrnikas on, siis ma ei usu, et neist suunajatest suurt tolku on. Kivikahjustuste kaitseks - NÕUS! Samas on ta jällegi üks lisa tuuletakistus, mis mingi paagitäie teatud läbisõidul kütusekulu vahet arvestades võiks maksta paar kanistrit klaasipesuvedelikku või midagi selles suunas.
Muidugi see kõik suuremat sorti teadus ja võib olla võiks keegi selle kohta uurimistöö kirjutada aga lohutan lugejaid sellega, et ega ma nende kohta ikka täit tõde ka ei tea ja vast nad päris ilmaasjata ka välja mõeldud pole.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)
Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)