lebokas kirjutas:Vasturõhk on paika pandud kollektori, katalüsaatori, resonaatoriga.
Äkki seletad teooriat mulle ja ilmselt nii mõnelegi teisele pisut põhjalikumalt. Minu arusaamade järgi märkimist väärival tasemel vasturõhku tekitab nimetatud loetelust ainult katalüsaator ning seegi on võrreldes summutipütiga suhteliselt väike. Kusagilt lugesin katsest, mille tegid rallimehed ülelaetud mootoriga ning tulemuseks oli see, et kati ja resode eemaldamine efekti mootori võimsuse ja pöördemomendi karakteristike muutmisel ei omanud, tagapüti asendamisel resonaatoriga võimus kasvas pisut kõrgetel pööretel ning ka pöördemomendigraafik nihkus pisut. Vabalthingava mootori puhul normaalseks töötamiseks ei anna järelikult vasturõhku mitte andev "otseläbi" pütt midagi peale lärmamise.