aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?
sasszz kirjutas:aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?
Minu kogemus sellega on, et ise käisin välja 220 krooni ja ei saanud muud, kui kahe kruviga kroomitud kanalisatsioonitoru .....
Eks õnneks ka vana püti hakkas väsima ja oligi põhjust uue panna .
PS: Ei mäleta, et ta häält juurde annaks.
sasszz kirjutas:aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?
Minu kogemus sellega on, et ise käisin välja 220 krooni ja ei saanud muud, kui kahe kruviga kroomitud kanalisatsioonitoru .....
Eks õnneks ka vana püti hakkas väsima ja oligi põhjust uue panna .
PS: Ei mäleta, et ta häält juurde annaks.
Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita
sasszz kirjutas:Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita
Ilmselt siis ka mina ei saa..... Kust seda sõela said?
Ja ühest asjast ei saa aru.... EVO`del ja teistel autodel mis tulevad juba stockist sport väljalaskega...ega nemad vaiksemad ei ole ju...., kuidas siis nemad läbi saavad?
Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita
aLLaN kirjutas:Selline asi hakkas huvitama, et ei tea kas need pütad mida müüakse Automaailmas ja Sekkis, kas neil ka mingi vaigisti või sõela lisamise võimalus, kui keegi on juhuslikult uurinud asja?
sander147 kirjutas:küsisin seda sama automaailmast-öeldi et resonaator (vaigisti) sõltub vastavalt automargist ning need maksavad päris palju ning püta sisse neid panna ei saa.
ei tahaks seda uskuda eriti...
äkki on keegi siin foorumis oma autole mõne püta vaigistiga alla pannud??
Xzero kirjutas:sõela tegin ise... keevitasin peenema toru jämedama otsa,et tihedalt saab sumpsi lükkata. ja siis tegin peenema toru otsa augud.
joonisel siis ülemine pilt sõelast,kust heitegaasid saavad väljuda ainult läbi aukude. ja summuti joonis kuidas heitegaasid väljubad kui vastusurvet pole.
teisel pildil on sõel sumpsis ja nooltega on näha kuidas on tekkinud vastusurve.selle tagajärjel ringlevad gaasid natukene summuti sõela seest läbi ja siis juurde pantud sõela aukudest väljuvad.
vähemalt teoreetiliselt peaks olema nii
aLLaN kirjutas:Xzero kirjutas:sõela tegin ise... keevitasin peenema toru jämedama otsa,et tihedalt saab sumpsi lükkata. ja siis tegin peenema toru otsa augud.
joonisel siis ülemine pilt sõelast,kust heitegaasid saavad väljuda ainult läbi aukude. ja summuti joonis kuidas heitegaasid väljubad kui vastusurvet pole.
teisel pildil on sõel sumpsis ja nooltega on näha kuidas on tekkinud vastusurve.selle tagajärjel ringlevad gaasid natukene summuti sõela seest läbi ja siis juurde pantud sõela aukudest väljuvad.
vähemalt teoreetiliselt peaks olema nii
Kas see on lihtsalt sisse lükatud ilma keevitamata või muud muud kinnitamata? Kas ära ei kao kuna nüüd ju heitgaasidel väiksemad avad välja pääsemiseks ja surve suurem...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist