"Mehisem" summuti

Kõik mis käib välimuse kohta. Tiivad, peeglid, spoilad, etc...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Mai 27, 2008 9:12 pm

Niisiis matsin selle sportpüta ostu maha, kuna see ei anna mitte kui midagi juurde peale välimuse. Eelmine tavaline pütt "läks läbi" ning sain odavamalt(600 eeku) romulast korraliku püta, nüüd mõte sinna külge korralik ots panna. On kellelgi kogemusi sellise tööga, et see ots kinnitada püta külge nii et pütal ava suuremaks lõigata täpselt otsiku mõõduga samaks ja seal pütas ümber korraldusi teha, et gaasidel oleks vähe vabam läbipääs, pole ise ühegi püta hingeelu uurinud aga seal peaks mingid sõelad ja torud olema või midagi taolist. Kui eelnevast jutust õigesti aru sain siis vist vabalthingaval mootoril ongi just tähtis et oleks vastusurve olemas, seega pole mõtet vist korstnapühkijat mängida ja seest puhtaks teha seda. Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?
Viimati muutis aLLaN, E Juun 02, 2008 7:06 pm, muudetud 1 kord kokku.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas sasszz » K Mai 28, 2008 7:58 am

aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?


Minu kogemus sellega on, et ise käisin välja 220 krooni ja ei saanud muud, kui kahe kruviga kroomitud kanalisatsioonitoru :lol: .....
Eks õnneks ka vana püti hakkas väsima ja oligi põhjust uue panna :P .
PS: Ei mäleta, et ta häält juurde annaks.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » K Mai 28, 2008 12:08 pm

sasszz kirjutas:
aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?


Minu kogemus sellega on, et ise käisin välja 220 krooni ja ei saanud muud, kui kahe kruviga kroomitud kanalisatsioonitoru :lol: .....
Eks õnneks ka vana püti hakkas väsima ja oligi põhjust uue panna :P .
PS: Ei mäleta, et ta häält juurde annaks.


need otsad ei saa ju elusees midai juurde anda, peale välimuse

kuid see tundub ka fake ja teeb välimust sitemaks
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » K Mai 28, 2008 4:59 pm

Ma mõtlesin heli juurde andma selles mõttes, et kui see auk pütal täpselt sama suureks teha kui see ots on, ma oleks vist pidanud ennast selgemini väljendama. Loogiliselt võttes peaks nagu midagi ju muutuma. Üks tuttav ise tegi omale ka umbes sama moodi ning tulemus oli päris normaalne.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » K Mai 28, 2008 5:02 pm

sasszz kirjutas:
aLLaN kirjutas:Aga kui palju annavad need korralikud otsad heli juurde, need mingid paari saja kroonised mitte need leivahinnaga, mis keerad poltidega toru külge?


Minu kogemus sellega on, et ise käisin välja 220 krooni ja ei saanud muud, kui kahe kruviga kroomitud kanalisatsioonitoru :lol: .....
Eks õnneks ka vana püti hakkas väsima ja oligi põhjust uue panna :P .
PS: Ei mäleta, et ta häält juurde annaks.


No need poltidega kinnitatavad ei anna muud juurde kui jubedust, kuna vana toru ju tuleb alles jätta, et neid kinnitada, ma ikka mõtlen sellised, mis ongi kohe külge keevitamiseks mõeldud ja vana jupi lõikan ära.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » R Mai 30, 2008 10:55 am

muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita :wink:
Galant R.I.P

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas sasszz » R Mai 30, 2008 11:05 am

Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita :wink:


Ilmselt siis ka mina ei saa..... Kust seda sõela said?
Ja ühest asjast ei saa aru.... EVO`del ja teistel autodel mis tulevad juba stockist sport väljalaskega...ega nemad vaiksemad ei ole ju...., kuidas siis nemad läbi saavad? :roll:

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » R Mai 30, 2008 5:52 pm

sasszz kirjutas:
Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita :wink:


Ilmselt siis ka mina ei saa..... Kust seda sõela said?
Ja ühest asjast ei saa aru.... EVO`del ja teistel autodel mis tulevad juba stockist sport väljalaskega...ega nemad vaiksemad ei ole ju...., kuidas siis nemad läbi saavad? :roll:


No tehase sportväljalaske kohta ei saagi ega tohigi minu teada nurisemist olla kuna nii see lihtsalt on teatud autodel, ega autoostja ei pea siis selle pärast mingit muud summutit ostma hakkama sest müratase liiga suur. Kuid ma eriti ei usu et need tehase sportväljalaskega masinad nii palju lärmavad, need mis meil tänavatel liiguvad peaks ju kõik juba töödeldud olema, või ma eksin?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » R Mai 30, 2008 5:58 pm

Xzero kirjutas:muide ma ei saanud ülevaatuselt läbi suure müra pärast... panin sõela sisse. nüüd on nagu stokis hääl. endal ka rahulikum sõita :wink:


Kust kohast sa selle sõela võtsid mille sa sumpsi pistsid, et müra väheneks? Kas see oli sumpsiga kaasas või ostsid eraldi juurde, ja kus kohast siis kui ostsid eraldi?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » P Juun 01, 2008 6:48 pm

Selline asi hakkas huvitama, et ei tea kas need pütad mida müüakse Automaailmas ja Sekkis, kas neil ka mingi vaigisti või sõela lisamise võimalus, kui keegi on juhuslikult uurinud asja?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » P Juun 01, 2008 7:40 pm

aLLaN kirjutas:Selline asi hakkas huvitama, et ei tea kas need pütad mida müüakse Automaailmas ja Sekkis, kas neil ka mingi vaigisti või sõela lisamise võimalus, kui keegi on juhuslikult uurinud asja?


ma usun , et mõnel on ja mõnel mitte, eks iga püti jaoks peaks eraldi küsima/uurima
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 01, 2008 8:07 pm

küsisin seda sama automaailmast-öeldi et resonaator (vaigisti) sõltub vastavalt automargist ning need maksavad päris palju ning püta sisse neid panna ei saa.
ei tahaks seda uskuda eriti...

äkki on keegi siin foorumis oma autole mõne püta vaigistiga alla pannud??

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » P Juun 01, 2008 8:09 pm

sander147 kirjutas:küsisin seda sama automaailmast-öeldi et resonaator (vaigisti) sõltub vastavalt automargist ning need maksavad päris palju ning püta sisse neid panna ei saa.
ei tahaks seda uskuda eriti...

äkki on keegi siin foorumis oma autole mõne püta vaigistiga alla pannud??


Mida tähendab, et maksab päris palju - kui pütt maksab mingi 700 siis see reso teine sama palju või?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 01, 2008 8:15 pm

vot seda ma ei küsinud üle kui palju see päris palju on. võimalik et maksab sama palju

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » P Juun 01, 2008 8:29 pm

eks resod ja silentnerid on teised asjad

silentnerid on odavad
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » P Juun 01, 2008 9:15 pm

Nii nüüd ma siis leidsin mingi silenceri näite, kas sul Sigma ka mingi taoline vidinas olemas? http://www.sportcompactonly.com/Mitsubi ... y-1996.htm
Ei ütleks et 360 eeku väga odav asi on, aga antud juhul siin vist tegemist väheke tegijama firma toodanguga kui need ladu24s ja teistes meie poodides müügil olevad asjad.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » E Juun 02, 2008 9:08 am

sõela tegin ise... keevitasin peenema toru jämedama otsa,et tihedalt saab sumpsi lükkata. ja siis tegin peenema toru otsa augud.


Pilt

joonisel siis ülemine pilt sõelast,kust heitegaasid saavad väljuda ainult läbi aukude. ja summuti joonis kuidas heitegaasid väljubad kui vastusurvet pole.
teisel pildil on sõel sumpsis ja nooltega on näha kuidas on tekkinud vastusurve.selle tagajärjel ringlevad gaasid natukene summuti sõela seest läbi ja siis juurde pantud sõela aukudest väljuvad.
vähemalt teoreetiliselt peaks olema nii :roll:
Galant R.I.P

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » E Juun 02, 2008 4:52 pm

Xzero kirjutas:sõela tegin ise... keevitasin peenema toru jämedama otsa,et tihedalt saab sumpsi lükkata. ja siis tegin peenema toru otsa augud.


Pilt

joonisel siis ülemine pilt sõelast,kust heitegaasid saavad väljuda ainult läbi aukude. ja summuti joonis kuidas heitegaasid väljubad kui vastusurvet pole.
teisel pildil on sõel sumpsis ja nooltega on näha kuidas on tekkinud vastusurve.selle tagajärjel ringlevad gaasid natukene summuti sõela seest läbi ja siis juurde pantud sõela aukudest väljuvad.
vähemalt teoreetiliselt peaks olema nii :roll:


Kas see on lihtsalt sisse lükatud ilma keevitamata või muud muud kinnitamata? Kas ära ei kao kuna nüüd ju heitgaasidel väiksemad avad välja pääsemiseks ja surve suurem...
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » E Juun 02, 2008 5:59 pm

aLLaN kirjutas:
Xzero kirjutas:sõela tegin ise... keevitasin peenema toru jämedama otsa,et tihedalt saab sumpsi lükkata. ja siis tegin peenema toru otsa augud.


Pilt

joonisel siis ülemine pilt sõelast,kust heitegaasid saavad väljuda ainult läbi aukude. ja summuti joonis kuidas heitegaasid väljubad kui vastusurvet pole.
teisel pildil on sõel sumpsis ja nooltega on näha kuidas on tekkinud vastusurve.selle tagajärjel ringlevad gaasid natukene summuti sõela seest läbi ja siis juurde pantud sõela aukudest väljuvad.
vähemalt teoreetiliselt peaks olema nii :roll:


Kas see on lihtsalt sisse lükatud ilma keevitamata või muud muud kinnitamata? Kas ära ei kao kuna nüüd ju heitgaasidel väiksemad avad välja pääsemiseks ja surve suurem...


mul käivad silentnerid kruvidega
olid püttidega kaasas
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » E Juun 02, 2008 6:37 pm

Uurisin ladu24s olevate summutite kohta ja sain teada niipalju et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit olemas, nii mulle vähemalt öeldi kui saatsin neile kirja. Sigma sa ütlesid, et sul oli kaasas, mis hinna klassis sinu sumps siis oli, äkki oskad öelda kus ma netis selle kohta infot saaks?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist