"Mehisem" summuti

Kõik mis käib välimuse kohta. Tiivad, peeglid, spoilad, etc...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Juun 03, 2008 3:39 pm

ma tellisin nad ebayst eks sealt peab vaatama millised soovid, võibolla on sport väljalaskena lausa sinu auto jaoks müügis, aa seal neid kit e rohkem sport autode jaoks
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Juun 03, 2008 5:27 pm

Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Juun 03, 2008 6:19 pm

aLLaN kirjutas:Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.



mul on sõelad sees ja silentnerid lisaks, neid saab ära võtta
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » T Juun 03, 2008 9:06 pm

aLLaN kirjutas:Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.


kus juures sõelad on eraldi müüa
oleneb aind summuti otsa jämedusest :D

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Juun 03, 2008 9:08 pm

blue deamon kirjutas:
aLLaN kirjutas:Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.


kus juures sõelad on eraldi müüa
oleneb aind summuti otsa jämedusest :D


No mulle öeldi, et seal pole aga oskad öelda kus on?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Juun 10, 2008 9:12 pm

Niisiis, sain sõbra käest mingi "kaheraudse"(oli ära viskamiseks) ja väikeste ümberehitustega sobis ilusti alla, lähiajal klõpsutan paar pilti kah, ise olen vähemalt rahul. Heli pole ülemäära suur, asi suures osas siiski mootori kubatuuris ja üldiselt torustiku läbimõõdust, kuna mul suures osas ainult 4 sendise läbimõõduga torud siis ei tee ka hullu häält. Maanteel on nagu kuulda natuke sellist monotoonset kuminat aga samas natuke raadio kõvemaks ja pole suurt midagi enam. Eks siis paari nädala pärast vaatan, kas söön oma sõnu või ei :lol: . Pilte näeb varsti mu auto teemas.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Lauks
liige
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 11:16 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Lauks » T Juul 29, 2008 10:00 am

Ehk sobib huvilisele kunagi rotiratturite foorumis nähtud lahendus, kus sumpsist oli sõrmejämeduse metalltoruga tehtud väljavõte, mille teises otsas asus peale kuulklappi kõige tavalisem fanfaar. Kuulklapp siis parajas asukohas, et jalaga hea kinni-lahti keerata.
Kui lõõri valla päästad, peaks maskuliinsust ja hormoone lendama nii et tükid taga :)
Hea, et vähemalt mõnel on kahe roolilatiga auto.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » L Sept 13, 2008 7:05 pm

Huvitab selline asi, et kui panin otseläbi püta taha kas sellest ka heitgaasi näitajad paigast läevad või oleneb kõik sellest, kui korras kat on? Varsti vaja ülevaatus ära teha ja siis võib sumps põhjustada lisaks suuremale mürale ka heitgaasidega probleeme äkki?!
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » L Sept 13, 2008 9:23 pm

see ei mõjuta mitte mingilgi määral heitgaase.
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Sept 13, 2008 9:58 pm

lebokas kirjutas:see ei mõjuta mitte mingilgi määral heitgaase.


mõjutab küll, kuna vasturõhk väheneb, lisaks muutub kütuse kulu, võimsuse graafik jne jne jne jne
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Sept 16, 2008 11:25 am

Mu auto tagapütt näeb välja midagi sellist, 100% tõeline ei pruugi see olla kuna täielikult pole seda seest näinud. Ei saa aru mis point nende otsikute sõeltel on aga sellised nad välja näevad.
Pilt
Mõte siis midagi sõela taolist ehitada aga on sel vahet kuhu paigaldada, kas nr1 või nr2 külge, ja kui palju see helivaljust vähendab umbes? Kas piisab, et saaks probleemideta ülevaatuselt läbi, praegu öeldi, et müra on liiga suur.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Sept 16, 2008 6:29 pm

selline silentner töötab kindlalt mul on ja seda kinnist seina pole vaja, nii mida väikem auk ja pikem turu seda vaiksem

mul nii, et ääres pole sõela(silentneril) vaid toru ja püti ääres on võrk(sees)

ja teeb kuskil 2 või 3 korda vaiksemaks(vähemalt), mul ilma nagu üldse sõita pole võimalik

panin latise uksega siseruumides auto tööle ja läbi mitme toa kolmandal toal aknad värisesid(ja seda juba 2000 pöörde juures)

aa koos silentneridega natuke võibolla rohkem häält kui stock 3000gt
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » T Sept 16, 2008 6:51 pm

Sigma kirjutas:selline silentner töötab kindlalt mul on ja seda kinnist seina pole vaja, nii mida väikem auk ja pikem turu seda vaiksem

mul nii, et ääres pole sõela(silentneril) vaid toru ja püti ääres on võrk(sees)

ja teeb kuskil 2 või 3 korda vaiksemaks(vähemalt), mul ilma nagu üldse sõita pole võimalik

panin latise uksega siseruumides auto tööle ja läbi mitme toa kolmandal toal aknad värisesid(ja seda juba 2000 pöörde juures)

aa koos silentneridega natuke võibolla rohkem häält kui stock 3000gt


Kas asi on siis põhimõttelsielt selle taga, et mida väiksem toru pütast väljub seda vaiksem heli on?!. Et siis polegi vaja mingit sõela sinna ette? Sa ütlesid, et sul püta ääres on võrk - mismoodi see midagi mõjutab?
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Sept 16, 2008 10:28 pm

aLLaN kirjutas:
Sigma kirjutas:selline silentner töötab kindlalt mul on ja seda kinnist seina pole vaja, nii mida väikem auk ja pikem turu seda vaiksem

mul nii, et ääres pole sõela(silentneril) vaid toru ja püti ääres on võrk(sees)

ja teeb kuskil 2 või 3 korda vaiksemaks(vähemalt), mul ilma nagu üldse sõita pole võimalik

panin latise uksega siseruumides auto tööle ja läbi mitme toa kolmandal toal aknad värisesid(ja seda juba 2000 pöörde juures)

aa koos silentneridega natuke võibolla rohkem häält kui stock 3000gt


Kas asi on siis põhimõttelsielt selle taga, et mida väiksem toru pütast väljub seda vaiksem heli on?!. Et siis polegi vaja mingit sõela sinna ette? Sa ütlesid, et sul püta ääres on võrk - mismoodi see midagi mõjutab?


mida pikem toru püti sisse ja väiksem väljaviik seda vaiksem heli

kuidas see võrk puti sees mõjutab= ei tea, seal on mingi ime materjal sõela ja püti välispinna vahel(mis on mul carbonist) irw 3 tundi sõita ja pütid on nii mustad et carbon ei paista enam välja, muidu üli kerged, eks see välismaterjal ja see võrgu ja välismaterjali vaheline materjal mõjutab ka kindlalt heli, samas on olulised võre augu suurused ja kujud

sõela ette panema ei pea aa vasturõhk on ka oluline, ma ehitasin endale paar päeva tagasi pärast sport reso sellise omapärase asja(mitte võrgud vms), mis hakkas mul pöörelet 2200-2700 resoneerima (lähiajal parandan selle vea) kuid kõrgetel pööretel on jubedalt jõudu , keerasin süüdet hilisemaks , kuna mai julgenud pöördeid üle 6500 lasta, kohutavalt rebib

et selle mõte, kõik need silintnerid jne mõjutab ka võimsusgraafikut jne
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas aLLaN » K Sept 17, 2008 10:35 am

Ühesõnaga kui mul pütt seest igatpidi tühi seetõttu ka müra suurem, ma siiski loodan, et servades on ka mingi sõela moodi teema. Täna vbolla saab auto kanali peale ajada ja püta alt kätte, siis vaatab mis edasi saab - kui on torujuppi peenemat kui mul praegu väljub sumpsist siis saab midagi ehitada aga kui pole siis läheb originaalpütt(seisab praegu keldri nurgas) alla ja saab lõpuks ülevaatuse ka tehtud äkki :lol: .
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rnahkur » R Sept 19, 2008 11:31 am

Ei hakka uut teemat tegema vaid risustan klubikaaslase teemat, ehk ei anna peksa :)

Kuna vahepealsed auto väljavahetamise plaanid on hetkel vaikselt ära vajunud ning lisaks sain ka ülisoodsa täiskaskopakkumise, siis on vaja ikka autot edasi remontida. Ehk siis vahetaks lõpuks summuti ära :) Aga tekkis üks küsimus - leidsin sellise konstruktsiooniga tagapoti lõpuks - http://www.aeroexhaust.com/universal_muffler_194.html, ainus, mis polnud päris otse sirge toru läbi, aga oleks vaja see enne paigaldamist pisut vaiksemaks saada, ei usu eriti tootja juttu a la "kõige vaiksem performance summuti turul". Enda idee oli kooniline osa maha saagida, sealt kaudu keskele väiksema auguga roostevaba seib sokutada, kinni keevitada (ilmselt pika elekrtroodiga tavaelektrikeevitusega, muid ideid pole) ja hiljem toru argooniga tagasi keevitada. Mingit eraldi pakutavat "silenceri" kasutada ei saa Coldi risti paikneva summuti tõttu ning lisaks pole nii peenena neid nagunii saada. Huvi oleks saada enam-vähem talutavat häält tegev summuti, mille vastu ülevaatusel väga huvi ei tuntaks (kuna asjal euroserti nagunii pole, siis tuleks natuke seletamist kohe). Või on kellegil pakkuda välja mõni parem idee? Tean, et Tartu vahel liigub ringi üks punane '90 või '91 aasta Colt, millele überviisakas väljalase alla istutatud, aga pole omanikku kunagi tabanud, äkki keegi teab, kas ta ka klubiliikmete hingekirjas eksisteerida võiks, uuriks natuke lähemalt ehitatut :)?
___________________

'99 Mitsubishi Colt 1.3
'91 Pontiac Firebird 305 CID TBI

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rnahkur » N Sept 25, 2008 9:33 am

Anyone :roll: ?
___________________



'99 Mitsubishi Colt 1.3

'91 Pontiac Firebird 305 CID TBI

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Sept 26, 2008 3:43 pm

rnahkur kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema vaid risustan klubikaaslase teemat, ehk ei anna peksa :)

Kuna vahepealsed auto väljavahetamise plaanid on hetkel vaikselt ära vajunud ning lisaks sain ka ülisoodsa täiskaskopakkumise, siis on vaja ikka autot edasi remontida. Ehk siis vahetaks lõpuks summuti ära :) Aga tekkis üks küsimus - leidsin sellise konstruktsiooniga tagapoti lõpuks - http://www.aeroexhaust.com/universal_muffler_194.html, ainus, mis polnud päris otse sirge toru läbi, aga oleks vaja see enne paigaldamist pisut vaiksemaks saada, ei usu eriti tootja juttu a la "kõige vaiksem performance summuti turul". Enda idee oli kooniline osa maha saagida, sealt kaudu keskele väiksema auguga roostevaba seib sokutada, kinni keevitada (ilmselt pika elekrtroodiga tavaelektrikeevitusega, muid ideid pole) ja hiljem toru argooniga tagasi keevitada. Mingit eraldi pakutavat "silenceri" kasutada ei saa Coldi risti paikneva summuti tõttu ning lisaks pole nii peenena neid nagunii saada. Huvi oleks saada enam-vähem talutavat häält tegev summuti, mille vastu ülevaatusel väga huvi ei tuntaks (kuna asjal euroserti nagunii pole, siis tuleks natuke seletamist kohe). Või on kellegil pakkuda välja mõni parem idee? Tean, et Tartu vahel liigub ringi üks punane '90 või '91 aasta Colt, millele überviisakas väljalase alla istutatud, aga pole omanikku kunagi tabanud, äkki keegi teab, kas ta ka klubiliikmete hingekirjas eksisteerida võiks, uuriks natuke lähemalt ehitatut :)?


Kui häält ei taha siis panegi originaal komponendid alla. tänu uuele paunale (suurema läbilaske võimega tänu sellele, et ta on uus) saad ka natuke parema hingamise mootorile, mis parandab su kütuse kulu ja ülevaatuse onud kumardavad ka maani su ees.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rnahkur » R Sept 26, 2008 7:56 pm

Esiteks - uus Bosali (peaks ka tehasest tulles all olema) catback maksab ca. 8k, valmistatud aluminiseeritud terasest. Walkeri saab tiba odavamalt, aga roostetab-põleb ka sivem.

Teiseks, roostevabal on ka väike dekoratiivne eelis :P

Ja eelpoolmainitet Colt küll mingi erilise lärmiga kõrva ei torganud, järelikult on võimalik ka suhteliselt vaikset aftermarket väljalaset autole alla saada.

Pigem ootaks ikkagi mingit tarvitatavat nõu, kui soovitust, et osta tehase catback... :)
___________________



'99 Mitsubishi Colt 1.3

'91 Pontiac Firebird 305 CID TBI

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » L Sept 27, 2008 2:56 pm

Sigma kirjutas:
lebokas kirjutas:see ei mõjuta mitte mingilgi määral heitgaase.


mõjutab küll, kuna vasturõhk väheneb, lisaks muutub kütuse kulu, võimsuse graafik jne jne jne jne

Need näitajad (kütusekulu, võimsusgraafik, heitgaasid) ei muutu ainult ´tagapüti´ vahetusega mingilgi määral (ei hakka 0,0...%ga norima). Vasturõhk on paika pandud kollektori, katalüsaatori, resonaatoriga.
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist