aLLaN kirjutas:Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.
blue deamon kirjutas:aLLaN kirjutas:Uurisin Sekk Autokaupades olevate summutite kohta ja sain teada niipalju, et need mis seal müügil ühelgi pole vaigistit ega mingit sõela olemas ning pole ka taolisi asju eraldi müügis.
kus juures sõelad on eraldi müüa
oleneb aind summuti otsa jämedusest
lebokas kirjutas:see ei mõjuta mitte mingilgi määral heitgaase.
Sigma kirjutas:selline silentner töötab kindlalt mul on ja seda kinnist seina pole vaja, nii mida väikem auk ja pikem turu seda vaiksem
mul nii, et ääres pole sõela(silentneril) vaid toru ja püti ääres on võrk(sees)
ja teeb kuskil 2 või 3 korda vaiksemaks(vähemalt), mul ilma nagu üldse sõita pole võimalik
panin latise uksega siseruumides auto tööle ja läbi mitme toa kolmandal toal aknad värisesid(ja seda juba 2000 pöörde juures)
aa koos silentneridega natuke võibolla rohkem häält kui stock 3000gt
aLLaN kirjutas:Sigma kirjutas:selline silentner töötab kindlalt mul on ja seda kinnist seina pole vaja, nii mida väikem auk ja pikem turu seda vaiksem
mul nii, et ääres pole sõela(silentneril) vaid toru ja püti ääres on võrk(sees)
ja teeb kuskil 2 või 3 korda vaiksemaks(vähemalt), mul ilma nagu üldse sõita pole võimalik
panin latise uksega siseruumides auto tööle ja läbi mitme toa kolmandal toal aknad värisesid(ja seda juba 2000 pöörde juures)
aa koos silentneridega natuke võibolla rohkem häält kui stock 3000gt
Kas asi on siis põhimõttelsielt selle taga, et mida väiksem toru pütast väljub seda vaiksem heli on?!. Et siis polegi vaja mingit sõela sinna ette? Sa ütlesid, et sul püta ääres on võrk - mismoodi see midagi mõjutab?
rnahkur kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema vaid risustan klubikaaslase teemat, ehk ei anna peksa
Kuna vahepealsed auto väljavahetamise plaanid on hetkel vaikselt ära vajunud ning lisaks sain ka ülisoodsa täiskaskopakkumise, siis on vaja ikka autot edasi remontida. Ehk siis vahetaks lõpuks summuti ära Aga tekkis üks küsimus - leidsin sellise konstruktsiooniga tagapoti lõpuks - http://www.aeroexhaust.com/universal_muffler_194.html, ainus, mis polnud päris otse sirge toru läbi, aga oleks vaja see enne paigaldamist pisut vaiksemaks saada, ei usu eriti tootja juttu a la "kõige vaiksem performance summuti turul". Enda idee oli kooniline osa maha saagida, sealt kaudu keskele väiksema auguga roostevaba seib sokutada, kinni keevitada (ilmselt pika elekrtroodiga tavaelektrikeevitusega, muid ideid pole) ja hiljem toru argooniga tagasi keevitada. Mingit eraldi pakutavat "silenceri" kasutada ei saa Coldi risti paikneva summuti tõttu ning lisaks pole nii peenena neid nagunii saada. Huvi oleks saada enam-vähem talutavat häält tegev summuti, mille vastu ülevaatusel väga huvi ei tuntaks (kuna asjal euroserti nagunii pole, siis tuleks natuke seletamist kohe). Või on kellegil pakkuda välja mõni parem idee? Tean, et Tartu vahel liigub ringi üks punane '90 või '91 aasta Colt, millele überviisakas väljalase alla istutatud, aga pole omanikku kunagi tabanud, äkki keegi teab, kas ta ka klubiliikmete hingekirjas eksisteerida võiks, uuriks natuke lähemalt ehitatut ?
Sigma kirjutas:lebokas kirjutas:see ei mõjuta mitte mingilgi määral heitgaase.
mõjutab küll, kuna vasturõhk väheneb, lisaks muutub kütuse kulu, võimsuse graafik jne jne jne jne
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist