Rooste vastu võitlemine

Kõik mis käib välimuse kohta. Tiivad, peeglid, spoilad, etc...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

Rooste vastu võitlemine

PostitusPostitas rnahkur » E Apr 14, 2008 11:56 am

Probleem - peale esimest meiemaal veedetud talve on siin-seal hakanud välja kooruma pisikesi roostekahjustusi + rooste on pisut hakanud uuesti kimbutama ka eelmisel sügisel parandatud tagumiste koopaservade ääri. Kuna roostet palju pole, ei ole veel mõtet hakata tiivaservi välja vahetama ning lisaks kipuvad kohalikud õlininad keevitama uusi servi vanale plekile peale, mis tekitab kohe kahe pleki vahele sopa kogumise probleemi.

Ehk siis oodatud ideed, kuidas säilitada olemasolevat keret võimalikult pikka aega veel roostevabana ning mida hakata peale olemasolevate kahjustustega. Ise kipun kahtlustama, et uues rooste tekkimises on süüdi poes müüdav kahekomponentne akrüülvärv, mis ilmselt ei taga kihi hermeetilisust (tegu ilmselt lakialuse värviga, kuigi müüja kinnitas, et lakki pole peale vaja ning ka tehasest on auto lakkimata tulnud). Võimalik muidugi, et tegu on ka puuduliku tehnoloogiaga, kuna kõige alla ei saanud happekrunt, vaid puhastatud ning fosfaaditud plekile sai kohe lastud täitekrunt, sellele 3 kihti värvi, värvile ülevärvitav kivikaitse ning sellele omakorda veelkord 3 kihti värvi.

Ilmselt kaitseks tiivaääri ka korralikud servaga logarid, aga pole seni CJ0 Coldile neid kusagil pakutavat leidnud - tehasest on paigadatud miskipärast ainult esimesed...

Võib-olla oskab keegi soovitada Tartu kandis mõnda asjalikku ning oma tööd väga hästi tundvat värvijat, kes raha ainult hea jutu eest ei kasseeri vaid ka kvaliteetset tööd saadud raha eest võimeline tegema on. Kuna auto on enne müüki ette nurka kõksu saanud ning selle remondi käigus (ilmselt eelmisel kevadel) on see ka uue kihi värvi selga saanud, siis on värvi toon koodiga vastavuses ning ilmselt oleks võimalik teha isegi kohatisi parandusi, mitte hakata kogu pinnas värvima. Vähemalt tiivaäärtel ei jäänud küll parandused märgatavaks...

Kindlasti on sarnaste muredega inimesi siin veel ning võib-olla on keegi ka mingit toimivat abi saanud. Ei viitsi ausalt öeldes lugeda kommentaare stiilis "osta uus auto" aga kui kellelgi on hüva nõu anda, siis oleksin äärmiselt tänulik...

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » E Apr 14, 2008 12:44 pm

"osta uus auto" seda väljendit lugesid võibolla auto24 foorumist :wink:
aga vot endal ka hetkel rooste tõrje ja auto pahteldamine käsil. huvitaks ka selline asi. mu galandil koopa ääred ka natsa roostesed. ootaks ka nõuandeid.
Galant R.I.P

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rnahkur » E Apr 14, 2008 1:20 pm

Kust sa selle auto24 asja ära küll arvasid :)?

Aga jah, tahaks nagu veel mõned head aastad ilusa ja sileda autoga kulgeda - sakslaste või türklaste tehtud keretööde kohta ei oska muud, kui 5+ ainult öelda - peale matsu on isegi turvapadjad ära vahetatud ning ka kõik luukide-uste servad jooksevad sirgelt nagu uuel autol.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist