Auto-moto foorumis nähakse tuuningut siis niimoodi
-masin peab nii madal olema, et põlemata tikust üle sõites see karterikaane vastu hõõrdudes põlema süttiks
-tümakas peab (kõigi allalastud akende korral) olema kuuldav veel kaugemal, kui pükstega piirduvast väljalaskest kostuv urin
-kuna väljaõppinud insenerid ei oska mootorit ehitada, tuleb see igaks-juhuks kindlasti ümber teha (selliste asjade teostamise kohapealt tunduvad mõnede eelmiste postituste autorid minust hulga kompetentsemad olevat - niiet seda pikemalt ei lahkaks)
-tulesid on originaalis masinal häbiväärselt vähe - lisaks eelpoolnimetatule tuleks masinale külge riputada paar "diskopalli". Kahju, et toonklaas ei tohi tõsise reflektorina toimida - küll see oleks äge!
-kahjuks on kõigil ununenud tähtsaim tuuninguelement - valukad, millel oleks soovitavalt kiri "OZ" (nagu iga natukesegi tuunitud masina kapotil see suur kiri), velg peaks moodustama masina väärtusest min. 50%
-ahjaa - rehvimõõt peab olema min. 225-30 ees ja 245-30 taga. Koos ülijäiga vedrustusega looks see normaalsed tingimused igapäevasõitudeks - ise nägin Märtinit ükskord sõitmas (WRC) mingi 155 või 165 rehviga. Pidin end pilbasteks naerma!
Kahju et mina märtini klassi kuulun---