Moger kirjutas:Kuna pole reaalselt ise kunagi midagi klassriide ega vaiguga teinud, siis saan rääkida ainult teooriast
Aga värk peaks välja nägema nii: Kõigepealt vormid tugevast penost või makrofleksist noa ja muude tegelaste abil vormi, milline asi välja peaks nägema. Vormi peale hakkad kiht kihilt kandma klaasriiet ja vaiku. Mida paksem kiht, seda tugevam jääb. See tehtud, siis järgneb pahteldamine ja lihvimine (kogu selle protsessi kõige tüütum ja raskem osa). Ning viimaks värvitakse ja lakitakse
lebokas kirjutas:...lühendatud ja muudetud Ford transiti esistange...
drxl kirjutas:kuidas selle kaaaluga vaigul on ? palju läheb ühe esi pamperi valmistamiseks umbes?
Vipp kirjutas:lebokas kirjutas:...lühendatud ja muudetud Ford transiti esistange...
Endalgi üks roostes transit vedeleb...
Aga mina läheneks asjale hoopis niipidi:
Võtaks kõigepealt originaalpõlle ja ehitaks selle külge penost jms kättesaadavatest vahenditest sobiva kujuga spoila. Kui sobiv kuju valmis, siis kataks selle maalriteibiribadega (selle saab pärast ilsuti vaigu alt kätte). Alguses paneks ainult ühe kihi klaasriiet ja vaiku. Laseks sellel ära kuivad ja seejärel võtaks selle "tooriku" alt ära ning hakkaks hoopis sissepoole kasvatama, sest siis ei lähe ta väljaspoolt suuremaks ja on kergem töödelda, kuna ühe klaasriide kihigi ta vast nii väga kõveraks ei hakka jooksma pealt. Kui sinna 10 kihti riiet peale kasvatada, siis on ta lõpuks nii paranka väljaspoolt, et nühid ja pahteldad siniseks ennast.
Anyway. Kergem on jah mõne suurema auto plastikstange kuskilt sebida ja seda hakata lõikuma/liitma/lahutama jne.
Quest kirjutas:siis on hea kui ma sinu käest vaiku saan M-Sigma. aga natuke läheb aega ennem kui ma ehitama hakkan. ennem on vaja uues kodus remont ära teha siis saab meisterdam hakata.
drxl kirjutas:sai ka midagi aretatud pilti ei viitsi praega toppida üles kuid MSN'is küsides saab ikka!pildid siis kui on klaasriie peal
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist