1. leht 1-st

Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: N Juun 29, 2017 7:41 pm
Postitas Tuuling
Äkki oskab mõni härra jagada kogemusi Galandi lansekate keevatamisega.

Lisatud manuselt on näha kohad mis tuleks välja lõigata ja ära lappida.
Tiivapoolsed augud peaksid lihtsad olema, kunde poolel kliimatorud kõige tülikam osa.

Mul pigem tekib küsimus, et kui nüüd tahta ka need mootori pool olevad roosteaugud ära lappida kui palju peaks siis küljest katkuma?
Juhi poolt piduri peasilinder koos pidurivõimendiga + kogu plastikust õhuvõtu osa.
Kunde poolt aga tundub, et tuleks ka roolivõimu torud osaliselt?

Ja kas tasuks ka äkki kuskilt mõnelt lammutuse autolt korras kannud ära lõigata, oleks kohe õige kujuga augutäide võtta?

Ideaalis muidugi tõstaks mootoriruumi tühjaks, aga pole ei kohta ega aega selleks hetkel.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: N Juun 29, 2017 8:46 pm
Postitas SiimS
Aega ja raha läheb rohkem kui auto väärt. Teip, makro, kerehermets peale, et ÜV onu kohe uksest välja ei saadaks.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 8:26 am
Postitas Tuuling
Tänud vastuse eest.

See aja ja raha rong on ammu läinud vist. Nüüd on ainult tegemise "rõõm" jäänud.

Peaks lähenema siis järgnevalt?

Pinnarooste rattakoopas siis mahanühkida + roostesurm ja krunt.
August suurem sodi välja, roostesurm + roostetõrje sisse ning makrot täis ja hermeetikuga üle.
Kõige lõpuks roostetõrje peale ja koopad mastiksiga üle?

See hermeetik on siis see mida läänes kutsutakse "plastic putty/filler" ?

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 1:03 pm
Postitas Aap
See on küll kõige lollim soovitus, mida kuulnud olen, et lahendada kandvas osas läbivat roostet.....

tiivapoolsed augud on lihtsad lappida, mootoripoolsetega on nii, et vasakult õhukopsik maha (2 polti ja mutter), juhtmestikku eemale, amordid alt, ülemised õõtsad lahti ja saab koopast ligi ilusti. Reaalselt paar tundi keevitust ja korras, mõned tunnid lammutamist juurde... Päevake nokitsemist tööriistade olemasolul.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 1:12 pm
Postitas Tuuling
Piduri peasilidner liialt lähedal pole ?

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 1:17 pm
Postitas Aap
Kui suure relliga kallale minna, siis on, kui mõistusega, siis ei ole. Kui ette jääb, saab silindri lasta kahe mutriga lahti ja veidi eemale liigutada.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 2:29 pm
Postitas Tuuling
Siiski jäävad veel kliimatorud. Kui viimati seal mõkerdasin siis üle 10mm neid väga kangutada ei julenud. Teoorias mõtlesin, et kui kliima tühaks lasta saaks salongi minevast otsast lahti teha ja ilusti eest ära tõsta. Kinni tagasi panemise osas oleks muidugi ilus need O-rõngad uued panna ja vaatasin, et mingi spets kliimaõli käib ka sinna ühenduskohta.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 7:20 pm
Postitas SiimS
Lapi peale keevitus ei taasta algse tugevust, vaid samuti peidab probleemi. Peasilinder võta küljest see on lihtne, kliima torud ka kui juba jändama hakkad.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: R Juun 30, 2017 9:44 pm
Postitas Aap
Keevitus on jäigem, kui plekk, mis on elastne, mistõttu on võimalus, et keevisõmbluse servast võib keeevis lahti murduda väga suure deformatsiooni korral. Aga praegu sinu väitest jääb küll mulje, et keevitus ja makroflex on vama tugevad, mis ei pea absoluutselt paika.

Kui need tükid ainult nurkadest kinni punktida olematu voolu ja täitetraadiga, siis tõesti on tegu probleemi varjamisega, kuid kui oksiidivaba metallini välja lõigata vana tükk ja uus korralik täisõmblusega asemele lasta, siis julgen väita, et esialgne tugevus (mis on väga lai mõiste füüsika vallas) on saavutatud küll.

Re: Galant lansekate/amorordikannude parandamine

Postitatud: L Juul 01, 2017 8:14 pm
Postitas Zafari
Tegin e50 kere v6 mootoriga variandile sama töö aga suuremas mahus. Ei pidanud midagi väga eest ära lammutama kapoti alt. Kui väga suure käpaga keevitus ei ole siis saab hakkama kenasti.

Edit: Vaatasin pilte uuesti ja tundub, et piduri peasilinder on jah üsna lähedal. Aga katsu koopast läheneda ja viska märg lapp peale sinna keevitamise ajaks.