"Vaba rada" Männiku liberajal 25.10.2009

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rixxik

"Vaba rada" Männiku liberajal 25.10.2009

PostitusPostitas Rixxik » E Sept 28, 2009 11:56 am

Tervitused Mazdaklubist

Mazdaklubi käis augustis Liberajal oma autosid proovimas - mõtlesin et jagan teile ka infot sellise võimaluse kohta:

Tulge pange proovile oma sõiduk ning enda juhtimisoskused libedates teeoludes!


Kas teate, kuidas käitub Teie auto libedal ja kuidas käitute Teie, kui sõiduk satub libisemisse? OÜ Autosõit pakub selleks võimaluse! 25.10 korraldame „Rate.ee“ libedarajal Männikul „vaba raja“ päeva. Igal paaris täistunnil ootab teid rajal instruktor, kes viib läbi instruktaaži ohutusest, raja kasutamise korrast ja harjutuste ülesehitusest. Seejärel on Teil võimalus ca.1 h. vältel kinnisel territooriumil sooritada harjutusi, mis imiteerivad tavaliikluses ettetulevaid ekstreemolukordi ja leida oma oskuste piir. Harjutusi sooritatakse sõidukiga, mis on tehniliselt korras (sõiduki tehnilise korrasoleku eest vastutab sõiduki omanik) ja on kehtiv liikluskindlustus.

„Rate.ee“ libedarajal on aastaringne libedasõidu õppimise ja harjutamise võimalus. Rada on kaetud spetsiaalse kattega, mille haardetegur on samane „musta jää“ haardeteguriga. Libedarada on saanud heakskiidu Maanteeametilt.

„Vaba rada“ toimub 25.10 kell 12.00, 14.00, 16.00. Hind 240 EEK osaleja kohta (sisaldab raja kasutamise võimalust 1 h vältel, instruktaaži, väljaõppinud instruktorite nõuandeid juhtimisvõtete lihvimiseks ja parandamiseks).

Info ja osalemiseks registreerumine telefonil 53437823.

OÜ Autosõit




Mazdaklubilised jäid igatahes asjaga rahule - minge ja proovige ka kuidas autot libedal käituvad
Viimati muutis Rixxik, T Sept 29, 2009 2:57 pm, muudetud 1 kord kokku.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Sept 28, 2009 1:18 pm

eks me oleme sellest kohast teadlikud.
vanasti oli lihtsalt see koostöö paindumatus mitte väga motiveeriv.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » E Sept 28, 2009 1:22 pm

vot mina ei taha enda autoga küll sinna rajale minna. Pärnus Aide rajal Focusega sõites oli küll selline tunne et varsti lendavad rattad alt ära. :D Seda just siis kui külg ees libedalt alalt asfaldile libised :P

Kokkuvõtteks siis: võib sõita küll seda aga kogu puksimajandus saab ikka metsikut koormust seal rajal
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » T Sept 29, 2009 5:26 pm

Zafari kirjutas:vot mina ei taha enda autoga küll sinna rajale minna. Pärnus Aide rajal Focusega sõites oli küll selline tunne et varsti lendavad rattad alt ära. :D Seda just siis kui külg ees libedalt alalt asfaldile libised :P

Kokkuvõtteks siis: võib sõita küll seda aga kogu puksimajandus saab ikka metsikut koormust seal rajal


Kas su auto polegi siis korras :lol:

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Sept 29, 2009 6:35 pm

Ma arvan, et teema oli siin ikka selles, et kodanik Zafari tahab ka peale seda rada TERVE autoga edasi sõita.

Mina olen nende radade peal alati sama asja täheldanud, et need on ikka nii kura**ma väikesed .. Kui ikka kiire hooga sealt külg ees kuivale asfaldile minna, siis on autol ikka suht valus ...

Kõige paremad proovimiseks on ikka oma auto, talve rehvid ja talvetingimused. Seal suverehviga märjal asfaldil hullamine pole ikka sama mis talverehviga lumel/jääl.

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Sept 29, 2009 7:26 pm

Janar kirjutas:Ma arvan, et teema oli siin ikka selles, et kodanik Zafari tahab ka peale seda rada TERVE autoga edasi sõita.

Mina olen nende radade peal alati sama asja täheldanud, et need on ikka nii kura**ma väikesed .. Kui ikka kiire hooga sealt külg ees kuivale asfaldile minna, siis on autol ikka suht valus ...

Kõige paremad proovimiseks on ikka oma auto, talve rehvid ja talvetingimused. Seal suverehviga märjal asfaldil hullamine pole ikka sama mis talverehviga lumel/jääl.

Terv

täpselt minu mõtted ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Rixxik

PostitusPostitas Rixxik » K Sept 30, 2009 8:54 am

See hullamine ei toimu mitte märjal asfaltil vaid spetsiaalsel siledal epo kattel, mis märjaks tehtult on sama mis kiilasjää

Kiiruseid eriti suureks ei olegi mõtet harjutamisel ajada - üle 70 km/h ei jõua inimene, kes pole eriti harjutanud, nagunii kätega nii kiiresti tegutseda et piruetti vältida.

Talvel kusagil jäärajal, kus vallid ka ääres ja konarlik, võid oma autot palju rohkem lõhkuda

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » K Sept 30, 2009 3:58 pm

Olgu või epo rada, idee jääb ikka samaks, et raja lõppedes ootab rattaid ees kuiv asfalt.

Tõsi, autot saab ära lõhkuda ka lumevaalu ja jääkonarustesse, aga eks tuleb ikka valida ka, kus ja millal sõita.

Sellel off topicul ei ole muidugi mingit mõtet iseenesest, pakkumine on välja käidud ja huvilisi oodatakse!

Nendel kes pole KUNAGI libedat tundnud autoroolis, nendel jah vast soovitaks isegi, et minge katsuge ära, äkki siis ei ole esimene libedus tänavatel nii hirmutav.

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist

cron