Ralf kirjutas:MIsiganes rada sõidetakse, PALUN käituda sõitjatel järgmiselt. Enda staff ja asjad paigutada võistlejate alale, kindlasti soovitaks kaasa võtta mingi kate asjadele peale katmiseks, kui ei ole kedagi neid valvama jäämas. Samas kui on mingigi ebameeldivus ilmaga, siis mõtleb midagi välja kohapeal. Ärge siis liigset kraami kaasa võtke.
Peale seda vaadata üle oma varustus ja ettevalmistada auto võistluseks, st. kui te liginete juba sinisele joonele, mis on Line Up ala, siis te olete valmis juba minema rajale. Sinna muidugi ei pääse te enne, kui olete läbinud Registreerimise, mis asub stardialal, hetke seisuga suures valges DRAGBIKE.EE klepsudega Fiat bussis parema küljeukse juures ja tehnilise ülevaatuse mis asub sealsamas ja mida teostatakse alles peale registreerimist. Regamine avatakse kell 10.00 ja esimese sõiduga tahaks alustada kell 1200. Kui raha makstud, regatud ja tehniline läbitud, siis võib minna rajale ja jälgima PEAB Stardikohtuniku ja rajakohtunike märguandeid. Rajal liikumise korra määrab stardikohtunik!!!! Regamisele minnes PALUVAD registreerimis neiud kaasa võtta enda isikut tõendav dokumint, milleks ideaalselt kõlbab juhiluba, selle puudumisel ID-kaart või alaealistel vanema kohalolek koos isikut tõendava dokumendiga. Samuti paluks selgeks teha eelnevalt, kes millise autoga sõidab ja keda ta sinna rooli veel laseb ja regamisele minnes ka tema kaasa võtta.
Kindlasti soovitaks EELNEVALT üle vaadata rehvid, nende korrasoleks ja velgede kinni olek. KINDLASTI mootoriõli norm ja suurema õlitarbivuse korral ei teeks paha kui seda ka kaasa võttate. Täpselt sama kehtib ka jahutusvedeliku kohta. See, et radika korgi maha keerate ja näete et ribide augud ei ole kuival on vaid enda lohutus. Kindlasti soovitaks järgi vaadata ka paisupaagi normisolek. Vajadusel täita vajaliku vedelikuga. Tankimisega on nii, et raja ligidal on olemas tankla äärmisel juhul saab sealt lidsa võtta. Samuti on raja ligiduses olemas ka söögikoht, kellel kõht pitsitab. Minu mäletamist mööda, sai sealt ka kaasa osta.
Mida veel?
Kuna rada on pikk ja kiire (kuigi tagasirgele tuleb takistus), olge valmis varuma rohkem aega kui Raplas. Kuna rada on kiirem, siis olge head ja kontrollige eelnevalt üle oma autode pidurite korrasolek, sest suurel kiirusel pidamasaamine on suur koormus. Kindlasti vahetage pidurite vedelik eelnevalt ja kui väga vaja, siis klotside vahetamisega olete kahjuks hiljaks jäänud, sest need tahavad ka sissesõitmist.
Peale rajalt äratulekut kindlasti ÄRGE JÄTKE KÄSIPIDURIT PEALE!!!
Soojendusring on kohustuslik, seega sellest ei pääse keegi, muidu te ei pääse rajale ja mootori johutusring on see pisem, kohese vasakpööretega tagasi.
Kiiver kohustuslik, turvavöö samuti. Kiivrialuseid mütse on võimalik kohapealt saada nii siidi kui puuvillaseid ja kellel vajadus, siis ka rehvipumpamis kompressor on olemas.
Aegasid näeb nii võistlejate alas kui stardialas monitorist ja samuti üritamie ka paberkkndjal neid edastada iga vooru lõpus.
Tõotab tulema ilus ilm, nagu Audru Ringile omane, kaasa võtta kindlasti joogipoolist ja kes sööma ei lähe, oma söök on ikkagi endale tehtud. Kindlasti ei teeks paha ka päevituskreem ja käterätik higi pühkimiseks.
Kohapeal on olemas WC!
Näeme Audrus, Raisk!
intu kirjutas:Sõidaks ka aga pole kindel kas on mõtet minna univ sõitma rehvi kõrgus ka 70 veits kõrge.
Kui keegi on sõitnud univ ja kõrgema rehviga antke soovitusi ka s on mõtet minna.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist