25.07.09 RR IV etapp, Sauga rajapäev

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

25.07.09 RR IV etapp, Sauga rajapäev

PostitusPostitas Tanel » K Juul 08, 2009 9:48 pm

Pilt
Määrustik on siin

Üritus toimub 25.07.2009 Sauga ringrajal. Võistlejate registreerimine ja tehniline ülevaatus on kell 10:00-11:30. Võistlejate koosolek kell 11:45. Võistluse algus kell 12:00. Kohale võiksite tulla võimalikult vara, et tehniline kiirelt ära teha ja proovisõidu saaks tehtud.

Olge head ja saatke mulle Pilt, et ma saaks teha eelneva registreeringu. Pilt sisuks peaks olema osalemise soov ja võimaluse korral muudatused auto jures. Sest need loetakse ka valjuhääldist ette ja on huvitav kuulata pealtvaatajatel. Kindlasti jätta meelde, et eelregamine lihtsustab meie tegevust ja kiirendab regamist kohapeal, seega paluks sellega arvestada, samas ei päästa see kedagi kohapealsest regamisest. Seega ikkagi tuleks oma kohalolekut regamisel teada anda, samamoodi juhiload ja raha kaasa ja KINDLASTI eelnevalt korralikult läbimõelda, kes kelle autoga sõidab. Seda infot on vaja järjekorra paikapanekuks. Millegipärast paljud ei ole endale veel seda selgeks teinud ja sellepärast ka regamine teinekord pidurdub, sest tuleb hakata jälle nimekirjasid ümber tegema. Kuna kõik ei ole IT-spetsialistid, siis võtab ka see omamoodi lihtne asi natuke aega, seega kommentaarid on liigsed. Tehke nagu palutakse ja probleeme ei ole. Samuti paluks need abivalmid inimesed kes mõtlevad, et regavad ka sõbra kohe ära, siis kas sõbra andmed kaasa või inimene ise kohale, kui ei ole inimest ega andmeid ja ka eelregamist pole tehtud, siis nimekirja vahele ei saa!

Mis puudutab rada, siis ikkagi üritaks seekord teostada Audru Ringi keerukama variandi ilma probleemideta ja loodame et seekord kõik õnnestub. Kohe kui aega leian, siis vorbin valmis ka kaardi, et kuidas ja mida sõidetakse. Siis kindlasti üritaks peale tehnilist teha testauto järgi ringid ja näidata kuidas ning mispidi sõita. Et jälle keegi vastupidises suunas kellelegi vastu sõitma ei hakkaks. Loodan tõsiselt, et seekord vaatavad kõik, kes oma autodel midagi teinud on, ka teistkorda teostuse üle, kontrolliksid, et kõik lekked saaks likvideeritud ja puuduvad vedelikud täiendatud. Samas oleks tore kui eelnevalt õlifiltrite kinniolekule rõhku pannakse, samuti nagu ka alumisele ja ülemisele õlipunnile.
Ei hakka rääkimagi velgede kinniolekust ja pidurite korrasolekust. Samas läheb ka kaalumisele, kas on mõistlik peale rehvisoojendust teha 1 või 2 ringi kuna rada on igatepidi pikem ning eelmine aasta oli probleeme tavaautodel lõpuks pidamisega. Hääletuse saate teha SIIN. Rehvisoojendus tuleb teha niiehknaa, sest muidu ei saa autosid START'i, olenemata mispidi rada sõidetakse.

Teistele abivalmis inimestele, kes ennastohverdavalt on nõus koos korraldajatega oma naha palava päikese käes ära parkima, kuid samas pingsalt rada jälgima, PALUN andke endast minule teada läbi PM'i, sest kui võtta eelmise aasta juhtum arvesse, siis tänu sellele, et meil polnud piisavalt kohtunikke rajal, siis ei nähtud ka õigel ajal lekkivat autot rajal ja tänu sellele oli ka kogu ülejäänu rada ja üritus mokas. Kellel on viitsimist, tahtmist ja KINDLASTI ei võistle ning on näiteks võimalik juba reedesel päeval telkima tulla Audru Ringile, siis andke mulle teada. Teie abi on kiiduväärt, loodame et paremal juhul ka mingilmoel tänuväärne.
Kõige hullem on rajakohtunikud ja LineUp ala ning Starter

Et siis kaart neile, kes ei tea kuhu tulla. Kui midagi segaseks jäi ja küsimusi on, siis helistage kindlasti 5230807, kuid eelnevalt kindlasti kindlaks teha enda asukoht, muidu võib juhendamisega probleeme tekkida.

Pilt

Niih, kollasel, roheliselt ja muid värve kasutades üritasin siis midagi arusaadavamaks teha. Loodan et saate aru!? :D

Pilt



OSALEJAD:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
....

Kõigil, kes osalevad palun ennast registreerida kas saates mulle (Bullet) PS-i või
helista 52 35 554

ootan rohket osavõttu etrajal Mitsubiside lipp kõrgel hoida :D

Bullet

Priidix
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 14, 2005 11:04 pm
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitas Priidix » N Juul 09, 2009 3:37 pm

plaaniks vast ikka tulla :) ja mitsu klubist võiks ikka rohkem sõitjaid olla :D

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » E Juul 13, 2009 2:15 pm

Kõikide osalejate vahel loositakse välja "läikiv" üllatusauhind. ;-)

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas herkko » T Juul 14, 2009 9:27 am

Mina tulen kõigi eelduste kohaselt sõitma :wink:
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » K Juul 15, 2009 8:26 pm

Proovin selleks korraks esikolmikule auhindasid ka sebida ;-)

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » T Juul 21, 2009 5:49 pm

Suure tõenäolsusega sõidetakse tavalist suurt ringi koos šikaaniga. On olnud telgitaguseid jutte, et soovitakse tavalist rada. Seda teeme juhul kui selleks avaldab keegi konkreetset soovi. Soovi saab avaldada Pilt või 5641919

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » K Juul 22, 2009 2:08 am

miks ma ei näe osavõtjaid?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Priidix
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 14, 2005 11:04 pm
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitas Priidix » K Juul 22, 2009 6:14 pm

mul ütles mitsu üless kahjuks :( ,aga see eest paugutan vast Corollaga kui hästi läheb :D

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » K Juul 22, 2009 7:04 pm

Sõidaks ka aga pole kindel kas on mõtet minna univ sõitma rehvi kõrgus ka 70 veits kõrge.
Kui keegi on sõitnud univ ja kõrgema rehviga antke soovitusi ka s on mõtet minna.

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » K Juul 22, 2009 8:08 pm

Ralf kirjutas:MIsiganes rada sõidetakse, PALUN käituda sõitjatel järgmiselt. Enda staff ja asjad paigutada võistlejate alale, kindlasti soovitaks kaasa võtta mingi kate asjadele peale katmiseks, kui ei ole kedagi neid valvama jäämas. Samas kui on mingigi ebameeldivus ilmaga, siis mõtleb midagi välja kohapeal. Ärge siis liigset kraami kaasa võtke.
Peale seda vaadata üle oma varustus ja ettevalmistada auto võistluseks, st. kui te liginete juba sinisele joonele, mis on Line Up ala, siis te olete valmis juba minema rajale. Sinna muidugi ei pääse te enne, kui olete läbinud Registreerimise, mis asub stardialal, hetke seisuga suures valges DRAGBIKE.EE klepsudega Fiat bussis parema küljeukse juures ja tehnilise ülevaatuse mis asub sealsamas ja mida teostatakse alles peale registreerimist. Regamine avatakse kell 10.00 ja esimese sõiduga tahaks alustada kell 1200. Kui raha makstud, regatud ja tehniline läbitud, siis võib minna rajale ja jälgima PEAB Stardikohtuniku ja rajakohtunike märguandeid. Rajal liikumise korra määrab stardikohtunik!!!! Regamisele minnes PALUVAD registreerimis neiud kaasa võtta enda isikut tõendav dokumint, milleks ideaalselt kõlbab juhiluba, selle puudumisel ID-kaart või alaealistel vanema kohalolek koos isikut tõendava dokumendiga. Samuti paluks selgeks teha eelnevalt, kes millise autoga sõidab ja keda ta sinna rooli veel laseb ja regamisele minnes ka tema kaasa võtta.
Kindlasti soovitaks EELNEVALT üle vaadata rehvid, nende korrasoleks ja velgede kinni olek. KINDLASTI mootoriõli norm ja suurema õlitarbivuse korral ei teeks paha kui seda ka kaasa võttate. Täpselt sama kehtib ka jahutusvedeliku kohta. See, et radika korgi maha keerate ja näete et ribide augud ei ole kuival on vaid enda lohutus. Kindlasti soovitaks järgi vaadata ka paisupaagi normisolek. Vajadusel täita vajaliku vedelikuga. Tankimisega on nii, et raja ligidal on olemas tankla äärmisel juhul saab sealt lidsa võtta. Samuti on raja ligiduses olemas ka söögikoht, kellel kõht pitsitab. Minu mäletamist mööda, sai sealt ka kaasa osta.
Mida veel?
Kuna rada on pikk ja kiire (kuigi tagasirgele tuleb takistus), olge valmis varuma rohkem aega kui Raplas. Kuna rada on kiirem, siis olge head ja kontrollige eelnevalt üle oma autode pidurite korrasolek, sest suurel kiirusel pidamasaamine on suur koormus. Kindlasti vahetage pidurite vedelik eelnevalt ja kui väga vaja, siis klotside vahetamisega olete kahjuks hiljaks jäänud, sest need tahavad ka sissesõitmist.
Peale rajalt äratulekut kindlasti ÄRGE JÄTKE KÄSIPIDURIT PEALE!!!
Soojendusring on kohustuslik, seega sellest ei pääse keegi, muidu te ei pääse rajale ja mootori johutusring on see pisem, kohese vasakpööretega tagasi.
Kiiver kohustuslik, turvavöö samuti. Kiivrialuseid mütse on võimalik kohapealt saada nii siidi kui puuvillaseid ja kellel vajadus, siis ka rehvipumpamis kompressor on olemas.
Aegasid näeb nii võistlejate alas kui stardialas monitorist ja samuti üritamie ka paberkkndjal neid edastada iga vooru lõpus.
Tõotab tulema ilus ilm, nagu Audru Ringile omane, kaasa võtta kindlasti joogipoolist ja kes sööma ei lähe, oma söök on ikkagi endale tehtud. Kindlasti ei teeks paha ka päevituskreem ja käterätik higi pühkimiseks.
Kohapeal on olemas WC!
Näeme Audrus, Raisk! :D


Sõidetakse tavalist suurt rada!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Juul 22, 2009 8:14 pm

kuuldu järgi lähevad rehvid nii kuumaks,et võivad isegi suht sulanuks minna. proti rehv ei ole sisi vast kõige parem valik?? vallai just :D

mis oleks soovitatav teha,enne esimest raja sõitu üldse?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas herkko » N Juul 23, 2009 12:17 am

intu kirjutas:Sõidaks ka aga pole kindel kas on mõtet minna univ sõitma rehvi kõrgus ka 70 veits kõrge.
Kui keegi on sõitnud univ ja kõrgema rehviga antke soovitusi ka s on mõtet minna.

Olen sõitnud universaaliga ja suht pehme vedrustusega rajal aga kõrge rehviga pole!
Muljetest niipalju,et kurvis kippus tagaosa natuke loopima aga ei midagi hullu, see oli väga lihtsalt korrigeeritav. Minu soovitus oleks kindlalt sõitma minna,see on väga mõnus elamus :wink:
Kui endal kõik plaanipäraselt läheb siis olen isegi rajal,aga seekord kahjuks mitte oma mitsuga vaid hoopis crx-ga.
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist