Riisikate Rajapäev Raplas 19.04.2009

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Riisikate Rajapäev Raplas 19.04.2009

PostitusPostitas Bullet » T Mär 24, 2009 1:37 pm

RIISIKATE RAJAPÄEV 2009

Tuleb siis taas suurepärane üritus ja rajapäev "Riisikate Rajapäev" rajapäeva sarjast kus siis mõõtu võtavad kõik Eestis tegutsevad ametlikud jaapani autode autoklubid.
Etapp toimub siis sellel korral Rapla Kardirajal 19.04.2009 algusega kell 10.00, mis meie rahvale on juba tuntud koht ja tänu sellele ka on kindlasti ajad teistest autoklubidest peajagu paremad :D
Seega soovin rohket osavõttu ja hoiame ikka Mitsubishide lipu kõrgel.

NB! ÜRITUSE MÄÄRUSTIKU PALUN KÕIGIL, KELLEL ON PLAANIS OSALEDA KINDLASTI LÄBI LUGEDA SEST MUUDATUSI ON PALJU!!!


MÄÄRUSTIK

1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA


1.1. Jaapani autode klubid
1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 3 päeva enne järgmist etapivõistlust .

2. ETAPPIDE KALENDRIPLAAN (pühapäev)

01.03.09 RR I etapp, Jääraja rajapäev
19.04.09 RR II etapp, Rapla rajapäev
28.06.09 RR III ja RR IV etapp, Haapsalu rajapäev;
26.07.09 RR V etapp, Sauga rajapäev;
27.09.09 RR VI etapp, Piiroja/Rapla rajapäev
.....11.2009 Hooaja lõpetamine, pidulik vastuvõtt ja RR 2009 auhinnad
NB! Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega!

3. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD


3.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 16 aastased. Alla 16 aastased peavad omama instruktorit kellel on vähemalt kaheaastane sõidukogemus.
3.2. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on varustatud e-tähistuse, DOT-markeeringu või FIA homologeeringuga
3.3. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele ja võistlejatele

3.3.1. Klass A (+Naised)
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 85 kW või vähem
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid. Ülelaetud bensiinimootoriga autod lähevad klassi võrra kõrgemale. Mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.

3.3.2. Klass B (+Naised)
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 130 kW või vähem
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid. Ülelaetud bensiinimootoriga autod lähevad klassi võrra kõrgemale. Mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.

3.3.3. Klass C
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on üle 130 kW
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.
3.3.4. Klass OUTLAW
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist, millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.
1. mis ei ole varustatud piikrehvidega

3.4. Osaleja võib kasutada ainult enda poolt registreeritud autot.
3.5. Etapil samas klassis võib võistelda ühe autoga kuni kaks võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Duell-radadel võib ühes klassis ühe autoga osaleda üks võistleja. Etapi käigus auto vahetamine, ilma mõjuva põhjuseta ja eelnevalt korraldajaid sellest ette teavitamata on keelatud. Etapi käigus ilma mõjuva põhjuseta ja eelnevalt korraldajaid sellest ette teavitamata samal sillal mõlema rehvi vahetus on keelatud.
3.6. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud v.a. jäärada ja slaalom.
3.7. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust, välja arvatud EAL tehnilist kaarti omavad autod. Auto salongis peab olema korralikult kinnitatud ja kehtiva ülevaatuse kleebisega varustatud tulekustuti. Salongis ega avatavas pakiruumis ei tohi olla lahtiseid, liikuvaid esemeid. Suletud pakiruumis liikuda võivad esemed peavad olema kinnitatud. Rehvid peavad olema sõidukõlbulikud, kulumispiiri märk ei tohi olla rehvimustriga tasapinnas. Selle eemaldamisel on rehv kasutuskõlbmatu.
3.10. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida ainult juht väljaarvatud juhul kui autot kasutab juhtimisõigust veel mitteomav juht.

4. RAJAPÄEVA KÄIK

4.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
4.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.3. Valestardi eest karistatakse 10 sekundilise trahviga
4.4. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,1 sekundi täpsusega.
4.5. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, võistluspäeval.
4.6. Korraldajal on õigus määrata kahjunõue rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest
4.7. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
4.8. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik.
4.9 Osaleja peab ilmuma starti peale vastava korralduse saamist 3 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele.
4.10 Rajaga tutvumine toimub kollonis rajaauto, mis on vastavalt kas ohutusauto või korraldaja poolt määratud liikumisvahend, järel ja vastavalt raja iseärasustele või võistlustüübile mitte rohkem kui 2 korda. Rajaga tuttvumise kiiruse paneb paika rajaauto! Ühisel rajaga tutvumisel rajaauto järel on möödasõit kaasvõistlejast või rajaautost keelatud! Ka rajaga tutvumisel peab jälgima rajakohtunike märguandeid.

5. TULEMUSED

5.1. Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse finišeerimist vähemalt ühes voorus.
5.2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele seitsmele osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2 ja kõikidele teistele finišeerinud osalejatele 1 punkt.
5.2.1 Juhul kui etapi käigus toimub kolm vooru, fikseeritakse raja läbimise aeg ning vooru kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne. Etapi paremus saadakse kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel. (St. võidab võistleja, kelle kahe vooru kokkuvõttes punktisumma on väiksem.) Etapi tulemuse saamiseks peab võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru. Võrdsete punktide korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus. Võrdsete aegade korral saab määravaks parem aeg esimeses (siis teises jne.) voorus.
5.2.2 Juhul kui etapi käigus toimub alla kolme vooru siis arvestatakse punkte vooru parimate aegade järgi.
5.3. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:
5.3.1. rohkem etappe, kus osaletud
5.3.2. kõrgemad kohad etapivõistlustel
5.3.3. parem tulemus viimasel (siis eelviimasel jne.) toimunud etapil.

6. AUTASUSTAMINE

6.1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.
6.2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.
6.3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Võitjaid autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.

7. PROTESTID

7.1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 500 krooni, mis tagatakse protesti esitanud isikule juhul kui protest rahuldatakse.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.

8. OSAVÕTUMAKSUD:

8.1. RR 2009 hooaja kõikide etappide ühekordsel tasumisel ettemaksuna.
8.2. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval meestele sularahas on 300 krooni, naistele osavõtutasu 150 krooni.
8.3. Treeningpäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.

9. VASTUTUS:

9.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
9.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
9.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest täiest ulatuses
9.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi


Registreerimiseks palun võtta ühendust minuga,

Sven aka. Bullet
52 35 554
või PS


VÕISTLEJAD

1. Cb4 - Toyota Celica
2. Kulno - Mitsubishi EVO 9
3. Rain -Mitsubishi EVO 5 RS
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
Viimati muutis Bullet, R Apr 17, 2009 2:15 pm, muudetud 5 korda kokku.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » N Mär 26, 2009 5:10 pm

3.4. Osaleja võib kasutada ainult enda poolt registreeritud autot. :roll:

kas tohin mitteametliku spets raja autoga ka osaleda kus on kõik turva ja ohutus nõuded olemas :wink:

auto tuuakse kohale treileril .

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Mär 26, 2009 5:40 pm

blue deamon kirjutas:3.4. Osaleja võib kasutada ainult enda poolt registreeritud autot. :roll:

kas tohin mitteametliku spets raja autoga ka osaleda kus on kõik turva ja ohutus nõuded olemas :wink:

auto tuuakse kohale treileril .


3.4 = eh siis ei tohi kasutada võistluse ajal teise inimese poolt kirja pandud autot.

ole hea ja täpsusta kõige pealt seda "mitteametliku" sõna ... ei ole registris vms.?
kui ülejäänud punktid on täidetud ja autoks on kas Nissan, Mazda, Honda, Subaru, Toyota või Mitsubishi siis on lubatud sõita kül modifitseeritud autoga aga ainult Outlaw klassis.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » N Mär 26, 2009 6:33 pm

Mitsubischi colt gti 1,8 16-valves
Performance: 100 kW
autol ei ole kindlustust ega ka ülevaatust :roll:

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Mär 26, 2009 6:49 pm

blue deamon kirjutas:Mitsubischi colt gti 1,8 16-valves
Performance: 100 kW
autol ei ole kindlustust ega ka ülevaatust :roll:


Kindlustus ei ole oluline, aga ülevaatus on kahjuks kohustuslik.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Mär 26, 2009 9:28 pm

Sellega tekkib ka teistel probleeme. :cry:

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » R Mär 27, 2009 12:18 pm

Kehtiva ülevaatuse tõendus ei ole vajalik. Vajalik on auto tehniline korrasolek. Kui reegleid kirja panime siis käis tõesti läbi jutt tehnilise ülevaatuse olemasolust. See oli seoses sellega, et auto peab sisulisel nii korras, et ta läbib tehnilise ülevaatuspunkti. Erinevalt tehnilise ülevaatuspunktist ei pööra meie tähelepanu tulede seisukorrale, heitgaasidele, summuti poolt tekitavale dB'le, klaaside läbipaistvusele jne. Meie jaoks on oluline auto tehniline seisukord, et
1) raja peal ära ei laguneks,
2) vedelikud ei lekiks,
3) aku kinnitus,
4) KEHTIVA kontroll-lipikuga tulekustuti olemasolu,
5) lahtised/lenduvad esemed salongis ja pakiruumis
6) rehvi kulumisaste

Tanel

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Mär 27, 2009 8:46 pm

jap. ARKi ülevaatus ei ole kohustuslik.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » P Mär 29, 2009 9:56 am

siis kõik ok :wink: vaatan kumma golfiga tuleb :roll: lähipäeval regan

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Mär 29, 2009 10:08 am

blue deamon kirjutas:siis kõik ok :wink: vaatan kumma golfiga tuleb :roll: lähipäeval regan


Sry, aga riisikate rajapäeval Golfidega rajale ei pääse.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » P Mär 29, 2009 10:22 am

bullet kirjutas:
blue deamon kirjutas:siis kõik ok :wink: vaatan kumma golfiga tuleb :roll: lähipäeval regan


Sry, aga riisikate rajapäeval Golfidega rajale ei pääse.


minu viga näpukas COLT :lol: :lol: tahtsin kirjutadamitte GOLF

Kasutaja avatar
rix
liige
Postitusi: 52
Liitunud: L Veebr 02, 2008 3:21 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rix » T Mär 31, 2009 12:19 am

a kust ma kiivri saan? :D Tegelt Rapla kardirada nii kitsas ja väike mu arust auto jaoks, et seal ei saa nii suurt kiirust kättegi, et midagi juhtuda võiks.
1993. Lancer 1.6

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Mär 31, 2009 7:01 am

eksid
viimane kurv enne stardi/finishi sirget on koht kus võib reaalselt midagi juhtuda - ehk seal on juba ka kiirust

aga siiski kiiver kui ohutusvarustusena on vajalik ja seda misiganes ametlikul ja korrektsel autospordiüritusel.

ega ei peagi autoga rulli tegema piisab mingist valest liigutusest ja lööd pea vastu ukseposti või küljeklaasi ja siis kui pilt eemaldub ja jalg gaasile jääb ?

kust saab - suvaline mototehnikaga tegelev pood näiteks.
võib vabalt ka ju sõbraga jagada või laenata tuttavalt rolleriga sõitvalt inimeselt vms.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kõlkar

PostitusPostitas Kõlkar » T Mär 31, 2009 9:08 am

rix kirjutas:a kust ma kiivri saan? :D


Korraldajatel on kohapeal kasutamiseks olemas kolm kiivrit. Kiivrit saate kasutada juhul, kui on olemas Teil endil kiivrialune sukk.

Kõlkar

PostitusPostitas Kõlkar » K Apr 08, 2009 9:52 am

No hei sõbrad Mitsubishist 8) mis toimub ? Miks ma aktiivsust ei näe ? :( Viimane üritus oli ju igati OK või kuidas ?

Cb4

PostitusPostitas Cb4 » R Apr 10, 2009 10:39 am

Tere Mitsubishi Klubi, kuna celica omanikud on laisaks jäänud, siis tulen ja liitun taas läbi teie. :D

Autol nüüd võistluse tarbeks veljed ja rehvidki olemas :)

Aga väike küsimus ka, nimelt mu esirevid seest kulunud rohkem kui tohiks(kulmis jäljeni kulunud) kas saab nendega rajale? Väljastpoot on ok muster. Nii 2-3mm.

Tänud ning loodan et võtate mind vastu 8)

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Apr 11, 2009 3:19 am

Võtame sind ikka vastu ja rajale pääsed ikka :D
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Apr 11, 2009 3:23 am

Kallid Mitsubishi klubi liikmed ... kas siis tõesti ei ole huvi rajapäeva vastu?
Muidu oli nagu küsijaid kül, aga kui üritus ukse ees siis on vaikus majas?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Apr 11, 2009 8:46 am

bullet kirjutas:Kallid Mitsubishi klubi liikmed ... kas siis tõesti ei ole huvi rajapäeva vastu?
Muidu oli nagu küsijaid kül, aga kui üritus ukse ees siis on vaikus majas?

võibolla mõtleks tulemise peale, kuid hetkel tuleb tööst kahe käega kinni hoida ja asjad ära lõpetada
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » L Apr 11, 2009 9:25 am

Sellega seoses kas kellegagi saaks kaubale et saaks käru vedada Viljandist Rapla ja tagasi. Auto ja käru on olemas aga köiega vedada sinna ja tagasi hakaks tervisele ja närvidele.
Kui keegi saaks aidata transpordiga siis ootan PS hinnas leiame kokkuleppe.
Kui need asjad korda saab siis panen enda ka kirja mitte enne.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist