BadAss kirjutas:Now for some OT.
Rajal rallis üks hõbedane Celica, millel mootor suri välja. Mis tollega juhtus siis? Miks mootor töölepingu lõpetas?
taxu kirjutas:Kahju et ma vaid ühe vooru sain osaleda. Õnneks see, mis teises voorus raja äärde jättis, osutus väga tühiseks veaks. Remont kestis 7 sekundit. Lihtsalt jagaja keskmine juhe oli minema hüpanud. Kui teda hiljuti vahetasin, siis ilmselt olin hooletult pannud. Jube kahju et seal viga ei avastanud, oleks edasi saand sõita.
Kõlkar kirjutas:BadAss kirjutas:Now for some OT.
Rajal rallis üks hõbedane Celica, millel mootor suri välja. Mis tollega juhtus siis? Miks mootor töölepingu lõpetas?
taxu kirjutas:Kahju et ma vaid ühe vooru sain osaleda. Õnneks see, mis teises voorus raja äärde jättis, osutus väga tühiseks veaks. Remont kestis 7 sekundit. Lihtsalt jagaja keskmine juhe oli minema hüpanud. Kui teda hiljuti vahetasin, siis ilmselt olin hooletult pannud. Jube kahju et seal viga ei avastanud, oleks edasi saand sõita.
Kõlkar kirjutas:Tänud kõigile kes kohal olid ja tänud ka neile kes ürituse lõpus aitasid koristada !
Et meie koostöö ka edasipidi sujuks ilusti, siis kõigepealt vabandan korraldajate nimel mõningate viivituste pärast mis sündisid võistluse käigus. Meie vead:
1. Ei kontrollinud ürituse alguses mõningate raadiosaatjate akude täis olekut. Kui Meie hulgas kellegil side katkeb või on konarlik, tähendab see väikest ebaõnnestumist ka võistluse sujumisel.
2. Esimese ja teise vooru vahel tiris Motors24, meil ühe inimese intervjuule ja pärast seda ka ühe osa ka Honda Club liikmetest. Lubame, et enam sellist asja ilma etteteatamata võistluste käigus ei juhtu...küll peale võistluspäeva lõppu.
3. Autasustamine venis tänu sellele, et kahjuks ei saanud meil seekord kohal viibida mõningad korraldusmeeskonna liikmed ja sellest tingituna ei olnud meil piisavalt palju käsi. Kes oleks hakanud juba kolmanda vooru A-klassi jne. lõppedes juba Diplomeid kirjutama.
Need kolm ( - ) punkti on tingitud meist...paluks kergemat karistust
Rehvisoojendusringid või kohene start!
Rehvisoojendusringile kutsun ma inimese kohe, kui esimene auto on Stardi saanud.
Kohesele Stardile kutsun ma inimese peale esimese auto esime ringi lõppu.
Need on kaks asja mida ei tohi sassi ajada. Muidu on tulemus see, et keerame teiste ajasõidud tuksi ja tekitame ilma põhjuseta ürituses viivituse. Miks ma seda räägin, siis sellepärast, et kahele inimesele ei jõudnud see kohale. Kui Te olete vastanud Line-Up`i kohtuniku küsimusele (kas soovite rehvisoojendust või mitte ?) siis peate ka enda antud vastusest kinni pidama, mitte seda omavoliliselt muutma !
Näide üritusest: Auto X andis Line-Up`i kohtunikule teada, et ei soovi rehvisoojendusringi. Mina kutsusin siis auto X`i peale esimese auto esimese ringi lõppu kohaesele Stardile. Aga mida siis järsku see auto tegi ? Kihutas rehvisoojendusrigile lambist. Ajades sassi sellega minu (starteri) jälgimise rajal toimuvast, kui ka keeras tuksi esimese auto ringi aja.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist