Riisikate Rajapäev 2009 määrustik

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Riisikate Rajapäev 2009 määrustik

PostitusPostitas MeelisV » R Veebr 06, 2009 8:59 pm

RIISIKATE RAJAPÄEV 2009
MÄÄRUSTIK
1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA
1.1. MTÜ Autoklubi HCOE
1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 3 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis www.honda-club.ee).
2. ETAPPIDE KALENDRIPLAAN (pühapäev)
.....02.09 RR I etapp, Jääraja rajapäev
19.04.09 RR II etapp, Rapla rajapäev
28.06.09 RR III ja RR IV etapp, Haapsalu rajapäev;
26.07.09 RR V etapp, Sauga rajapäev;
27.09.09 RR VI etapp, Piiroja/Rapla rajapäev
.....11.2009 Hooaja lõpetamine, pidulik vastuvõtt ja RR 2009 auhinnad
NB! Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega!
3. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
3.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 16 aastased. Alla 16 aastased peavad omama instruktorit kellel on vähemalt kaheaastane sõidukogemus.
3.2. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on varustatud e-tähistuse, DOT-markeeringu või FIA homologeeringuga
3.3. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele ja võistlejatele

3.3.1. Klass A (+Naised)
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 85 kW või vähem
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid. Ülelaetud bensiinimootoriga autod lähevad klassi võrra kõrgemale. Mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.

3.3.2. Klass B (+Naised)
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 130 kW või vähem
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid. Ülelaetud bensiinimootoriga autod lähevad klassi võrra kõrgemale. Mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.

3.3.3. Klass C
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on üle 130 kW
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvidega. Naastrehvid on keelatud kui naast ulatub rehvipinnast välja enam kui 2mm. Naastud peavad olema silindrilise kujuga ja teritamata. Lubatud on kasutada tänavalegaalseid tavarehve. Tänavakõlbulikud rajarehvid (näiteks Toyo R888, Toyo RA1, Michelin võistlusrehvid (mustriga ja mustrita versioonid), Michelin Pilot Sport Cup, Dunlop'i võistlusrehvid, mis on toodu lingil esitatud tabelis: http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/m ... t/circuit/ jne) ja kruusarehvid on keelatud. Rehvi sobivust konkreetsesse klassi otsustab tehnilise kohtunik.
4. mootor ei tohi olla forsseeritud.
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid.
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit.
8. kui käigukasti on lisatud mitte tehase poolt osaline- või täis blokeeringuga diferentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. vedrustus
9.1 vedrustuse tüüp peab säilima - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad, juhul kui neid ei ole kasutatud ratta kalde negatiivsemaks muutmiseks
9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte
9.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
9.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
10. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit.
11. Kõik tehnilised muudatused, mis ei ole erandlikult lubatud on keelatud.
3.3.4. Klass OUTLAW
Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Lexus, Acura ja Infinity autod olenemata veoskeemist, millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.
1. mis ei ole varustatud piikrehvidega

3.4. Osaleja võib kasutada ainult enda poolt registreeritud autot.
3.5. Etapil samas klassis võib võistelda ühe autoga kuni kaks võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Duell-radadel võib ühes klassis ühe autoga osaleda üks võistleja. Etapi käigus auto vahetamine, ilma mõjuva põhjuseta ja eelnevalt korraldajaid sellest ette teavitamata on keelatud. Etapi käigus ilma mõjuva põhjuseta ja eelnevalt korraldajaid sellest ette teavitamata samal sillal mõlema rehvi vahetus on keelatud.
3.6. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud v.a. jäärada ja slaalom.
3.7. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust, välja arvatud EAL tehnilist kaarti omavad autod. Auto salongis peab olema korralikult kinnitatud ja kehtiva ülevaatuse kleebisega varustatud tulekustuti. Salongis ega avatavas pakiruumis ei tohi olla lahtiseid, liikuvaid esemeid. Suletud pakiruumis liikuda võivad esemed peavad olema kinnitatud. Rehvid peavad olema sõidukõlbulikud, kulumispiiri märk ei tohi olla rehvimustriga tasapinnas. Selle eemaldamisel on rehv kasutuskõlbmatu.
3.10. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida ainult juht väljaarvatud juhul kui autot kasutab juhtimisõigust veel mitteomav juht.

4. RAJAPÄEVA KÄIK
4.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
4.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.3. Valestardi eest karistatakse 10 sekundilise trahviga
4.4. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,1 sekundi täpsusega.
4.5. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, võistluspäeval.
4.6. Korraldajal on õigus määrata kahjunõue rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest
4.7. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
4.8. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik.
4.9 Osaleja peab ilmuma starti peale vastava korralduse saamist 3 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele.
4.10 Rajaga tutvumine toimub kollonis rajaauto, mis on vastavalt kas ohutusauto või korraldaja poolt määratud liikumisvahend, järel ja vastavalt raja iseärasustele või võistlustüübile mitte rohkem kui 2 korda. Rajaga tuttvumise kiiruse paneb paika rajaauto! Ühisel rajaga tutvumisel rajaauto järel on möödasõit kaasvõistlejast või rajaautost keelatud! Ka rajaga tutvumisel peab jälgima rajakohtunike märguandeid.

5. TULEMUSED
5.1. Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse finišeerimist vähemalt ühes voorus.
5.2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele seitsmele osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2 ja kõikidele teistele finišeerinud osalejatele 1 punkt.
5.2.1 Juhul kui etapi käigus toimub kolm vooru, fikseeritakse raja läbimise aeg ning vooru kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne. Etapi paremus saadakse kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel. (St. võidab võistleja, kelle kahe vooru kokkuvõttes punktisumma on väiksem.) Etapi tulemuse saamiseks peab võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru. Võrdsete punktide korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus. Võrdsete aegade korral saab määravaks parem aeg esimeses (siis teises jne.) voorus.
5.2.2 Juhul kui etapi käigus toimub alla kolme vooru siis arvestatakse punkte vooru parimate aegade järgi.
5.3. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:
5.3.1. rohkem etappe, kus osaletud
5.3.2. kõrgemad kohad etapivõistlustel
5.3.3. parem tulemus viimasel (siis eelviimasel jne.) toimunud etapil.

6. AUTASUSTAMINE
6.1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.
6.2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.
6.3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Võitjaid autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.

7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 500 krooni, mis tagatakse protesti esitanud isikule juhul kui protest rahuldatakse.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.

8. OSAVÕTUMAKSUD:
8.1. RR 2009 hooaja kõikide etappide ühekordsel tasumisel ettemaksuna.
8.2. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval meestele sularahas on 300 krooni, naistele osavõtutasu 150 krooni.
8.3. Treeningpäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.

9. VASTUTUS:
9.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
9.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
9.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest täiest ulatuses
9.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Veebr 07, 2009 2:21 pm

paar huvitavat küsimust või viga seoses reeglitega

näiteks:
et kui auto on alla 85 kw ja on bensiini mootor ning näiteks turboga ülelaetud, et siis, mis klassis ta on, kw järgi klass A aa jaa(ülelaetud mootorid ju klass kõrgemal), natuke kahtlane


see on näiteks antke abi punkt::

7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 500 krooni, mis tagatakse protesti esitanud isikule juhul kui protest rahuldatakse.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.


et kui julged protestida ja seda protesti ei rahuldata, rotitakse sult kohe 500 eeku ???? või ma sain millegist valesti aru???


aa ärge nüüd ärrituge eks, lihtsalt võimalikud vead oleks viisakas ära muuta
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Veebr 07, 2009 7:48 pm

Protestiga on nii jh , et kui tahad avalduse teha pead maxma. Kui sinul õigus saad raha tagasi, kui ei, jjääd ilma
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » L Veebr 07, 2009 10:35 pm

Sigma kirjutas:paar huvitavat küsimust või viga seoses reeglitega

näiteks:
et kui auto on alla 85 kw ja on bensiini mootor ning näiteks turboga ülelaetud, et siis, mis klassis ta on, kw järgi klass A aa jaa(ülelaetud mootorid ju klass kõrgemal), natuke kahtlane


see on näiteks antke abi punkt::

7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 500 krooni, mis tagatakse protesti esitanud isikule juhul kui protest rahuldatakse.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.


et kui julged protestida ja seda protesti ei rahuldata, rotitakse sult kohe 500 eeku ???? või ma sain millegist valesti aru???


aa ärge nüüd ärrituge eks, lihtsalt võimalikud vead oleks viisakas ära muuta

see 84 kw ja turbo lugu, mis siin arusaamatut on ??? klass B
Miks see nii on aga sellepärast et, näiteks passis on minu masinal 110 aga peale chippimist saaks sealt juba 130-140
Suurem turbo, suurem jahutus, parem voolavus ja veel kilovatte lisaks.
500 on sellepärast seal vahel et, kogu koor ei hakkaks lihtsalt tühja-tähja pärast kisama. Kui on tõsina asi ja tead et, sinule on liiga tehtud siis ka tasub see 500 vahele panna.

mis selle 7.2 on ?
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » P Veebr 08, 2009 10:24 am

morgan kirjutas:
Sigma kirjutas:paar huvitavat küsimust või viga seoses reeglitega

näiteks:
et kui auto on alla 85 kw ja on bensiini mootor ning näiteks turboga ülelaetud, et siis, mis klassis ta on, kw järgi klass A aa jaa(ülelaetud mootorid ju klass kõrgemal), natuke kahtlane


see on näiteks antke abi punkt::

7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 500 krooni, mis tagatakse protesti esitanud isikule juhul kui protest rahuldatakse.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.


et kui julged protestida ja seda protesti ei rahuldata, rotitakse sult kohe 500 eeku ???? või ma sain millegist valesti aru???


aa ärge nüüd ärrituge eks, lihtsalt võimalikud vead oleks viisakas ära muuta

see 84 kw ja turbo lugu, mis siin arusaamatut on ??? klass B
Miks see nii on aga sellepärast et, näiteks passis on minu masinal 110 aga peale chippimist saaks sealt juba 130-140
Suurem turbo, suurem jahutus, parem voolavus ja veel kilovatte lisaks.
500 on sellepärast seal vahel et, kogu koor ei hakkaks lihtsalt tühja-tähja pärast kisama. Kui on tõsina asi ja tead et, sinule on liiga tehtud siis ka tasub see 500 vahele panna.

mis selle 7.2 on ?


7.2 on ok
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kulno

PostitusPostitas Kulno » P Veebr 22, 2009 3:27 pm

EVO-d lähevad siis klass C alla?

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Veebr 22, 2009 3:56 pm

Evod lähevad ikka Outlaw klassi kuna on 4wd ja turbo ylelaadimisega.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kulno

PostitusPostitas Kulno » P Veebr 22, 2009 5:38 pm

bullet kirjutas:Evod lähevad ikka Outlaw klassi kuna on 4wd ja turbo ylelaadimisega.
kõik klassid on olenemata veoskeemist ja C klassi all pole kirjas midagi ülelaadimise kohta! Tanel ütles ka, et evo-d lähevad C klassi. Outlaw on puuriga rallikatele - evo ju tänava pill ....

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Veebr 22, 2009 7:44 pm

nuu ju siis on midagi vahepeal muutunud ... koosolekul jäi mulle meelde, et 4wd turbo autod nagu evo ja impreza lähevad outlawsse.

uurin kindlasti yle.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist

cron