rix kirjutas:4.1 Võistlusautod peavad vastama MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi 2009.a. KV tehnilistele tingimustele.
Neid tingimusi ma ei näinud.
Igatahes... kui veermiku jõuan ära kontrollida, siis äkki isegi tulen. Eeldusel veel, et tuleval nädalal palka saab.
Ja võistlus käib ikka aja peale nagu WRCs - et korraga on rajal üks auto või siis sellise vahega, et ei teki kokkupõrke ohtu?
Enamus jut on punktis 4 kõik kirjas.
Osad täpsustused siis punktis 4.1 : Autodel ei tohi tilkuda kuskilt mitte ühtegi õli ega vedeliku.
Töötama peavad autol kõik 4 ratta pidurid ja ka käsipidur.
Autol peab olema esi, külje ja tagaklaas.
Autol peab olema rool kindlalt kinnitatud, et vältida selle sõiduajal eemaldumist.
autol ei tohi olla veermikus ohtlikult vigaseid detaile nagu näiteks katkised rattalaagrid, roolivardad jne, mis võivad põhjustada õnnetuse kus võivad viga saada rajaääres paiknevad inimesed.
kõik 4 ratast peavad olema auto alla korralikult kinni keeratud selleks ettenähtud arvu poltide või mutritega.
jne...
see on pigem seaduseraamat kohtunikele, kes teostavad meil tehnilist ülevaatust. ehk siis kui su auto on tunnistatud ametlikul tehnoülevaatusel tänavakõlbulikuks, siis meie üritustele ta sobib ja on lubatud.
Aega võtame kindlasti (muidugi mitte nii moodsalt kui WRC).
mida võib kindlalt öelda, et võistlus sõidus on rajal kindlasti ainult üks auto ... treening sõitudel oleneb asi ilmast, autode arvust jms. ehk siis kohapeal vaatab, kas rajale saab trennima üks, kaks või max kolm autot aga kindlasti mitte rohkem, et tekiks kokkupõrke oht.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.