Piiroja rallikrossirada - CANCELLED

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Piiroja rallikrossirada - CANCELLED

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 1:17 pm

VÕISTLUST EI TOIMU

PIIROJA RALLIKROSSIRAJA VÕISTLUSJUHEND 2008


1. VÕISTLUSE KOHT, AEG, AJAKAVA

1.1 Juhendi avaldamine ja registreerimise algus: 08. jaanuar 2009 internetis http://foorum.clubmitsubishi.ee
1.2 Registreerimise lõpp: 17. jaanuar 2009
1.3 Stardijärjekorra avaldamine: 17. jaanuar 2009 internetis http://foorum.clubmitsubishi.ee

1.4 Võistluse ajakava 18.01.2009:
10.00 - 10.15 kogunemine Põltsamaa Olerex'i tankals, mis on Tallinn-Tartu maantee ääres u. 130. kilomeetril nn. Puhu ristis, sealt sõidame rongina rajale.
11.00 - 11.45 dokumentide kontroll, registreerimine, tehniline kontroll, osalejate koosolek.
11.45 - 12.15 treeningsõidud.
12.15 - 12.45 Lõuna.
12.45 - 16.00 võistlussõidud.
16.30 - 17.00 tulemuste avaldamine, autasustamine, võistluse lõpetamine
18.00 - ... vaba kava ehk siis kes tahab veel "kummi vilistada" siis palun väga (ainult neile kes on raja osavõtumaksu tasunud)

Üritusel toimub ka kokkutulnud mitsubishide fotosesioon.
Kohapeal on olems võistluse täpne ajakava, võistlustrassi skeem, voorude stardijärjekorrad jms. info saadaval stardialas asuval võistluse ametlikul teadetetahvlil.

2. KORRALDAJA, RADA

2.1 Võistluse korraldab MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi (edaspidi: EMK) koostöös MTÜ Põltsamaa Tehnikaspordiklubi'ga. Infot võistluse kohta on võimalik saada internetilehelt http://foorum.clubmitsubishi.ee

Piiroja rallikrossirada, Põltsamaa vald, Jõgevamaa

Võistlusraja kate: lumi/jää
Võistlusraja pikkus: u. 1100 m

3. ARVESTUSKLASSID

3.1 Ühe autoga võib osaleda ühes klassis kuni kolm võistlejat, kes kõik tasuvad osavõtumaksu.
3.2 Piisava autoarvu olemasolul peetakse arvestust järgmistele klassidele.

kuni 1600 cc
Kuni 2000 cc
kuni 3000 cc
Üle 3000cc, 4x4 veoskeemiga autod mis ületavad 110Kw võimsuspiiri ning kõik kas keemilise või mehaanilise ülelaadimisega sõidukid.

4. VÕISTLUSAUTOD

4.1 Võistlusautod peavad vastama MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi 2009.a. KV tehnilistele tingimustele.
4.2 Tehnonõuded võistlusautodele on sätestatud MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi 2009.a. KV tehniliste tingimustega.
4.3 Võistelda on lubatud liikluseeskirjade nõuetele vastavate naastrehvidega ja M+S rehvidega. Piikide kasutamine on keelatud .
4.4 Tehnilistele tingimustele ja/või liikluseeskirja nõuetele mittevastavaid võistlusautosid starti ei lubata (otsuse võtab vastu võistluse juht).
4.5 Võistlusauto vastavust nõuetele kontrollitakse treeningsõitude eel, samuti võib korraldaja teha seda kogu võistluse vältel.
4.6 Võistlusnumbrid ja reklaamkleebised väljastab korraldaja, need paigaldatakse võistlusautole võistleja poolt pärast tehnilise kontrolli läbimist ja võistlusele lubamist vastavalt registreerimisel saadud juhistele.
4.7 Kuna tegemist on magnet numbritega siis autod PEAVAD olema pestud, et numbrid sõiduajal peal püsiksid.

5. VÕISTLEMISE KORD

5.1 Võistlustrassiga tutvumiseks toimuvad enne võistlussõite treeningsõidud. Treeningsõidud toimuvad võistluse esimese vooru stardijärjekorra alusel, korraga lubatakse võistlustrassile maksimaalselt 3 võistlejat, iga võistleja saab läbida võistlustrassi kaks korda.
5.2 Võistlemise kord vastavalt MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi 2009.a. üldjuhendile.
5.3 Tulemused avalikustatakse peale võistluse lõppu võistlusele järgneval päeval internetilehel http://foorum.clubmitsubishi.ee

6. PRETENSIOONID

6.1 Kõik kaebused lahendatakse pooltevaheliste läbirääkimiste teel kohapeal. Lõpliku otsuse langetab võistluse juht kohapeal.

7. REGISTREERIMINE, OSAVÕTUMAKS

7.1 Võistlusele registreerumine toimub internetilehel http://foorum.clubmitsubishi.ee ajavahemikul 08.01.2009 - 17.01.2009
7.2 Osavõtutasu on 250.- EEK/võistleja (1 inimene kes sõidab rajal). Osavõtutasu maksmine toimub pangaülekandega hiljemalt 17.01.2008 MTÜ Eesti Mitsubishi Klubi arveldus arvele Hansapangas Konto: 221039647721
.Täpne informatsioon edastatakse registreerunud võistlejatele internetilehel http://foorum.clubmitsubishi.ee vahendusel peale registreerumist.
7.3. Vabade stardikohtade olemasolul toimub võistluse päeval (kell 12.00-12.45) kohapeal lisaregistreerimine. Lisaregistreerimisel on osavõtutasu 300.- EEK (1 inimene) tasumisega kohapeal sularahas.
7.4 Starti mitteilmunud registreeritud võistlejatele tasutud osavõtumaksu ei tagastata.

7.5 Võistlusele lubatakse kuni 60 võistlejat.
7.6 Pealtvaatajatele on üritus nagu ikka tasuta.

8. ÜLDISED KOHUSTUSED

8.1 Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.
8.2 Võistlusautol peavad korraldaja poolt antud võistlusnumbrid olema ettenähtud kohas ning nähtavad kuni võistluse lõpuni.
8.3 Parkimisalas on keelatud liikuda kiiremini kui 10 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmnähtava kiiruseületamisega kaasneb võistluselt eemaldamine (registreerimis raha ei tagastata).
8.4 Iga võistleja osaleb omal vastutusel. Võistluse korraldajad, raja haldajad/omanikud ega EMK ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Võistlemisest tulenevat kahju ei hüvitata võistluse korraldajate, raja haldajate/omanike ega EMK poolt. Igal võistlejal tuleb hüvitada kõik korraldajale ja/või raja haldajatele/omanikele tekitatud kahjud 100% -liselt.
8.5 Iga võistleja on kohustatud kandma kiivrit. Kiivri kasutamine on kohustuslik ka teistele, kes viibivad rajal olevas autos.

9. AUTASUSTAMINE

9.1 Iga võistlusklassi esikolmikut autasustatakse diplomitega.
9.2 Korraldaja ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.

10. TÄIENDAV INFORMATSIOON

10.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse ajakavas ja korralduses tulenevalt võistlustrassi olukorrast, ilmastikutingimustest, võistlejate arvust jm.
10.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
10.3 Kõik käesoleva juhendiga ja Mitsubishi Klubi 2009.a. üldjuhendiga ning tehniliste tingimustega määratlemata juhtumid lahendab võistluse korraldaja kohapeal.

EMK rajapäevade 2009.a. üldjuhend
EMK tehnilised tingimused 2009



http://www.nabaeestiponevuskeskus.ee/

Info ja registreerimine:

Taavi - taavik
55544469 või PS

Sven - bullet
5235554 või PS

Kohapeal on soovijatel võimalik laenutada ATV'd ja sellega spetsiaalsel rajal natuke lõbutseda - sellisest sooviks peaks kindlasti varem märku andma. Niisama igaks juhuks ei hakka masinaid kohale vedama.


Sõitjad:

1. Taavik
2. Bullet
3. Kolpa
4. Morgan
5. RistoR
6. sasszz
7.
8.
9.
10.
[/url]
Viimati muutis taavik, R Jaan 16, 2009 12:29 am, muudetud 10 korda kokku.

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas herkko » N Jaan 08, 2009 2:16 pm

Naelaga ka rajale lastakse või ainult lamell?
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 2:19 pm

4.3 Võistelda on lubatud liikluseeskirjade nõuetele vastavate naastrehvidega ja M+S rehvidega. Piikide kasutamine on keelatud.
ehk siis tavaline nael on lubatud, piik ei ole.

Kasutaja avatar
herkko
liige
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 30, 2008 1:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas herkko » N Jaan 08, 2009 2:30 pm

Okei jäi kahe silma vahele! Järgmine kord on olen tähelepanelikum :wink:
Igaljuhul tahaks kohal olla kui auto valmis saab selleks ajaks!
Lancer 1,6 wagon
Lancer 1,6 sedaan
Galant 2,5 v6 99 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 SportEdition wagon
Galant 2,5 v6 00 Avance sedaan
Pajero Shogun 3,5 v6 94
Legnum vr4 2,5 v6 twin turbo 97

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Jaan 08, 2009 2:48 pm

Vabandame, et asi nii kiiresti päevakorda tuli, aga kuna meie talvised olud on nagu beebi pepu, et kunagi ei tea mis sealt tulla võib, siis talvisesse konditsiooni jõudis rada alles nüüd ja kui üritusega viivitada, siis võib juhtuda, et lume asemel saame ainult soppa :D

Seega loodan, et kaugemate kantide mehed annavad andeks ja mõistavad meie kiirustamis.

Paluksime siis kõiki lume huvilisi ohutult oma kätt ja autot harjutama selleks ettenähtud kohta.
Ootame rohket osavõttu.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » N Jaan 08, 2009 3:59 pm

OT aa, mis olud seal valitsevad, kui kerge on autot vigastada?, augud jne??

kahjuks sellist kohta ei ole olemas , et siis kirjaviga

PIIROJA RALLIKRSOSSIRAJA
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Jaan 08, 2009 4:08 pm

Sigma kirjutas:OT aa, mis olud seal valitsevad, kui kerge on autot vigastada?, augud jne??

kahjuks sellist kohta ei ole olemas , et siis kirjaviga

PIIROJA RALLIKRSOSSIRAJA



Piiroja rallikrossirada, Põltsamaa vald, Jõgevamaa

Võistlusraja kate: lumi/jää
Võistlusraja pikkus: u. 1100 m
ilma aukudeta ja autot vigastada on võimalik siis kui ise tänu näpukale üle kuudi keerad :D

Sellest kirjaveas ma ei saanud kahjuks sotti? palun täpsusta.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 4:09 pm

rada on tasane, kive ei ole, mõned üksikud vahepeal kruusa seest võivad rajale sattuda. Aga need saab ära korjata.

Piiroja rallikrossirada on koht. Rajal oma kodulehte eo ole, kui seda otsite. Rally.ee'st võib vaadata Põltsamaa rahvasprindi pilte. näiteks http://rally.ee/?a=a021&b=4050

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Jaan 08, 2009 4:34 pm

pealtvaatajana platsis. rajale mõningatel põhjustel ei tule.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Jaan 08, 2009 4:37 pm

Zafari kirjutas:pealtvaatajana platsis. rajale mõningatel põhjustel ei tule.


see oli jah vist see põhjus, et Klaara sõitis Raplas kiiremini kui sina :mrgreen:
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Jaan 08, 2009 4:39 pm

bullet kirjutas:
Zafari kirjutas:pealtvaatajana platsis. rajale mõningatel põhjustel ei tule.


see oli jah vist see põhjus, et Klaara sõitis Raplas kiiremini kui sina :mrgreen:

ei ole see, ütleme nii et tehnoseisundi poolest ei julge, alles tuli keevitusest :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 5:22 pm

Värskelt keevitatud masin peaks ju eriti kõva olema.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Jaan 08, 2009 5:39 pm

taavik kirjutas:Värskelt keevitatud masin peaks ju eriti kõva olema.


tavaliselt hakkavad siis teised kohad järgi andma :P aga ok lõpetame offtopicu ära.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » N Jaan 08, 2009 5:54 pm

bullet kirjutas:Sellest kirjaveas ma ei saanud kahjuks sotti? palun täpsusta.


krossiraja mitte KRSOSSIRAJA

suva
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 7:10 pm

Viga ammu korras.

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » N Jaan 08, 2009 8:49 pm

Väljasõidualadeks vallid krt.
Kas teist marki autod ka osaleda võivad?

Edu.
silmad kardavad, käed teevad

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Jaan 08, 2009 8:54 pm

Tradistsiooniliselt oleme ikka lubanud ka teised autod rajale.
Samas kui seal rajal mõistlikult sõita, siis ei peaks tekkima väljasõiduohtu.
Olen ise kahte karmimat väljasõitu seal näinud - mõlemad olid suvel rallikrossi Eesti meistrivõistluste ajal ühisstardiga sõitudes.

CPX

PostitusPostitas CPX » R Jaan 09, 2009 3:57 pm

Kas bussidele polegi omaette võistlusklassi? :roll:

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » R Jaan 09, 2009 4:05 pm

mis bussiga sa võistled? L300?

CPX

PostitusPostitas CPX » R Jaan 09, 2009 7:01 pm

L-300 4WD
Oleks rehvid paremad, siis võiks ju ka sõiduautodele konkurentsi pakkuda aga kui busse ja maastureid rohkem on siis võiks ehk neile omaette klass olla.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist

cron