Riisikate rajapäev 24.08.2008 Rapla Kardirajal

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Riisikate rajapäev 24.08.2008 Rapla Kardirajal

PostitusPostitas Bullet » R Aug 15, 2008 10:21 am

Pilt
Pilt

On oodatud kõik kiired klubilised Mitsubishide lippu kõrgel hoidma :D
Loe määrustik läbi (kohustuslik) ja anna mulle tulekust teada.
Osavõtjate arv on piiratud!!!


RIISIKATE RAJAPÄEV 2008 MÄÄRUSTIK


1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA
1.1. MTÜ Autoklubi HCOE
1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 2 päeva enne järgmist etapivõistlust interneti portaalis http://forum.honda-club.ee/ , http://forum.clubmitsubishi.org/, http://www.mazdaklubi.com/foorum/, http://www.nissanclub.eu/forum/ , ja http://www.toyotaclub.ee/foorum/ ).
1.3. Üritus toimub 24.08.2008 Rapla kardirajal. Võistlejate registreerimine ja tehniline ülevaatus on kell 10:00-11:30. Võistlejate koosolek kell 11:45. Võistluse algus kell 12:00.


2. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
2.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 18 aastased osalejad, kes võistlevad Honda, Acura, Mitsubishi, Mazda, Nissan ja Toyota toodangus olevate sõiduautodega.
2.2. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on vastavuses üle 25kW võimsusega mootorsõiduki peakatte turvanõuetega.


2.3. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele ja võistlejatele

2.3.1. Klass A
Kõik sõidukid;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 85 kW või vähem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid
4. mis kasutab ainult avalikes tanklates tankimisautomaadist müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
5. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
6. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit
7. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere.
8. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. tänavalegaalne võidusõidurehv ja täisslikk keelatud.
10 vedrustus
10.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad
10.2 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
11. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale.


2.3.2. Klass B
Kõik sõidukid:
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 86 kW või rohkem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid
4. mis kasutab ainult avalikes tanklates tankimisautomaadist müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
5. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
6. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit
7. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere.
8. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. tänavalegaalne võidusõidurehv ja täisslikk keelatud.
10 vedrustus
10.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad
10.2 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
11. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale.

2.3.3. Klass NAISED
Kõik sõidukid, mis vastavad punkti 2.3.1 ja 2.3.2 nõutele mida juhivad naisterahvad

2.3.4. Klass OUTLAW
Kõik sõidukid kus on kõik lubatud, mis ei ole vastuolus treeningraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.




2.4. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Sellest tuleb eelnevalt korraldajat teavitada.
2.5. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud
2.6. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust, välja arvatud EAL tehnilist kaarti omavad ja Outlaw klassis sõitvad autod. Autos peab olema korralikult kinnitatud tulekustuti, soovitavalt salongis. Salongis ei tohi olla lahtiseid liikuvaid esemeid. Rehvid peavad olema sõidukõlbulikud, ei tohi olla ülemäära kulunud. Tavarehvid ei tohi 75% ualtuses olla kulunumad kui 1,6mm ja tänakõlbulike võistlusrehvide mustri süvised peavad olema 75% ulatuses eristatavad.
2.7. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida kaassõitjana võistlusauto omanik või peakohtuniku poolt lubatud isik filmimiseks või pildistamiseks , kuid mitte kõikides voorudes. Osaleja peab sõitma vähemalt ühe sõidu ilma kaassõitjata. Kaassõitjale kehtivad võistlejale kohased ohutusreeglid.


3. TREENINGPÄEVA KÄIK
3.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga soovitavalt käsipiduriga.
3.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
3.3. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,001 sekundi täpsusega.
3.4. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval (enamasti määratakse trahvisekundeid).
3.5. Korraldajal on õigus määrata treeningjuhendiga karistusi rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest
3.6. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
3.7. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik osalejatele, kes startis võistluse katkestamise ja katkestamise põhjustanud sündmuse vahelisel ajal ning rajakohtunike ettekande alusel osalejale, kes sattus tehnilise rikkega aeglaselt liikuva eessõitja taha ja möödasõit oli takistatud. Kordusstartijad stardivad samas voorus oma võistlusklassi lõpus.
3.8. Osaleja peab ilmuma line-up’i peale vastava korralduse saamist 5 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele.

4. TULEMUSED
4.1. Võislusel sõidetakse reeglina 2 vooru (voorude arvu võib muuta kohtunike koosoleku otsusega, treeningpäeval). Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning parimate järjestus pannakse paika kiireima vooru aja järgi.

5. AUTASUSTAMINE
5.1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.
5.2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.
5.3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Kõigi klasside mehi kui naisi autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.

6. PROTESTID
6.1. Protestiaeg on 15 minutit peale esialgsete tulemuste avaldamist. . Protesti kautsjon on 300 krooni;
6.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab viieliikmeline komisjon mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.


7. OSAVÕTUMAKSUD:
7.1.Võistluse osavõtutasu tasutuna rajapäeval sularahas on 250 krooni
7.3. Rajapäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.

9. VASTUTUS:
9.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
9.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga rajapäeva alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
9.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari ja kaasvõislejate vara eest
9.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimus.


Riisikate Rajapäev 2008 osalemistingimused

Hoiatus! Autosport võib olla ohtlik! Üritus HCC Riisikate Rajapäev 2008 24.08.2008 ei ole autospordivõistlus, vaid korraldajate poolt osalejatele antav ringraja treeningu võimalus. Korraldaja üksnes pakub osalejale õiguse piiritletud alal sõita osalejale meelepärase kiirusega ning mõõdab aega, mis kulub eelnevalt kindlaks määratud distantsi läbimiseks.

Osalen üritusel Riisikate Rajapäev 2008 24.08.2008 omal riisikol ning vastutan oma tegevuse ja tegevusetuse tagajärgede eest isiklikult kogu ürituse toimumise ajal. Olen teadlik, et auto juhtimine suurtel kiirustel on ohtlik ning mulle on selgitatud, kuidas tekkida võivaid ohte on võimalik vältida. Kinnitan, et olen teadlik sellest, et korraldajate poolt antud selgitused ei välista ohtlike olukordade ega kahju tekkimist õnnetusjuhtumi korral.

Kohustun kasutama isiklikke kaitsevahendeid (kiiver, turvavöö), järgima rajareegleid ning korraldajate märguandeid ning teen kõik endast oleneva, et õnnetusi vältida ning õnnetuse vältimatuse korral vähendama teistele osalejatele ning korraldajatele tekkida võivat kahju.

Olen teadlik, et reeglina kindlustusseltsid ei hüvita Riisikate Rajapäev 2008 laadsete ürituste käigus osalejale tekkivat ega osaleja poolt teistele tekitatud kahju, kui kindlustusseltsiga puudub eelnev vastavasisuline kokkulepe.

Käesolevaga kinnitan oma allkirjaga, et tegutsen oma vaba tahte alusel kõiki ohte teades ega pööra üritusel Riisikate Rajapäev 2008 24.08.2008 osalemisest tingitud mistahes otsese või kaudse kahju tekkimisel nõudeid korraldajate vastu.

Kui ma ei pea korraldajate poolt antud käitumisjuhiseid võimalikuks täita, on mul alati võimalus ning kohustus loobuda üritusel osalemisest.
Samuti kinnitan, et vastutan ainuisikuliselt enda poolt rikutud võistluste korraldamisel kasutatava inventari eest. Selle kahjustamise korral kohustun korraldajatele hüvitama selle käesoleva aasta jooksul.

Võistlusel osavõtt on piiratud. Igast klubist 15 masinat.


Ürituse üld informatsioon, küsimused jne...
Palun küsida minult:

Sven (Bullet)
sven@clubmitsubishi.org
GSM: 52 35 554



Meie püha üritust toetavad:

Pilt -----------------------------------------500 kroonine kinkekaart


Pilt--------------------------------------------------------------------määrded , puhastusvahendid ja rekka


Pilt --500 kroonine kinkekaart

Pilt------------Korralik ja maitsev õhtusöök kahele restoranis Mercado
Viimati muutis Bullet, N Aug 21, 2008 8:43 am, muudetud 4 korda kokku.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » P Aug 17, 2008 10:39 pm

:wink: kallid klubilised peaks ikka kohale minema :wink:

mina isiklkult rajale ei kipu aga vaatama kindlasti :wink:
sest supper üritused veel tulemas nii tuuningu kui ka mitsuklubis :wink:
ja mootoriga ei ole veel see klapp nagu peaks
:wink:

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Aug 17, 2008 10:49 pm

Olen tõenäoliselt kohal. Keegi rajaleminekuks mitsut laenab? Muidu pean Honda rooli ronima :oops:
Pajeroga eriti võidu ei sõida kahjuks - või siiki :twisted:

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » P Aug 17, 2008 10:53 pm

kül neid rajale minejaid on
mina olen raja ääres - ehk Grandisega ei aja ikka võidu ja EVO ei ole veel koos :twisted:

arvatavasti homme panen kirja ühe sõitja kes läheb Mitsuga rajale :wink:
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » P Aug 17, 2008 11:41 pm

Pedaal kirjutas:kül neid rajale minejaid on
mina olen raja ääres - ehk Grandisega ei aja ikka võidu ja EVO ei ole veel koos :twisted:

arvatavasti homme panen kirja ühe sõitja kes läheb Mitsuga rajale :wink:


teadagi kess :lol:

kas jälle valgega :roll:

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Aug 18, 2008 9:28 am

aga paneme nüüd kirja kes läheb/tuleb sõitma

Klass A
1.
2.
3.
....

Klass B
1.
2.
3.
.....
Klass Naised
1.C - M Lancer 2008 1,5 80 Kw
2.
3.
.....
Klass outlaw
1. Rain (evonet) - EVO V RS
2. Markel - EVO VI GSR
3. Antti (evonet) EVO III
4. Avo (evonet) EVO III (sama mis eelmine aga uue juhiga)
5. Jann77 (evonet) EVO VI GSR
6. Kulno (evonet) EVO IX
7. J-E (evonet) EVO IV GSR
.....


2.3.1. Klass A
Kõik sõidukid;
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 85 kW või vähem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid
4. mis kasutab ainult avalikes tanklates tankimisautomaadist müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
5. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
6. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit
7. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere.
8. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. tänavalegaalne võidusõidurehv ja täisslikk keelatud.
10 vedrustus
10.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad
10.2 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
11. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale.


2.3.2. Klass B
Kõik sõidukid:
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 86 kW või rohkem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mille mootorid ei ole vahetatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid
4. mis kasutab ainult avalikes tanklates tankimisautomaadist müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
5. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
6. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit
7. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere.
8. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi. Ülekannete muutmine on keelatud.
9. tänavalegaalne võidusõidurehv ja täisslikk keelatud.
10 vedrustus
10.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad
10.2 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta.
11. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale.

2.3.3. Klass NAISED
Kõik sõidukid, mis vastavad punkti 2.3.1 ja 2.3.2 nõutele mida juhivad naisterahvad

2.3.4. Klass OUTLAW
Kõik sõidukid kus on kõik lubatud, mis ei ole vastuolus treeningraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.
Viimati muutis MeelisV, T Aug 19, 2008 12:36 pm, muudetud 7 korda kokku.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Aug 18, 2008 9:42 am

Tuletan siis meelde, et osavõtt võiks olla aktiivsem, sest see üritus toimub juba selle nädala lõpus.
Neid üritusi korraldame ikka ainult teie jaoks mitte enda lõbuks :D


Natuke lugemist teistes osavõtvatest klubidest.
Honda http://forum.honda-club.ee/viewtopic.ph ... 927#231927
Toyota http://www.toyotaclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4136
Nissan http://www.nissanclub.eu/forum/viewtopi ... =55&t=6055
Mazda http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=7099
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » E Aug 18, 2008 2:05 pm

pealtvaatajad ja sõitjad :wink:

kes tulevad kas saaks äkki enne kokku kuskil ja läheks korraga või tuleb igaüks ise kohale :roll:

Võistlejate registreerimine ja tehniline ülevaatus on kell 10.00-11.00 juba

et kui siis 9.30 äkki saaks kokku tuntud kohas ja vuraks kolonnis sinna :wink:

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » E Aug 18, 2008 2:47 pm

vaatan jaa et varsti pole enam kohti osavõtjatele :lol:

äkki saab ise ka tulla

võibolla isegi sõita ainult fun i pärast
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
c-m
liige
Postitusi: 42
Liitunud: E Jaan 28, 2008 11:30 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas c-m » E Aug 18, 2008 3:23 pm

Plaanin ka sõita :P

Mingi kohtumispaiga võiks küll kokku leppida, et koos minna, kes tulevad - muidu ma eksin veel ära ja ei jõuagi kohale :wink:
Lancer ´08

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Aug 19, 2008 8:17 am

kus on kõik A klassi Coldid ja Lancerid
B klassi Galandid ....
praegu ainult punt EVOsid läheb sõitma ?

ja naised kas vaid 1
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » T Aug 19, 2008 9:09 am

Hondaklubis on juba kerge mure, et EVO'd hakkavad neid hommikusöögiks sööma seal rajal :D :twisted:

Kasutaja avatar
RainR
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 02, 2006 10:23 pm

PostitusPostitas RainR » T Aug 19, 2008 9:45 am

taavik kirjutas:Hondaklubis on juba kerge mure, et EVO'd hakkavad neid hommikusöögiks sööma seal rajal :D :twisted:

Aga noh, natuke naljakas ka kui ainult Evod lähevad Hondadele vastu :)

Kus on igasugused GTI Lancerid ja Coltid? Vana Lancer 1.6 83kw on ka täitsa asjalik masin ju? ( isegi sellega kunagi rallisid sõitnud :) ) Rääkimata siis Eclipsedest!
www.evonet.ee - OUTLANDER TURBO / EVO V RS

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas sasszz » T Aug 19, 2008 9:56 am

Kui imekombel selgub diagnostikas mis autol viga ja, KUI saab seda kiiremas korras kõrvaldatud siis olen rajal! :P eks paistab.

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » T Aug 19, 2008 10:25 am

Tulge aga julgelt. Meil (Honda klubis) on A klassis suht nõrgad autod mõni lausa 75 kW. Ka B klassis on 92 kW autod sees. Kindlasti on ka teie seas tavaautosid, kes varem rajal ei ole käinud aga soov selleks on. Julgemalt-julgemalt

Teemaks ei ole kihutamine vaid kokkusaamine :wink:

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Aug 19, 2008 11:10 am

RainR kirjutas:
taavik kirjutas:Hondaklubis on juba kerge mure, et EVO'd hakkavad neid hommikusöögiks sööma seal rajal :D :twisted:

Aga noh, natuke naljakas ka kui ainult Evod lähevad Hondadele vastu :)

Kus on igasugused GTI Lancerid ja Coltid? Vana Lancer 1.6 83kw on ka täitsa asjalik masin ju? ( isegi sellega kunagi rallisid sõitnud :) ) Rääkimata siis Eclipsedest!

Mina kajux ä sel ajal nii et seekord jälle ei saa rajale.(eclipse)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » T Aug 19, 2008 12:28 pm

cartman kirjutas:
RainR kirjutas:
taavik kirjutas:Hondaklubis on juba kerge mure, et EVO'd hakkavad neid hommikusöögiks sööma seal rajal :D :twisted:

Aga noh, natuke naljakas ka kui ainult Evod lähevad Hondadele vastu :)

Kus on igasugused GTI Lancerid ja Coltid? Vana Lancer 1.6 83kw on ka täitsa asjalik masin ju? ( isegi sellega kunagi rallisid sõitnud :) ) Rääkimata siis Eclipsedest!

Mina kajux ä sel ajal nii et seekord jälle ei saa rajale.(eclipse)


Kahju ... aga siis jääb sulle alati september :)
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Aug 19, 2008 12:40 pm

juba 7 sõitjat EVOdega :!:
siis 6 autot milledest on esindatud EVO III, IV, V RS, VI ja IX

julgemalt ka teistesse klassidesse

A ja B on täitsa tühjad - ma lähen varsti Grandisega B klassi sõitma :lol:
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » T Aug 19, 2008 9:39 pm

Tanel :wink:

kas pealtvaatajatele on tasuta ?

tekkis selline küsimus mittmelt poolt :roll:

Tanel
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 14, 2008 9:46 am

PostitusPostitas Tanel » T Aug 19, 2008 9:52 pm

blue deamon kirjutas:Tanel :wink:

kas pealtvaatajatele on tasuta ?

tekkis selline küsimus mittmelt poolt :roll:


Ikka tasuta. Ainult parkimine toimub pealtvaatajatel nats eelmal. Sissesõidu juures on inimene, kes juhatab parkima.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist

cron