11 mai - Sauga Alfa TrackDay

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
kolhoos
liige
Postitusi: 85
Liitunud: P Juun 10, 2007 8:57 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

11 mai - Sauga Alfa TrackDay

PostitusPostitas kolhoos » P Mai 04, 2008 12:19 pm

AlfaSport MTÜ
Track Day
Est-Ring, Audru Vald, Pärnumaa
Pühapäeval 11.05.2008

See üritus ei ole mõeldud ainult Alfa Romeo omanikele!
Kõik on teretulnud - eriti Mitsubishid :)!


JUHEND
1.AEG JA KOHT
1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 11. mail 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00

2. REGISTREERIMINE
7.1 25.04.2008 ... 04.05.2008 Algab registreerimine Alfafoorumi, Saabneti ja CCG liikmetele ehk nn. „klubi inimesed“ (registreerumine on toimunud peale osalustasu laekumist).
7.2 Osalemistasu peab olema laekunud 06.05.08
7.3 05.05.2008 algab registreerimine ülejäänud vabadele kohtadele ehk nn „külalistele“. Ja lõpeb 09.05.2008 või, kuni kohti jätkub.
7.4 Registreerumiseks saata e-mail erki@alfasport.ee
Registreerumiskirjas ära märkida:
Osaleja nimi
Auto mark ja mudel
Auto võimsus kW
7.5 Registreeruda saab maksimaalselt 50 osalejat.

3. PROGRAMM
3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:
10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.
10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta
3.2 Tallinnast liikujatele:
09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal. (EMADEPÄEV)
09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;
10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod
12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;
12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga
17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine
18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta
20.00 - Raja sulgemine
21.40 – Päike loojub ... loodetavasti õigel ajal 

4. ÜRITUSE KÄIK
4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15
4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot
4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele
4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine
4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.
4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele. (Võimaluse korral saadetakse nn. „klubi inimesed“ ja „külalised“ eraldi rajale)
4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!
4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.
4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.
4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse veebis aadressis

5. OSALUSTASU
5.1 Osalustasu on 450.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele 221040635007, hiljemalt 05.05.2008. Vabade kohtade olemasolul saab tasuda sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 500.-kr.

6. ÜLDISED REEGLID
Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.
6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.
6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.
6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.
6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.

7. ÜRITUSE EESMÄRK
7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust
7.2 premeerida mitterahaliste auhindadega nn „klubi liikmeid“, kes sõidutreeningu käigus on sõitnud parimaid ringiaegu, ajavahemikul 12.30 …17.00
7.3 Premeeritavad klassid
7.3.1 kuni 125kW
7.3.2 kuni 155kW
7.3.3 alates 156kW

8. REHVID
8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);
8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.

9. VASTUTUS
9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri
eest nõutakse hüvitis.
9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
Pilt
pika kirjelduse kuidas sõita leiab tänuväärset tööd teinud opentrack meestelt: http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
soovitan lugeda, väga asjalik tekst! [/url]

Rohkem infot http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1801&highlight=
Elektritööd, signad, stereod - Tartus - http://www.oos.ee

Kasutaja avatar
kolhoos
liige
Postitusi: 85
Liitunud: P Juun 10, 2007 8:57 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kolhoos » K Mai 07, 2008 9:03 am

Ringraja sõitjaid on veel puudu, kohti jagub :)
Hea oleks kui peale minu veel mõni Mitsubishi rajal oleks.
Pealtvaatajate arv pole ka piiratud.

Juhised isetulijatele.
Pilt
Pilt
Elektritööd, signad, stereod - Tartus - http://www.oos.ee

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Mai 07, 2008 10:05 am

kahjuks ei jõua ma selleks ajaks uut autot valmis teha :P

aga rajale tulen kunagi kuhugi kindlasti 8)
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » K Mai 07, 2008 10:51 am

minu arust on Sauga rada praegu ikka väga halvas seisukorras ... ära vajunud ja tolmune ... või on selle ürituse ajaks vähemalt tolm eemaldatud?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » K Mai 07, 2008 12:44 pm

raja seisukord on jah suht hull. imelik, et mingit ametliku rallit seal sõidetakse isegi.
450.- on ikka suht kirves minuarust:S aga kuna terve rada on kinni pandud koos teega, siis vist hind päris soodne sellekohta :roll:
Galant R.I.P

Kasutaja avatar
RainR
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 02, 2006 10:23 pm

PostitusPostitas RainR » K Mai 07, 2008 1:58 pm

Ei ole see raja olukord midagi hullu seal. Asfalt on täitsa korralik ja ilma aukudeta ning trajektoor on tolmust puhas ka. Eks mingil määral liiva lendleb seal ikka ringi. Kuid näidake mulle eesti mõistes paremat ringrada? :)

Ja 450 krooni on ikka odav küll, kui Tabasalus küsitakse tunni aja eest 500.- ning kõik muud rahvasprindid maksavad 750.- .

Ning autosport pole kunagi odav lõbu olnud :)
www.evonet.ee - OUTLANDER TURBO / EVO V RS

kasp
Uus Kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: K Mär 08, 2006 10:51 pm

PostitusPostitas kasp » K Mai 07, 2008 4:04 pm

RainR kirjutas:Asfalt on täitsa korralik ja ilma aukudeta....



oled kindel?

Kasutaja avatar
kolhoos
liige
Postitusi: 85
Liitunud: P Juun 10, 2007 8:57 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kolhoos » K Mai 07, 2008 5:54 pm

kasp kirjutas:
RainR kirjutas:Asfalt on täitsa korralik ja ilma aukudeta....



oled kindel?

Eelmine sügis sõitsin seal Saugal, rada tundus küll normaalses seisundis olema ja auke ei silmanud ühtegi. Minu arust on seal suht hea kiire rada, analoogset mujal Eestis ei leidu.
Elektritööd, signad, stereod - Tartus - http://www.oos.ee

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » K Mai 07, 2008 8:12 pm

Täna käisin ka üle pikka aja rajal ja seal on isegi hullemad kohad korralikult üle tehtud.
Kuna mõned bikerid sõitsid,siis sain teha ainult stardist ja eemalt rajast.

Kõige hullemad kohad ongi need, kus on nii õelda asfaldi ühendus koht :?

Pilt

Siis mõned niisama augud

Pilt

See keskmine asfaldi riba on kõige hullem. Rajakõrval olev maantee on ka paremas saisus,kui see keskmine riba.

Pilt

Siin on siis näha,kuidas mõned kohad on lappitud. Juhiks tähelepanu veel sellele,et väikese ringi sisemisse kurvi on kruus ja liiv segamini pandud :?
Ma kujutan ette juba kuidas see kruus seal lendama hakkab. Seda sammust sodi on ka mujale pandud.

Pilt
Galant R.I.P

Kasutaja avatar
RainR
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 02, 2006 10:23 pm

PostitusPostitas RainR » N Mai 08, 2008 8:50 am

No need asfaldi liitekohad pole kellegi augud. Ja rada sõidetaksegi üldiselt servas, mitte keset teed. Trajektoor jookseb ju äärest äärde.

Ning kruus nüüd vaevalt lendlema hakkab, opentrackide puhul rahvas kurve ka ei lõika, et seda sodi rajale tuua. Ning väljasõidu puhul ikka juhtub, seda ka mujal maailmas.

Ja kui tsiklivennad suudavad sõita seal kiiresti, ma ei saa aru mis probleem siis autoga peaks olema? :)
www.evonet.ee - OUTLANDER TURBO / EVO V RS

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » N Mai 08, 2008 9:19 am

Ja rada sõidetaksegi üldiselt servas, mitte keset teed.



no aga üritus käib ikkagi kiirema aja peale,mitte ei ole nagu liikluses et pead hoidma kogu tee paremale poole. see rada autot ei kahjusta,aga rehve küll.
ärge valesti aru saage, ega ma ei taha õelda et ärge minge vms, lihtsalt et rada võiks paremas seisukorras olla. tegu on ikkagi ringrajaga,kus võetakse päris viimast autost. ja kui ikka üle 150km/h on siis võiks rada ka vastavalt heas seisukorras olla.

ah jaa... see et kurvi on krusa pantud, siis sellel üritusel nagunii ei hakka keegi lõikama,aga muidu ongi see selleks ära kattetud, et lõikamisest oli enamvähem mingi 20-30cm sügavik tekkinud sinna.

ma üritan ka kohal olla(vähemalt pealtvaatajana) :wink:
Galant R.I.P

Kasutaja avatar
Xzero
liige
Postitusi: 294
Liitunud: P Juul 16, 2006 7:04 pm
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas Xzero » E Mai 12, 2008 8:43 am

käisin ka vaatamas...ühtegi mitsut ei olnud :( loodan et kedagi ära ei hirmutanud oma juttuga
Galant R.I.P


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist

cron