AlfaSport MTÜ
Track Day
Est-Ring, Audru Vald, Pärnumaa
Pühapäeval 11.05.2008
See üritus ei ole mõeldud ainult Alfa Romeo omanikele!
Kõik on teretulnud - eriti Mitsubishid !
JUHEND
1.AEG JA KOHT
1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 11. mail 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00
2. REGISTREERIMINE
7.1 25.04.2008 ... 04.05.2008 Algab registreerimine Alfafoorumi, Saabneti ja CCG liikmetele ehk nn. „klubi inimesed“ (registreerumine on toimunud peale osalustasu laekumist).
7.2 Osalemistasu peab olema laekunud 06.05.08
7.3 05.05.2008 algab registreerimine ülejäänud vabadele kohtadele ehk nn „külalistele“. Ja lõpeb 09.05.2008 või, kuni kohti jätkub.
7.4 Registreerumiseks saata e-mail erki@alfasport.ee
Registreerumiskirjas ära märkida:
Osaleja nimi
Auto mark ja mudel
Auto võimsus kW
7.5 Registreeruda saab maksimaalselt 50 osalejat.
3. PROGRAMM
3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:
10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.
10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta
3.2 Tallinnast liikujatele:
09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal. (EMADEPÄEV)
09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;
10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod
12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;
12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga
17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine
18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta
20.00 - Raja sulgemine
21.40 – Päike loojub ... loodetavasti õigel ajal
4. ÜRITUSE KÄIK
4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15
4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot
4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele
4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine
4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.
4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele. (Võimaluse korral saadetakse nn. „klubi inimesed“ ja „külalised“ eraldi rajale)
4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!
4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.
4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.
4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse veebis aadressis
5. OSALUSTASU
5.1 Osalustasu on 450.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele 221040635007, hiljemalt 05.05.2008. Vabade kohtade olemasolul saab tasuda sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 500.-kr.
6. ÜLDISED REEGLID
Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.
6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.
6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.
6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.
6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.
7. ÜRITUSE EESMÄRK
7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust
7.2 premeerida mitterahaliste auhindadega nn „klubi liikmeid“, kes sõidutreeningu käigus on sõitnud parimaid ringiaegu, ajavahemikul 12.30 …17.00
7.3 Premeeritavad klassid
7.3.1 kuni 125kW
7.3.2 kuni 155kW
7.3.3 alates 156kW
8. REHVID
8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);
8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
9. VASTUTUS
9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri
eest nõutakse hüvitis.
9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
pika kirjelduse kuidas sõita leiab tänuväärset tööd teinud opentrack meestelt: http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
soovitan lugeda, väga asjalik tekst! [/url]
Rohkem infot http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1801&highlight=