bullet kirjutas:alar kirjutas:Kui vähegi ajakava sobib, siis olen kohal.
Keegi ajamõõtmise peale ka on mõelnud? Seda saab ka tavalise stopperiga teha... Et saaks päeva lõpus mingi sümboolse pingerea ka paika panna.
Ohutuse poole pealt nii palju, et soovitavalt võtke kiivrid kaasa - igaks juhuks. Olen oma silmaga näinud kuidas üks mosse selle raja peal üle katuse pani.
Samas võib veel minna sõitma Tabasalu ja Käesalu radadele, seal peaks olema odavam, kuid aeglasem. Ja ega Rapla rada ka kiirusega ei priiska - enamus ajast on 2 käik sees - suht võrdne Tabasaluga.
Mis Rapla rada puudutab sis ma ei usu, et seal meil kiirused nii suureks lähevad, et oleks vajadus kiivri järele.... kuid kellel on siis muidugi võib kaasa võtta.
mis aja mõõtmist puudutab siis kindlasti on plaanis tha erinevad klassid autodele, erinevate vedudega jne.... kui ainult autosid niipalju kohale tuleb! momendil võib ju niisama ka selle pinge rea teha aga ma isiklikult ervan , et mingi 1,3 liitrisel colt-il ei ole eriti suurt sansi mingi Evo vastu.
Ma isiklikult olen kõigi nende asjade peale mõelnud aga preagusel momendil lihtsalt alles olen seal staadiumis kus vaatan kas üldse on piisavalt tulijaid, sest mingi 3-5 autole ei tasu asi vaeva ära.
kui saaks vähemalt mingi 15-20 autot kokku siis on juba ikka vägev
Mis hinda puudutab, siis ma omalt poolt teeksin kõik, et raja eest ei peaks üldse maksma ja kui peab, et siis äkki toetaks meid mingi temakohane sponsor näiteks... aga üldiselt ei usu, et tabasalus odavamalt saaks.
Erilist võidu peale sõitu ja pingerida vist polegi vaja taga ajada, iga üks sõidab kuda oskab ja kiiresti kui tahab. Mina näiteks oma masinaga migit maksimum aega ei hakkagi püüdma, sest pärast ei jõua muidu remonti kinni maksa
Kui keegi tahab edetabelit teha tuleks ära jagada klassideks, näiteks: >1.6l, >2.0, ja mingi superklass