Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » P Juun 03, 2012 10:53 pm

Vabandust, et viimasel hetkel teavitan, lihtsalt käed-jalad sõlmes juba :oops:.
Selline üritus toimumas ja kõik sõitjad on oodatud. Reeglid järgmises postis (mitte midagi keerulist, lihtsalt mõttega lugemine), küsimuste tekkides priva või tlf. 53 093 664.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » P Juun 03, 2012 11:04 pm

Postitatud: Reede Apr 27, 2012 9:31 am Teema: HCC 2012 treeningmäärustik

--------------------------------------------------------------------------------

HONDA CLUB CUP 2012
TREENINGMÄÄRUSTIK


1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA
1.1. MTÜ Autoklubi HCOE
1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 12 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis www.honda-club.ee).


2. ETAPPIDE KALENDRIPLAAN
19.02.12 HCC I etapp, Klooga Jäärada;
17.06.12 HCC II etapp, Rapla treeningpäev;
xx.xx.12 HCC III etapp, Kiltsi lennuvälja kõrvalrajad?;
xx.xx.12 HCC IV etapp, Rapla treeningpäev;
xx.10.12 Hooaja lõpetamine, pidulik vastuvõtt ja HCC 2012 auhinnad CATWEESIS.

NB! Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega!


3. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
3.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 12 aastased osalejad, kes võistlevad Honda või Acura toodangus olevate autodega.
3.2. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on vastavuses üle 25kW võimsusega mootorsõiduki peakatte turvanõuetega.


3.3. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele ja võistlejatele

3.3.1. Klass A
Kõik Hondad või Acurad;
1. mille mootori võimsus on 80 kW või vähem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda


3.3.2. Klass B
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on 81kW kuni 108 kW.
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda


3.3.3. Klass C
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on üle 108 kW.
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda


3.3.4. Klass OUTLAW
Kõik Hondad ja Acurad kus on kõik lubatud, mis ei ole vastuolus treeningraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

3.3.5 Klass Naised
Kõik hondad ja Acurad:
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda


3.5. Kategooria loetakse üldarvestuses avatuks kui üritustest võtab osa vähemalt kolm osalejat ja iga osaleja osaleb vähemalt 75%-ist kõva teekattega peetaval etapil.
3.6. Rajaga tutvumine treeningautodel vajadusel üks kord ohutusauto järel vastavalt raja ja võistlustüübi iseärasustele või vastavalt rajakohtuniku loale.
3.7. Ühisel rajaga tutvumisel ohutusauto järel on möödasõit kaasvõistlejast keelatud.
3.8. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Sellest tuleb eelnevalt korraldajat teavitada. Üks võistleja võib osaleda kuni kahes klassis korraga.
3.9. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud v.a. jäärada ja slaalom
3.10. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust, välja arvatud EAL tehnilist kaarti omavad autod . Autos peab olema korralikult kinnitatud tulekustuti, soovitavalt salongis. Salongis ei tohi olla lahtiseid liikuvaid esemeid. Rehvid peavad olema sõidukõlbulikud, ei tohi olla ülemäära kulunud. Tavarehvid ei tohi 75% ulatuses olla kulunumad kui 1,6mm ja tänakõlbulike võistlusrehvide mustri süvised peavad olema 75% ulatuses eristatavad.
3.11. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida kaassõitjana võistlusauto omanik või peakohtuniku poolt lubatud isik filmimiseks või pildistamiseks , kuid mitte kõikides voorudes. Osaleja peab sõitma vähemalt ühe sõidu ilma kaassõitjata. Kaassõitjale kehtivad võistlejale kohased ohutusreeglid.


4. TREENINGPÄEVA KÄIK
4.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
4.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.3. Valestardi eest karistatakse lisasekunditega, mis määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.4. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,1 sekundi täpsusega.
4.5. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval (enamasti määratakse trahvisekundeid).
4.6. Korraldajal on õigus määrata treeningjuhendiga karistusi rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest
4.7. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
4.8. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik osalejatele, kes startis võistluse katkestamise ja katkestamise põhjustanud sündmuse vahelisel ajal ning rajakohtunike ettekande alusel osalejale, kes sattus tehnilise rikkega aeglaselt liikuva eessõitja taha ja möödasõit oli takistatud. Kordusstartijad stardivad samas voorus oma võistlusklassi lõpus.
4.9 Osaleja peab ilmuma stardijoonele peale vastava korralduse saamist 5 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele. 2 kuni 5 minutilise hilinemisega stardijoonele osaleb osaleja antud vooru viimasena.

5. TULEMUSED
5.1. Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse startimist vähemalt ühes voorus.
5.2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele kaheksale osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2-1.
5.3. Lõpptulemused selguvad kogutud arvestuspunktide liitmisel, kusjuures arvesse lähevad kõikide osalenud etappide tulemused.
5.4. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:
5.4.1. rohkem etappe, kus osaletud
5.4.2. kõrgemad kohad etapivõistlustel
5.4.3. parem tulemus viimasel (siis eelviimasel jne.) toimunud etapil.
5.5. Etapil sõidetakse reeglina 2 vooru (voorude arvu võib muuta kohtunike koosoleku otsusega, treeningpäeval). Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning punkte arvestatakse kiireima vooru aja järgi.
5.6 Üldtulemusest arvatakse maha üks mitteosalemine või kõige kehvema etapi tulemus.

6. AUTASUSTAMINE
6.1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.
6.2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.
6.3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Kõigi klasside mehi kui naisi autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.

7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 15 minutit peale esialgsete tulemuste avaldamist. . Protesti kautsjon on 30 Eurot;
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab kolmeliikmeline komisjon mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.


8. OSAVÕTUMAKSUD:
8.1. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval sularahas on 18 Eurot, Honda Klubi liikmetele on osavõtutasu 15 Eurot. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval sularahas on naiste osavõtutasu 15 Eurot. Honda Klubi naisliikmetele või meesliikmete elukaaslastele on osavõtutasu 12 Eurot. Eelregistreerides on kõik osavõtutasud 2 Eurot soodsamad.
8.3. Ettemakstud osalustasu ei tagastata. Treeningpäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.

9. VASTUTUS:
9.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
9.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
9.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt te ma poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
9.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » P Juun 03, 2012 11:17 pm

Et asi selgem oleks klasside suhtes, siis vahendan Honda foorumis tekkinud küsimuse ja vastuse.
Kumps kirjutas:
minuarust peaks ikka sedasi olema et kuipalju sul kW on siis sinna klassi sa ka lähed teist marki autoga...
hcc punktiarvestuses aga lähevad arvesse hondad


Täpselt nii ongi. Eraldi punktiarvestus HCC raames tähendab seda, et ametlikult korraldame ürituse Hondadele ning neile korraldatakse ka hooaja lõpus Catweesis autasustamine. Teisi automarke me rajale ei keela, seega kes soovib sõita ja mõõtu võtta, olete oodatud!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » P Juun 03, 2012 11:44 pm

Lugupeetud võistlejad!

Paneks siis kirja väikese kondikava, mda peaks iga võistlus jälgima võistleja, kes soovib meie üritustel osaleda, et kõik kiiresti ja muretult sujuks.

Treeningpäeva üritusealale saabudes:

1. Läheb osaleja kohe registratuuri, kus pannakse kirja tema mini, auto ja vastab mõningastele küsimustele ja maksab ära stardimaksu. Kaasa võtta juhiluba ja sõiduki tehniline pass! Juhul kui sama sõidukiga osaleb mitu osaljeat, siis KINDLASTI tuleks seda registratuuris mainida! Samuti mainida, kui kasutatakse klubi kiivrit ja mis suurust, et vältida sama kiivrikandjaid ja samu sõidukit kasutajaid järjest startimas, millega tekitatakse ummiks Lianeupis!
Osaleja saab autokohase info jaoks ankeedi ......
2. ... läheb sõiduki juurde, täidab ära oma sõiduki andmetega ankeedi, valmistab sõiduki ette tehniliseks ülevaatuseks.
NB! Tehnilisse ilmudes peab olema auto võistlusvalmis ja osalja koos kiivriga! Kui endal kiivrit pole, siis on võimalik laenata klubi oma. Kuid kindlasti, kohe peale sõidu lõppemist algpunkti tagastades!
3. Kui sõiduk on tehnilise läbinud, siis kas liigutakse omale kohale Boxialas või suundutakse Lineup märgistatud alale ja oodatakse oma järjekorda, et minna edasi rada proovima. Rajale lubatakse vaid tehnist läbinud sõiduk ja seda tõestab registratuurist saadud ankeedil olev tehnilise kohtuniku allkiri! Mingit korrastustööd auto juures Lineup alal teostada ei tohi, kui siis ainult kohtuniku loal või korraldusega. Lineupis hinnatakse juhi tervisliku seisundit ja vajadusel tehakse alko kontroll. Kui on ühe autoga mitu sõitjat, siis oleks tore, kui ka nemad kohal on.
NB! Samuti tehakse pistelist tehnilist ja alko kontrolli ka ürituse ajal iga kahtluse korral ja ette teatamata!
4. Kui Linupi kohtunikult saadakse positiivne vastus, võib osaleja suunduda rajaga tutvuma. Soovitavalt kui võimalik, siis kasutada ka kiivrit. Kui on autoga võistlemas rohkem kui 1 tegelane, siis võivad kaasa minna prooviringile ka teised võistlejad. Kõrvaliste isikute, foto- või filmitegijate kaasavõtmine rajale on ainult eriloal!
NB! Võistluse ajal kõrvalistuja on keelatud!
5. Kui tehnilist ei läbita, siis olenevalt põhjusest kohtuniku otsusega: kergem rikkumine kõrvaldatakse kohepeal, raskema puhul lahkutakse Lineup alat, suundutakse oma Boksialale ja teostatakse remonttööd seal, ning tullakse uuesti rivvi autot ettenäitama peale teisi! Ilma rajamaksuta ja tehniliseta rajale ilma peakohtuniku loata ei lasta!
6. Rajal liikumist lubab, seletab Lineup kohtunik!
7. Suundudes rajalt boksialale, tuleb jälgida Boksiala kiirust (15km/h). Igasugune kiirendamine ja kihutamine boksialal on rangelt keelatud! Karistus võib olla disklaf või ürituse keeld!
NB! Boksialal liiguvad inimesed ja kohati on vanemate hoolimatuse tõttu ka lapsi! Ettevaatust, lapsed on ettearvamatud!
8. Kui kõik protseduurid on läbitud ja auto on võistlusvalmis, siis võib juht vaba aega oma äranägemise järgi sisustada, kuid kindlasti peab jälgima infot, sest tavaliselt enne võistlust 15- 20 min on võistlejate koosolek, keda kohal pole, see võistlema ei saa! Vajadusel, kui on kahtlusi, tehakse ka võistlejate kohaloleku kontroll.
9. Peale koosolekut suundutakse vastavalt klasside algustele oma sõidukite juurde ja oodatakse kohtunike korraldusi!

Treeningpäeva kujunemine rajal:

1. Klasside ja järjekordade alusel suundutakse Lineup alale ja oodatakse Lineup kohtuniku korraldust!
2. Soovitavalt enne eessõitja rajale suundumist tasuks autos ootel olla ja ettevalmistusi teostada rajale sõiduks! Keda sõiduki juures ei ole, selle sõiduk jääb vahele ja stardib rivi lõpust.
NB! Igasugune viitmine rivis tähendab aja kadu ja pahameelt teiste võistlejate seas- paluks seda vältida oma kohalolekuga! Tänan!
3. Lineup kohtunikule kindlasti tuleb teada temalt küsides, kui soovitakse rajaga tutvumise ringi (rehvi soojendust) enne starti.
NB!Juhul kui kohtunik jätab selle küsimata, siis kindlasti enne eessõitja liikuma hakkamist stardi alale sellest talle meelde tuletada!
4. Rajal liikumist lubab, seletab Lineup kohtunik ja jälgivad veel rajakohtunikud. Ilma Lineup kohtuniku loata rajale ei minda ja kui ei jälgita rajakohtunike ja Starteri märguandeid, mis eelnevalt kokku lepitakse osalejate koosolekul, siis võib järgneda karistus, mis halvimal juhul võib olla disklaf!
5. Rehvi soojendus ringil paluks teostada mitte showelemente vaid kasutada seda ringi sihtotstarbeliselt, rajaga tutvumiseks, sõiduki eripäradega tutvumiseks või rahvide ja pidurite soojendamiseks!
NB! Otseselt rehvi soojendust ei vaja tava tänavarehvidega osalejad, liiga keevaliselt „soojendades“ võib rehvid „keema“ ajada ja tulemuseks on „vedel“ rehvimuster, mis stardis ja kurvides tekkitab libisemist, kuna keema aetud rehvil ei ole enam pidamist! Sama kehtib ka tava pidurivedeliku kasutamise suhtes. Kui ülemäära pidurdada, siis võib tekkida pidurivedeliku ülekuumenemine, ehk „keemine“ mille tõttu tekkib pidurisüsteemi õhumullid ja pidurdamine otsustaval hetkel osutub suht olematuks! Seega tavarehvide osalejad, pigem kasutage seda ringi kui rajaga tutvumiseks, mitte aja nahka keeramiseks!
6. Peale rajaga tutvumise ringi või kui seda ei soovita, siis otse Lineup’ist sõidab osaleja Stardi alale, millele sisenemist näitab 10m enne andureid Kollaselt süttiv foorituli, mis kustudes annab märku, et võiks kiiruse maha võtta, sest kohe on Stage ala.
7. Stage alale jõudmisest annab märku sama Kollaselt süttiv foorituli, peale mida tuleks sõiduk koheselt peatada ja SOOVITAVALT käsipiduriga kinnitada Stage alale. Stage ja Stardi anduri vahe on 40cm ja kui te liiga kaugele oma sõidukiga liigute, siis Stage alalt väljudes hakkab põlema Punaselt põlev foori tuli, mis on Kollaselt põlevast fooritulest ülejärgmine!
8. Kui fooris hakkab põlema Stage alalt väljumist tähistav Punane 2 tuli, siis tuleb sõiduk tagurpidi tagasi ajada, kuni kõik tuled fooris kustuvad ja siis uuesti ligineda anduriteni. Kui auto on kinnitatud Stardis, peab põlema fooris vaid Kollane tuli.
9. Peale Kollase tule põlema hakkamist ja sõiduki kinnitamist Stardi alale, annab Ajavõtt foori teel käsu osalejale Stardiks!
10. Fooris süttivad lisaks põlevale Kollasele tulele veel Punane 1, kustub, siis Punane 2 ja peale selle kustumist süttib Roheline tuli, mis annab osalejale märku, et „Võid startida“!
11. NB! Aeg läheb käima siis, kui osaleja sõidab läbi Stardi anduri kiire, mis paneb aja käima. Roheline foori tuli käivitab vaid rektsiooniaja ja lubab osalejal õigel ajal rajale suunduda ning peale Stardi nduri kiire läbimist kinnitatakse rektsiooniaeg ja käivitatakse ringiaeg.
NB! Reaktsiooniaeg arvestusse ei kuulu! Amatöörlik riskimine võib põhjustada valestardi, mille puhul aeg kirja ei lähe!!
12. Kui start on toimunud õigesti jääb sellest peale osaleja startimist foori põlema Roheline tuli! Kui Start on ebaõnnestunud, siis jääb foori põlema Punane 2 tuli.
Ebaõnnestunud Start toimub tavaliselt osaleja ärevusest mitte ära oodata Roheline tuli ja sõiduki enneaegse liikuma panemisega tehakse valestart või jäetakse sõiduk suht Stage ala piiripeal ja ilma sõidukit kinnitamatta (käsipiduri abil) põhjustatakse sõiduki enneaegne veeremine või liikuma hakkaminer mis võib põhjustada valestardi!
NB! Palun vältige enneaegset starti ja sõiduki liikumist Stardi alal!
NB! Valestardi korral Fooris peale Punast2 Roheline tuli põlema ei hakkagi ja võistleja peab suunduma rajale lihtsalt oma ringid läbi tegema, kuid aega kirja ei saa!
13. Peale Starti sõidab osaleja 4 täispikka ringi!
14. Ringide ajal paluks jälgiga ka ümbrust, sest kui on mingi probleem, siis kohtunikude märguannete eiramine võib lõppeda halvasti nii enda kui teiste võistlejate suhtes.
15. Lippude märguanded on järgmised:
Sinine – Tagant ligineb kiirem osaleja, liiguta ennast mammut!
Kollane – Rajal on oht, hoia silmad lahti, kuid jätka sõitmist!
Roheline/Kollane - Oht rajal, jätka sõitu, kuid hoia silmad lahtisemalt kui unelmates!
Punane - Sina oled oht rajal! Eemaldu koheselt rajalt!
Valge/Must (ruudulipp) võib olla ka HcoE klubi lipp – Sinu sõit on läbi! Liigu ohutult Boksialale!
16. Peale 4’ndat ringi näitab Starter ruudu- või klubilipuga võistluse lõppemist ...
17. ... ja peale Stardi ala läbimist teeb osaleja veel viimase ringi (mootori jahutus ringi) ja suundub ettenähtud kohast Boxialale, sealt edasi suundutakse kas uuesti Lineupi alale uueks ürituseks või jäädakse edasisi korraldusi ootama!
18. Mootori jahutus ring on mõeldud enda ja sõiduki rahustamiseks, kuid see ei tähenda, et peab teostama tarbetuid showelemente või mõttetult aeglaselt Boxiala poole liikuda. Rajalt eemaldumine peaks olema mõistlik ja kohene!









Mõisted:

1. Lineup – Stardieelne ala kuhu sõidukid kogunevad.
2. Lineup kohtunik – kohtunik, kes määrab liikumise Lineup alal
3. Rajakohtunikud -- kohtunikud, kes määravad liikumise terve raja ulatuses!
4. Rehvi soojendus – ring, mida kasutatakse rehvide ja pidurite soojendamiseks!
5. Rajaga tutvumine – ring, mida kasutatakse tutvumiseks raja eripäradega!
6. Stage - määrab ära osaleja asukoha enne Starti et tagada võrtsus Stardis!
7. Stardi ala – osaleja ringide alustamine ja lõpetamine!
8. Starter – kohtunik, kes lubab Startida ja lõpetab osaleja ringid
9. Boxiala – ala, kus osalejad pargivad sõidukeid ja meeskonnad hooldavad neid!
10. Valestart – Osaleja ennetab lubavat signaali ajavõtu kohtunike poolt!
11. Mootori jahutus – ring, mille jooksul lõpetatakse raja osavõtt ja jahutatakse mootorit ja pidureid!
12. Foor – seade, mille kaudu Ajavõtt annab võrtse käsu kõigile osalejatele rajale suundumiseks!

Foori värvide tähendused:
a. KOLLANE – Stage alale sisenemine kui süttib esimest korda ja peale kustumist, võtta hoog maha. Peale teist korda süttimist, pead sõiduki koheselt peatama ja soovitavalt kinnitama (käsipiduriga)!
b. PUNANE 1 – tähistab Stardi loendamise 1’mest märgutuld!
c. PUNANE 2 – tähistab Stardi loendamise 2’st märgutult ja samas kui on ületatud Stage ala (40cm), mis tähendab, et tuleb uuesti Stageda. Samuti kui Stardi loendamise ajal jääb põlema, siis tähistab VALESTARTI!
d. ROHELINE – tähistab osaljeale rajale lubavat märgutuld ja samuti põlema jäädes tähistab osaleja õnnestunud Starti!

Foori tulede asetused:

KOLLANE PUNANE 1 PUNANE 2 ROHELINE
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » P Juun 03, 2012 11:48 pm

Meeldetuletust!

Veel natuke meeldetuletust:

Arvestades võimaliku vihmaga olge PALUN toredad inimesd ja vaadake oma sõiduki "last" eelnevalt karmi pilguga üle, et mida Teil on vaja kaasa võtta ja millest no kuidagi nagu kasu pole- jätke need asjad kõik koju kuiva ja kindlasse kohta sest vastasel juhul pärast ligunevad need asjad hiljem rajaääres. Suht mõttetu ju!?
Samas neile kes tahavad korraliku tulemust saada või neile, kellele meeldib kindlapeale rajal ennast puhtalt, kuivalt ja muretult sõidumõnusid nautimas ennast tunda, siis kindlasti vaadake enne oma sõiduki tehniline osa kriitilise pilguga üle või laske seda teha kellelgi, kes asjast midagi enamat teab ja oskab. Rattad võiksid mitte all loksuda, kindalsti on parem juhitavus, mustrit võiks ka natuke olla, vihmaga võib isegi juhus olla, et ei pea murupeale siis sõitma. Samas kindlasti tasuks üle kontrollida kõikide mahlade olemasolu neile ettenähtud hoidlates, eriline rõhk pöörata mootoriõli tasemele ja kui on oht, et jääb väheseks, kindlasti juurde lisada ja ei tee ka paha natuke kaasa võtta. Kui ei lähe endal vaja, siis kindlasti leidub neid, kes on selle tähtsa toimingi ära unustanud ja siis mõtlevad rajal, et miks auto edasi ei liigu!
Klaasipesu vedelik on ainuke asi mille olemasolust ei ole suurt sooja ega külma!
Kohustuslik on kiiver ja tulekustuti olemasolu kättesaadavas kohas salongis. Kiivrialuseid sukki saab kohapealt osta.
Kes sõidavad samas klassis kahekesi 1 autoga, nendel paluks sättida ennast järjekorda niimoodi, et jääks võimalikult suur vahe. Kasvõi eelnevalt regamisel sellest teada anda!
Registreerimisel kaasa võtta kindlasti sõiduki teh.pass ja isikuttõendav dokument, et oleks lihtsam nimesid kirjutada ja auto andmeid kontrollida (elu on näidanud et 40% inimestest ei tea või on unustanud mis autoga nad sõidavad või annavad valeandmeid).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas jackpuuk » E Juun 04, 2012 12:06 am

Eelmise aasta ürituse kommentaar
sasszz kirjutas:ehhh tagasi. kahjuks ainult ühe vooru sain sõidetud, kus esimesed kaks ringi läksid nii metsa kui võis minna ja käisin ka tagumises kurvis mullaproove võtmas...
Teisse vooru ei julgend minna, kuna rehvist lendas täitsa tõsiselt tükke välja.
Korraldus aga meeldis ! Eriti huvitav oli sõita kus aega võetakse normaalse süsteemiga-ja start fooriga 8)
Lineup (kas oli Anna ta nimi, kui mäletan õigesti) kiitus ! jälgisin, ja päris kähku said autod rajale ilma viivitusteta.
Kui kevadel/suve alguses riisikad tulemas siis kindlasti kohal - parema rehvi ja vedrustusega juba :)


Poisid-tüdrukud, tulge rajale (tüdrukud eriti, alati on sellistel pereüritustel tüdrukute klassis osavõtt kasinavõitu, ehkki tüdrukud sõidavad kohati keskmisi isaseid üle 8)).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Honda Club Cup 2012 II etapp, Rapla 17.06.2012

PostitusPostitas sasszz » E Juun 04, 2012 1:03 pm

jätan vahele selle kahjuks.
vaja peale kroonut raha teenida


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist

cron