Postitatud: Reede Apr 27, 2012 9:31 am Teema: HCC 2012 treeningmäärustik
--------------------------------------------------------------------------------
HONDA CLUB CUP 2012
TREENINGMÄÄRUSTIK
1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA
1.1. MTÜ Autoklubi HCOE
1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 12 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis
www.honda-club.ee).
2. ETAPPIDE KALENDRIPLAAN
19.02.12 HCC I etapp, Klooga Jäärada;
17.06.12 HCC II etapp, Rapla treeningpäev;
xx.xx.12 HCC III etapp, Kiltsi lennuvälja kõrvalrajad?;
xx.xx.12 HCC IV etapp, Rapla treeningpäev;
xx.10.12 Hooaja lõpetamine, pidulik vastuvõtt ja HCC 2012 auhinnad CATWEESIS.
NB! Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega!
3. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
3.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 12 aastased osalejad, kes võistlevad Honda või Acura toodangus olevate autodega.
3.2. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on vastavuses üle 25kW võimsusega mootorsõiduki peakatte turvanõuetega.
3.3. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele ja võistlejatele
3.3.1. Klass A
Kõik Hondad või Acurad;
1. mille mootori võimsus on 80 kW või vähem,
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda
3.3.2. Klass B
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on 81kW kuni 108 kW.
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda
3.3.3. Klass C
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on üle 108 kW.
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda
3.3.4. Klass OUTLAW
Kõik Hondad ja Acurad kus on kõik lubatud, mis ei ole vastuolus treeningraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.
3.3.5 Klass Naised
Kõik hondad ja Acurad:
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvide, mille naastud ulatuvad rehvipinnast välja enam kui 2mm;
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga
5. tänava legaalne võidusõidurehv ja täisslikk on keelatud.
6. millel ei ole kahte vedavat silda
3.5. Kategooria loetakse üldarvestuses avatuks kui üritustest võtab osa vähemalt kolm osalejat ja iga osaleja osaleb vähemalt 75%-ist kõva teekattega peetaval etapil.
3.6. Rajaga tutvumine treeningautodel vajadusel üks kord ohutusauto järel vastavalt raja ja võistlustüübi iseärasustele või vastavalt rajakohtuniku loale.
3.7. Ühisel rajaga tutvumisel ohutusauto järel on möödasõit kaasvõistlejast keelatud.
3.8. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Sellest tuleb eelnevalt korraldajat teavitada. Üks võistleja võib osaleda kuni kahes klassis korraga.
3.9. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud v.a. jäärada ja slaalom
3.10. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust, välja arvatud EAL tehnilist kaarti omavad autod . Autos peab olema korralikult kinnitatud tulekustuti, soovitavalt salongis. Salongis ei tohi olla lahtiseid liikuvaid esemeid. Rehvid peavad olema sõidukõlbulikud, ei tohi olla ülemäära kulunud. Tavarehvid ei tohi 75% ulatuses olla kulunumad kui 1,6mm ja tänakõlbulike võistlusrehvide mustri süvised peavad olema 75% ulatuses eristatavad.
3.11. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida kaassõitjana võistlusauto omanik või peakohtuniku poolt lubatud isik filmimiseks või pildistamiseks , kuid mitte kõikides voorudes. Osaleja peab sõitma vähemalt ühe sõidu ilma kaassõitjata. Kaassõitjale kehtivad võistlejale kohased ohutusreeglid.
4. TREENINGPÄEVA KÄIK
4.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
4.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.3. Valestardi eest karistatakse lisasekunditega, mis määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
4.4. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,1 sekundi täpsusega.
4.5. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval (enamasti määratakse trahvisekundeid).
4.6. Korraldajal on õigus määrata treeningjuhendiga karistusi rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest
4.7. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
4.8. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik osalejatele, kes startis võistluse katkestamise ja katkestamise põhjustanud sündmuse vahelisel ajal ning rajakohtunike ettekande alusel osalejale, kes sattus tehnilise rikkega aeglaselt liikuva eessõitja taha ja möödasõit oli takistatud. Kordusstartijad stardivad samas voorus oma võistlusklassi lõpus.
4.9 Osaleja peab ilmuma stardijoonele peale vastava korralduse saamist 5 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele. 2 kuni 5 minutilise hilinemisega stardijoonele osaleb osaleja antud vooru viimasena.
5. TULEMUSED
5.1. Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse startimist vähemalt ühes voorus.
5.2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele kaheksale osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2-1.
5.3. Lõpptulemused selguvad kogutud arvestuspunktide liitmisel, kusjuures arvesse lähevad kõikide osalenud etappide tulemused.
5.4. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:
5.4.1. rohkem etappe, kus osaletud
5.4.2. kõrgemad kohad etapivõistlustel
5.4.3. parem tulemus viimasel (siis eelviimasel jne.) toimunud etapil.
5.5. Etapil sõidetakse reeglina 2 vooru (voorude arvu võib muuta kohtunike koosoleku otsusega, treeningpäeval). Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning punkte arvestatakse kiireima vooru aja järgi.
5.6 Üldtulemusest arvatakse maha üks mitteosalemine või kõige kehvema etapi tulemus.
6. AUTASUSTAMINE
6.1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.
6.2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.
6.3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Kõigi klasside mehi kui naisi autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.
7. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 15 minutit peale esialgsete tulemuste avaldamist. . Protesti kautsjon on 30 Eurot;
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab kolmeliikmeline komisjon mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.
8. OSAVÕTUMAKSUD:
8.1. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval sularahas on 18 Eurot, Honda Klubi liikmetele on osavõtutasu 15 Eurot. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval sularahas on naiste osavõtutasu 15 Eurot. Honda Klubi naisliikmetele või meesliikmete elukaaslastele on osavõtutasu 12 Eurot. Eelregistreerides on kõik osavõtutasud 2 Eurot soodsamad.
8.3. Ettemakstud osalustasu ei tagastata. Treeningpäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.
9. VASTUTUS:
9.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
9.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
9.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt te ma poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
9.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi