Osavõtutasu 10 euri. Rada on kiire, kiireimal (kuid kurvilisel) lõigul sai Type R 150 kilomeetrit tunnis.
Teadmiseks osalejatele!
Kuna korraldajad võtavad ka suuresti üritusest osa, siis ajavõtt toimub stopperitega. Nii oli juhatuse otsus, et mitte riskida ajavõtu riknemise või rikkumisega!
Rajal võetakse aega 2 osalejal korraga ja ringe eeldatavasti on 2, kuid rajapikkus seevastu orjenteeruvalt on 2,3 km kanti (Audru Ringi vana pikkus).
Sõidetakse kas 3 või 4 vooru ja kehvem läheb mahaarvestamisele. Kõik oleneb kindlasti ilmastikust ja osalejate arvust!
Üritame kohapealt sebida ka soojendava teeolluse, kuid see ei keela kellelgi endal midagi soojendavat (va. osalejatel alkohoolsed joogid!!) kaasa võtta ja varustada ennast KINDLASTI soojade riietega, ei tee paha varusokid ja varujalanõud. Kuna eeldab ikka külma, siis ei teeks paha kasutada ka näo ja käte kreeme, et päras nahk lõhki ei külmuks.
Vaadata juba praegu auto kriitilise pilguga üle! Vedelike olemasolek ja seisukord (mootoriõli, jahutusvedelik) ja kõrvaldada kõikvõimalikud õli ja jahutusvedeliku lekked!
Kontrollida kindlasti rehvide korrasolek ja rõhud ning kindlasti kõik mis auto standartvarustusse ei kuulu, võiks sealt eemaldada ja aegselt koju jätta, et ei oleks vaja jääpeal kuskile asukohta nende paigutamiseks leiutama hakkata. Pealtvaatajate sõidukite jaoks tuleb parkimisala kaldale!
NB! Enne jääpeale tulekut regamisauto juures osalejad peavad kindlasti koopad ja porikummid lumest ja ollusest puhtaks tegema samasse tee peale, mitte kuskile metsa alla, seega mingi pulk või korralik lumehari kaasa ja keegi ei saa enne jääle, kui see töö on tehtud.
Regamisauto juures on kohe ka tehniline, mis eeldab ka seda, et kui kellelgi auto tilgub õli või tosooli, siis jääle ja rajale ei saa!
Osalejad üritame ka kaldale nii parkida, et korraga oleks jääl vaid 1 klass ja kellel sõit sõidetud ja uut sõitu ei tule, siis lahkub peale sõitu koheselt jäält parklasse!
Kiiver on kohustuslik, kuid ei pea olema kinnitatud turvavöö! Turvavöö lahtioleku tõttu külglibisemisega kuskile jääprakku või valli sõites on suht kerge peatraumat saada vastu ukseklaasi või B piilarit lennates.
Tänan tähelepanu eest!
Rada siis selline nagu pildilt näha.
Naastude väljaulatus on lubatud 15 mm, piikidega peale ei saa.
Kui kellegil midagi vaja täpsustada, siis minu tlf. nr on 53 093 664.