18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas cartman » K Sept 14, 2011 6:50 pm

Minu võib nimekirjast eemaldada. Mootori rihm lendas ja istun kuskil pärape....s.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » K Sept 14, 2011 6:54 pm

Klapid peas???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas cartman » K Sept 14, 2011 6:59 pm

Sander147 kirjutas:Klapid peas???


Kes seda teab aga arvatavasti, 110kmh oli järsku vaikus ja käivitates aint piniseb vms. Rihm oli pealt ok aga hambad vast vända juurest maas.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » K Sept 14, 2011 8:34 pm

Kahju kuulda. Loodame, et klapid elus. Pole odav lõbu.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Zafari » K Sept 14, 2011 9:02 pm

huvitav mis ebaõnn see mitsude hoovile nüüd tuli.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » N Sept 15, 2011 12:25 am

Tahan kõigile tehnilise juures meelde tuletada: aku peab olema korralikult kinnitatud, muidu rajale ei pääse!!!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » N Sept 15, 2011 9:41 pm

nagu enamuse siit tulijatega- Tallinnast sai kokku lepitud, 8:30 saame armeenlaste arbuusimüügi putka juures kokku :D
Kes jääb hiljaks, ostab teistele kõrvitsat...

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 15, 2011 9:46 pm

See putka asub siis Viljandi maantee ääres Tallinnast välja sõidul Rapla poole.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » R Sept 16, 2011 9:55 pm

Pahadel põhjustel ei saa Taavik ja Kolpa tulla, ning kuna me supi jaoks transporti ei leidnud, siis langeb seekord ära :oops:.
Tahaksin kõigile kohapeal maksjatele (ka kiivrisuka ostjatele) südamele panna, palun võtke münte kaasa, et maksta võimalikult täpselt. Ma pole huvitatud paberi plekiks vahetamisest ja pärast vastupidi :wink:.
Tänan ette.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » R Sept 16, 2011 10:01 pm

Paluks minu auto ära muuta.

93.a Eclipse GSX asemel on Galant 91.a GTI 2.0 107kw
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » R Sept 16, 2011 10:54 pm

Tehtud, aga nüüd see enam erilist tähtsust ei oma, nagunii klapitame asjad lõplikult kohapeal. Rajal näeme raisk!!! :lol:
Mikropalve kõigile, kui teil leidub mingi korralikumat sorti digi videokaamera, siis paluksin selle kaasa haarata (ja seda ka kohapeal kasutada :) ).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 7:40 am

Lugupeetud võistlejad!

Paneks siis kirja väikese kondikava, mda peaks iga võistlus jälgima võistleja, kes soovib meie üritustel osaleda, et kõik kiiresti ja muretult sujuks.

Treeningpäeva üritusealale saabudes:

1. Läheb osaleja kohe registratuuri, kus pannakse kirja tema mini, auto ja vastab mõningastele küsimustele ja maksab ära stardimaksu. Kaasa võtta juhiluba ja sõiduki tehniline pass! Juhul kui sama sõidukiga osaleb mitu osaljeat, siis KINDLASTI tuleks seda registratuuris mainida! Samuti mainida, kui kasutatakse klubi kiivrit ja mis suurust, et vältida sama kiivrikandjaid ja samu sõidukit kasutajaid järjest startimas, millega tekitatakse ummiks Lianeupis!
Osaleja saab autokohase info jaoks ankeedi ......
2. ... läheb sõiduki juurde, täidab ära oma sõiduki andmetega ankeedi, valmistab sõiduki ette tehniliseks ülevaatuseks.
NB! Tehnilisse ilmudes peab olema auto võistlusvalmis ja osalja koos kiivriga! Kui endal kiivrit pole, siis on võimalik laenata klubi oma. Kuid kindlasti, kohe peale sõidu lõppemist algpunkti tagastades!
3. Kui sõiduk on tehnilise läbinud, siis kas liigutakse omale kohale Boxialas või suundutakse Lineup märgistatud alale ja oodatakse oma järjekorda, et minna edasi rada proovima. Rajale lubatakse vaid tehnist läbinud sõiduk ja seda tõestab registratuurist saadud ankeedil olev tehnilise kohtuniku allkiri! Mingit korrastustööd auto juures Lineup alal teostada ei tohi, kui siis ainult kohtuniku loal või korraldusega. Lineupis hinnatakse juhi tervisliku seisundit ja vajadusel tehakse alko kontroll. Kui on ühe autoga mitu sõitjat, siis oleks tore, kui ka nemad kohal on.
NB! Samuti tehakse pistelist tehnilist ja alko kontrolli ka ürituse ajal iga kahtluse korral ja ette teatamata!
4. Kui Linupi kohtunikult saadakse positiivne vastus, võib osaleja suunduda rajaga tutvuma. Soovitavalt kui võimalik, siis kasutada ka kiivrit. Kui on autoga võistlemas rohkem kui 1 tegelane, siis võivad kaasa minna prooviringile ka teised võistlejad. Kõrvaliste isikute, foto- või filmitegijate kaasavõtmine rajale on ainult eriloal!
NB! Võistluse ajal kõrvalistuja on keelatud!
5. Kui tehnilist ei läbita, siis olenevalt põhjusest kohtuniku otsusega: kergem rikkumine kõrvaldatakse kohepeal, raskema puhul lahkutakse Lineup alat, suundutakse oma Boksialale ja teostatakse remonttööd seal, ning tullakse uuesti rivvi autot ettenäitama peale teisi! Ilma rajamaksuta ja tehniliseta rajale ilma peakohtuniku loata ei lasta!
6. Rajal liikumist lubab, seletab Lineup kohtunik!
7. Suundudes rajalt boksialale, tuleb jälgida Boksiala kiirust (15km/h). Igasugune kiirendamine ja kihutamine boksialal on rangelt keelatud! Karistus võib olla disklaf või ürituse keeld!
NB! Boksialal liiguvad inimesed ja kohati on vanemate hoolimatuse tõttu ka lapsi! Ettevaatust, lapsed on ettearvamatud!
8. Kui kõik protseduurid on läbitud ja auto on võistlusvalmis, siis võib juht vaba aega oma äranägemise järgi sisustada, kuid kindlasti peab jälgima infot, sest tavaliselt enne võistlust 15- 20 min on võistlejate koosolek, keda kohal pole, see võistlema ei saa! Vajadusel, kui on kahtlusi, tehakse ka võistlejate kohaloleku kontroll.
9. Peale koosolekut suundutakse vastavalt klasside algustele oma sõidukite juurde ja oodatakse kohtunike korraldusi!

Treeningpäeva kujunemine rajal:

1. Klasside ja järjekordade alusel suundutakse Lineup alale ja oodatakse Lineup kohtuniku korraldust!
2. Soovitavalt enne eessõitja rajale suundumist tasuks autos ootel olla ja ettevalmistusi teostada rajale sõiduks! Keda sõiduki juures ei ole, selle sõiduk jääb vahele ja stardib rivi lõpust.
NB! Igasugune viitmine rivis tähendab aja kadu ja pahameelt teiste võistlejate seas- paluks seda vältida oma kohalolekuga! Tänan!
3. Lineup kohtunikule kindlasti tuleb teada temalt küsides, kui soovitakse rajaga tutvumise ringi (rehvi soojendust) enne starti.
NB!Juhul kui kohtunik jätab selle küsimata, siis kindlasti enne eessõitja liikuma hakkamist stardi alale sellest talle meelde tuletada!
4. Rajal liikumist lubab, seletab Lineup kohtunik ja jälgivad veel rajakohtunikud. Ilma Lineup kohtuniku loata rajale ei minda ja kui ei jälgita rajakohtunike ja Starteri märguandeid, mis eelnevalt kokku lepitakse osalejate koosolekul, siis võib järgneda karistus, mis halvimal juhul võib olla disklaf!
5. Rehvi soojendus ringil paluks teostada mitte showelemente vaid kasutada seda ringi sihtotstarbeliselt, rajaga tutvumiseks, sõiduki eripäradega tutvumiseks või rahvide ja pidurite soojendamiseks!
NB! Otseselt rehvi soojendust ei vaja tava tänavarehvidega osalejad, liiga keevaliselt „soojendades“ võib rehvid „keema“ ajada ja tulemuseks on „vedel“ rehvimuster, mis stardis ja kurvides tekkitab libisemist, kuna keema aetud rehvil ei ole enam pidamist! Sama kehtib ka tava pidurivedeliku kasutamise suhtes. Kui ülemäära pidurdada, siis võib tekkida pidurivedeliku ülekuumenemine, ehk „keemine“ mille tõttu tekkib pidurisüsteemi õhumullid ja pidurdamine otsustaval hetkel osutub suht olematuks! Seega tavarehvide osalejad, pigem kasutage seda ringi kui rajaga tutvumiseks, mitte aja nahka keeramiseks!
6. Peale rajaga tutvumise ringi või kui seda ei soovita, siis otse Lineup’ist sõidab osaleja Stardi alale, millele sisenemist näitab 10m enne andureid Kollaselt süttiv foorituli, mis kustudes annab märku, et võiks kiiruse maha võtta, sest kohe on Stage ala.
7. Stage alale jõudmisest annab märku sama Kollaselt süttiv foorituli, peale mida tuleks sõiduk koheselt peatada ja SOOVITAVALT käsipiduriga kinnitada Stage alale. Stage ja Stardi anduri vahe on 40cm ja kui te liiga kaugele oma sõidukiga liigute, siis Stage alalt väljudes hakkab põlema Punaselt põlev foori tuli, mis on Kollaselt põlevast fooritulest ülejärgmine!
8. Kui fooris hakkab põlema Stage alalt väljumist tähistav Punane 2 tuli, siis tuleb sõiduk tagurpidi tagasi ajada, kuni kõik tuled fooris kustuvad ja siis uuesti ligineda anduriteni. Kui auto on kinnitatud Stardis, peab põlema fooris vaid Kollane tuli.
9. Peale Kollase tule põlema hakkamist ja sõiduki kinnitamist Stardi alale, annab Ajavõtt foori teel käsu osalejale Stardiks!
10. Fooris süttivad lisaks põlevale Kollasele tulele veel Punane 1, kustub, siis Punane 2 ja peale selle kustumist süttib Roheline tuli, mis annab osalejale märku, et „Võid startida“!
11. NB! Aeg läheb käima siis, kui osaleja sõidab läbi Stardi anduri kiire, mis paneb aja käima. Roheline foori tuli käivitab vaid rektsiooniaja ja lubab osalejal õigel ajal rajale suunduda ning peale Stardi nduri kiire läbimist kinnitatakse rektsiooniaeg ja käivitatakse ringiaeg.
NB! Reaktsiooniaeg arvestusse ei kuulu! Amatöörlik riskimine võib põhjustada valestardi, mille puhul aeg kirja ei lähe!!
12. Kui start on toimunud õigesti jääb sellest peale osaleja startimist foori põlema Roheline tuli! Kui Start on ebaõnnestunud, siis jääb foori põlema Punane 2 tuli.
Ebaõnnestunud Start toimub tavaliselt osaleja ärevusest mitte ära oodata Roheline tuli ja sõiduki enneaegse liikuma panemisega tehakse valestart või jäetakse sõiduk suht Stage ala piiripeal ja ilma sõidukit kinnitamatta (käsipiduri abil) põhjustatakse sõiduki enneaegne veeremine või liikuma hakkaminer mis võib põhjustada valestardi!
NB! Palun vältige enneaegset starti ja sõiduki liikumist Stardi alal!
NB! Valestardi korral Fooris peale Punast2 Roheline tuli põlema ei hakkagi ja võistleja peab suunduma rajale lihtsalt oma ringid läbi tegema, kuid aega kirja ei saa!
13. Peale Starti sõidab osaleja 4 täispikka ringi!
14. Ringide ajal paluks jälgiga ka ümbrust, sest kui on mingi probleem, siis kohtunikude märguannete eiramine võib lõppeda halvasti nii enda kui teiste võistlejate suhtes.
15. Lippude märguanded on järgmised:
Sinine – Tagant ligineb kiirem osaleja, liiguta ennast mammut!
Kollane – Rajal on oht, hoia silmad lahti, kuid jätka sõitmist!
Roheline/Kollane - Oht rajal, jätka sõitu, kuid hoia silmad lahtisemalt kui unelmates!
Punane - Sina oled oht rajal! Eemaldu koheselt rajalt!
Valge/Must (ruudulipp) võib olla ka HcoE klubi lipp – Sinu sõit on läbi! Liigu ohutult Boksialale!
16. Peale 4’ndat ringi näitab Starter ruudu- või klubilipuga võistluse lõppemist ...
17. ... ja peale Stardi ala läbimist teeb osaleja veel viimase ringi (mootori jahutus ringi) ja suundub ettenähtud kohast Boxialale, sealt edasi suundutakse kas uuesti Lineupi alale uueks ürituseks või jäädakse edasisi korraldusi ootama!
18. Mootori jahutus ring on mõeldud enda ja sõiduki rahustamiseks, kuid see ei tähenda, et peab teostama tarbetuid showelemente või mõttetult aeglaselt Boxiala poole liikuda. Rajalt eemaldumine peaks olema mõistlik ja kohene!









Mõisted:

1. Lineup – Stardieelne ala kuhu sõidukid kogunevad.
2. Lineup kohtunik – kohtunik, kes määrab liikumise Lineup alal
3. Rajakohtunikud -- kohtunikud, kes määravad liikumise terve raja ulatuses!
4. Rehvi soojendus – ring, mida kasutatakse rehvide ja pidurite soojendamiseks!
5. Rajaga tutvumine – ring, mida kasutatakse tutvumiseks raja eripäradega!
6. Stage - määrab ära osaleja asukoha enne Starti et tagada võrtsus Stardis!
7. Stardi ala – osaleja ringide alustamine ja lõpetamine!
8. Starter – kohtunik, kes lubab Startida ja lõpetab osaleja ringid
9. Boxiala – ala, kus osalejad pargivad sõidukeid ja meeskonnad hooldavad neid!
10. Valestart – Osaleja ennetab lubavat signaali ajavõtu kohtunike poolt!
11. Mootori jahutus – ring, mille jooksul lõpetatakse raja osavõtt ja jahutatakse mootorit ja pidureid!
12. Foor – seade, mille kaudu Ajavõtt annab võrtse käsu kõigile osalejatele rajale suundumiseks!

Foori värvide tähendused:
a. KOLLANE – Stage alale sisenemine kui süttib esimest korda ja peale kustumist, võtta hoog maha. Peale teist korda süttimist, pead sõiduki koheselt peatama ja soovitavalt kinnitama (käsipiduriga)!
b. PUNANE 1 – tähistab Stardi loendamise 1’mest märgutuld!
c. PUNANE 2 – tähistab Stardi loendamise 2’st märgutult ja samas kui on ületatud Stage ala (40cm), mis tähendab, et tuleb uuesti Stageda. Samuti kui Stardi loendamise ajal jääb põlema, siis tähistab VALESTARTI!
d. ROHELINE – tähistab osaljeale rajale lubavat märgutuld ja samuti põlema jäädes tähistab osaleja õnnestunud Starti!

Foori tulede asetused:

KOLLANE PUNANE 1 PUNANE 2 ROHELINE
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 7:44 am

Pilt

Sinine ala ----- Line-Up
Kollane nool -- Starti minek
Punane nool -- Paigaltstart ja 4 ringi
Roheline nool- Rajalt mahasõit (NB! Ei tohi taganttulijatele jalgu jääda!!!!)

Selline meeldetuletus, et kirjutamata reegliks on kujunenud võistlejate poolt, et soojendusringile minnes, möödutakse stardianduritest vasakult poolt, kuid rajal ikka anduritest läbi. Loodame ka seekord mõistvale suhtumisele, vaja ju ikkagi arendada sõidu oskusi, mitte tunda raja laiust erinevates ulatustes! Seda viimast vastavalt vajadusele ja kindlasti ka võimalustele!!!!

Kes kohale ei oska tulla võivad kaarti sirvida:
http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id ... &zoom=1284

Rajal rajakohtunike lipuvarustus on järgmine:
HCoE klubilipp = START/FINISH
SININE = Kiirem tuleb tagant, liiguta ennast mammut
KOLLANE = Oht rajal, hoog maha!
PUNANE = Kiiresti rajalt maha esimesel võimalusel, võistlus on katkestatud sinu jaoks!
ROHELINE/KOLLANE = Oht rajal, jätka sõitu, kuid hoia silmad lahtisemalt kui unelmates!

NB! Peale registratuuri PALUN seadistada oma auto tehniliseks, eriti kui on soovi rajaga tutvumiseks, sest kohe peale tehnilist on võimalik autoga rajale tutvumiseks minna. Kurb ja ebasõbralik oleks see, kui tehnilisse tullakse ja siis hakatakse alles asju ja kodinaid autost eemaldama sinna samasse ja siis aetakse kola suuõõnest välja "et ma koristan kohe ära"! Mõelge selle peale, et teised samal ajal tahavad rada proovima minna ja seisavad järjekorras, kuni sina 15min oma autot lapid lahti ja kokku. See ei ole teiste suhtes ilus.
Tehnilisse PEAB tulema auto ja sõitja rajlemineku valmiduses, isegi kui ta sinna minna ei soovi kohe!!! Olge PALUN inimesed ja siis kulgeb kõik korrapäraselt!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 8:02 am

Veel natuke meeldetuletust:

Arvestades võimaliku vihmaga olge PALUN toredad inimesd ja vaadake oma sõiduki "last" eelnevalt karmi pilguga üle, et mida Teil on vaja kaasa võtta ja millest no kuidagi nagu kasu pole- jätke need asjad kõik koju kuiva ja kindlasse kohta sest vastasel juhul pärast ligunevad need asjad hiljem rajaääres. Suht mõttetu ju!?
Samas neile kes tahavad korraliku tulemust saada või neile, kellele meeldib kindlapeale rajal ennast puhtalt, kuivalt ja muretult sõidumõnusid nautimas ennast tunda, siis kindlasti vaadake enne oma sõiduki tehniline osa kriitilise pilguga üle või laske seda teha kellelgi, kes asjast midagi enamat teab ja oskab. Rattad võiksid mitte all loksuda, kindalsti on parem juhitavus, mustrit võiks ka natuke olla, vihmaga võib isegi juhus olla, et ei pea murupeale siis sõitma. Samas kindlasti tasuks üle kontrollida kõikide mahlade olemasolu neile ettenähtud hoidlates, eriline rõhk pöörata mootoriõli tasemele ja kui on oht, et jääb väheseks, kindlasti juurde lisada ja ei tee ka paha natuke kaasa võtta. Kui ei lähe endal vaja, siis kindlasti leidub neid, kes on selle tähtsa toimingi ära unustanud ja siis mõtlevad rajal, et miks auto edasi ei liigu!
Klaasipesu vedelik on ainuke asi mille olemasolust ei ole suurt sooja ega külma!
Kohustuslik on kiiver ja tulekustuti olemasolu kättesaadavas kohas salongis. Kiivrialuseid sukki saab kohapealt osta.
Kes sõidavad samas klassis kahekesi 1 autoga, nendel paluks sättida ennast järjekorda niimoodi, et jääks võimalikult suur vahe. Kasvõi eelnevalt regamisel sellest teada anda!
Registreerimisel kaasa võtta kindlasti sõiduki teh.pass ja isikuttõendav dokument, et oleks lihtsam nimesid kirjutada ja auto andmeid kontrollida (elu on näidanud et 40% inimestest ei tea või on unustanud mis autoga nad sõidavad või annavad valeandmeid). :wink:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » L Sept 17, 2011 1:03 pm

nii krt, mina lekin õli !
kellel eclipsele vaskseibi mis käib kkkaane vasakul pool ca10cm allpoololeva poldivahele?
poodides ma ei leidnud,mingi deffiitsiit ? :roll:
Pilt

(olen vana proovinud ka kuumutada, aga pidas vastu täpselt 4 päeva)

vähe sellest et lekib, telefon koos kontaktidega remondis ja numbreid ei teagi :D vedu mis vedu ikka.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 17, 2011 5:42 pm

Võta see seib, mine Hydroscandi ja võta uus. Võta ka polt kaasa. Kinni tõmba õige jõuga, milleks on 24Nm.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 7:11 pm

Noh, tundub, et mul tuleb Genaga Mitsu lippu kõrgel hoida :lol:. B klassi keskmisi aegu lähen kindlasti lööma.
Väike võrdlus siia.
Vaadatud Mitsufoorumis 731 korda
Vaadatud Hondafoorumis 2436 korda

Kas Accord on sportauto Galandiga võrreldes?
Ma ei suuda aru saada, kuidas nii apaatne saab olla :cry:.

Teema pole sobiv?
Pakun järgmiseks välja kirjandusõhtu, pakkuge raamat või luulekogu välja. Selleks sobib Kesk-Eesti kah kenasti, kõigile ligidalt tulla. Või sport (mitte autosport)?

Enamik foorumis küsijaid (ja neid pole mitte vähe), elavad nende seljas, kes mingil põhjusel asjad omale selgeks teinud (või peaaegu selgeks teinud), mida te vastu annate? Mingi hetk pädevad loobuvad lihtsalt, kasvõi väsimusest. Kummi saab venitada niikaua kuni see katkeb, ka jõudu saab rakendada niikaua, kuni see lihtsalt otsa saab.
Tänase päeva seisuga on küll lihtsalt kopp ees, muidugi tänud kõigile, kes kaasa mõelnud.

Nii lihtsalt siiski alla ei anna, taon edaspidigi teile siin jalaga kanni! :twisted:
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » L Sept 17, 2011 7:26 pm

Sander147 kirjutas:Võta see seib, mine Hydroscandi ja võta uus. Võthttp://foorum.clubmitsubishi.ee/posting.php?mode=quote&f=19&p=98396a ka polt kaasa. Kinni tõmba õige jõuga, milleks on 24Nm.

uurisin ja puurisin ning siiski seib OK. kaane tihendi vahelt nati tuleb, a loodan homset elab üle :)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » L Sept 17, 2011 8:05 pm

sasszz kirjutas:
Sander147 kirjutas:Võta see seib, mine Hydroscandi ja võta uus. Võthttp://foorum.clubmitsubishi.ee/posting.php?mode=quote&f=19&p=98396a ka polt kaasa. Kinni tõmba õige jõuga, milleks on 24Nm.

uurisin ja puurisin ning siiski seib OK. kaane tihendi vahelt nati tuleb, a loodan homset elab üle :)

Kui mootor on lihtsalt niiske ja alla midagi ei tilgu, siis pääsed rajale. Kui siiski on tugevam leke (ka rajal, siis jääb sõit pooleli)!
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » P Sept 18, 2011 4:57 pm

ehhh tagasi. kahjuks ainult ühe vooru sain sõidetud, kus esimesed kaks ringi läksid nii metsa kui võis minna ja käisin ka tagumises kurvis mullaproove võtmas...
Teisse vooru ei julgend minna, kuna rehvist lendas täitsa tõsiselt tükke välja.
Korraldus aga meeldis ! Eriti huvitav oli sõita kus aega võetakse normaalse süsteemiga-ja start fooriga 8)
Lineup (kas oli Anna ta nimi, kui mäletan õigesti) kiitus ! jälgisin, ja päris kähku said autod rajale ilma viivitusteta.
Kui kevadel/suve alguses riisikad tulemas siis kindlasti kohal - parema rehvi ja vedrustusega juba :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist

cron