18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

18 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » E Aug 22, 2011 4:34 pm

Kas üks nimetet kuupäevadest sobiks teile Raplas paugutamiseks? Sõit käiks pmst. diplomitele, erilist nänni ei tule auhinnaks. Minu jaoks pole nänn ka oluline, kui teile on, siis kahju. :| Kuna sõitjaid võiks väheseks jääda, siis oleks formaat RR, ehk riisikate rajapäev, Mitsuklubist on kindlasti mõned autod kohal (võibolla).
Äärmiselt kena oleks kui huvilised annaksid endast teada, muidu jookseme lihtsalt tühja orgunnimisega. Kui üritus läbi kukub rahva vähesuse tõttu, siis järgmine kord süüdistage iseennast :cry:.

Proovime siis teadaolevad (enamvähem kindlad) sõitjad-autod nimekirja panna ja kerge iseloomustus juurde.

1. ylts (siinne kasutaja ylll) Honda Civic Coupe V gen 92kw, sõidab seekord venna autoga (oma auto on Civic Coupe automaadiga), noor poiss, mitmed korrad rajal käinud, vihane ja kiire.
2. Auka, yltsi vend (auto siis sama), minu teada pole rajal enne käinud (Raplas mõned ringid vaba raja ajal vist kulges).
3. Lauri_S, CRX linea del sol 118 kw. (mõned korrad on rajal käinud, ka eredaid sähvatusi näidanud sõites).
4. Timo 137, Honda prelude (110 kw). Esimest korda rajal.
5. asdasdasd, Honda Civic Type R 147 kw (on ka ennem sõitnud, siiski mitte tihti)
6. Tarvi, Honda Civic (täpsemat infi tema kohta ei oma)
7. matu253, Honda Civic sedaan 92 kw (rajal esimest korda).
8. DJ JoYsTiK (sama kasutaja siin). Honda Accordiga peaks tulema, kilovatte ei mäleta (ka ennem rajal käinud).
9. Kumps, Honda Accord 96 kw. Rinkakogemuste kohta ei oska öelda.
10. Matu sõber Mitsubishi Coltiga (esimest korda rajal)

11. Jackpuuk 1 Mitsu Galandiga, 85 kw. Mõned korrad Raplas ja Saugal rajal olnud.

12. Herkko
Sooviks ka ennast siis kirja panna, autoks Nissan 200sx 124kw+ või Mitsubishi Legnum vr4 206kw
rajal olen mõned korrad käinud.

13. Saszz, Mitsibishi Eclipse 110 kw. 4 korda rinkal olnud, tema sõnul vajab lihvimist.

14. Cartman, Mitsubishi Eclipse gsx, 145kw 4wd. rinkakogemuste info puudub.

15. Blue deamon.
Kui 18 siis oleme ka oma tiimiga kohal BLUE RACING TEAM Black Colt ja proovime hondasi kukutada, sedakorda siis slikiga rajal ja ikka musta põrgulisega mis siis see aasat karika etapil 1 koha välja sõitnud Liht huvipärast väikse kubatuuriga lähme B klassi lammutama

16. Sander147
Galant 91.a GTI 2.0 107kw

17. Jossike, Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Rajakogemuste kohta info puudub.

18. Taavik.
Plaan kah sõitma tulla.
Autoks Honda Civic Coupe '95 1,5 74kW vist. Auto võiks olla Honda klubist tuttav.
Sõidaks kahekesi. Mõlemad paar korda rajal käinud.
Osalemine ei ole 100% kindel - sõltub ilmast, autost, naistest-lastest ja krt teab veel millest, seega lõplikult otsustame ilmselt sama päeva hommikul.

19. APP (EP3), Civic Type R 147kw

20. Gzx , CRX 94 kw., rajal esmakordselt (võimalik, et ei saa autot valmis selleks ajaks).

21. paekivi, Civic 118kw.

22.maxberg Autoks Type-R 2008. Peaks olema siis 147 kw.

23. Jarmo, autoks 177 kw. Honda S 2000.

24.frantic, Prelu 200 +hp. Ennem rajal käinud ja sõidab 8).

25. bobec, Honda Accord aerodeck, 100 kw.


Naised.
Ei hakka nummerdama, tavaliselt on neid rohkem kohal olnud kui kirjas.

Lauri-S elukaaslane


Info lisandudes täieneb.

Eelregamist ja hinnakirja paluks jälgida eraldi teemast.
Viimati muutis jackpuuk, R Sept 16, 2011 10:48 pm, muudetud 10 korda kokku.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » E Aug 22, 2011 9:44 pm

ma just üks päev mõtlesin, et millal järgmine RR tuleb :)
Pane mind kirja ! (tahaks siit klubist ka nii mõndagi "pistolit" rajal näha.... hoiame ikka mitsu lipu kõrgel üleval! :P )

Mulle muidugi sobiks/meeldiks 10.09.2011 laupäev (siis saab nö. afterpartyle minna) :lol:

EDIT: Sander, kas sinu tapariista saab ka seal näha ehk? :twisted:

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas cartman » E Aug 22, 2011 9:59 pm

Kaskuu lõpu poole ei kannataks teha?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » E Aug 22, 2011 9:59 pm

Ei tea kas ma oma amatööri genereeringuga jõuan õigeks ajaks joonele, kuid eks näis.

Mingi kava ka olemas on või võetakse graafik laest??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » E Aug 22, 2011 10:02 pm

eeldan et hetkel turu-uuring, palju siit tulijaid...

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » T Aug 23, 2011 9:34 pm

No esimesel nädalavahetusel on paljud kooli minemas (ja paljudel lapsed kooli minemas). Kuu lõpu poole aga on karta jälle "paadirallit" :twisted:. Vahelduseks võiks ju ka kuivaga sõita (ega ma sellele eriti looda :P). Siiski on ettepanekud ajagraafiku suhtes teretulnud. Homsega vast selgub, kuna on võimalik rada saada. Käisin täna Genaga Saugal, Sauga on pereautodele siiski liiga kiire (ka on Sauga tunduvalt kallim). Huvilised võivad rohkemat lugeda minu auto teema alt. Mida rohkem sõitjaid kokku saab, seda odavam tuleb osalustasu. Nagu alati, tuleb ka naisteklass. Mingil määral tuleb ka nänni, aga erilist rõhku sellele panema ei hakka, ikka sõidurõõm, kabedad autod ja mõnus seltskond. Kui keegi on nõus korraldamisel abiks olema, siis heal juhul saab talle kütus kompenseeritud. Pmst. on võimalik ka korraldajatel endil sõita.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » T Aug 23, 2011 9:50 pm

Mis klassid muidu oleksid?

Ja umbkaudne hind a la 10, 20, 50 in korral oleks?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas cartman » T Aug 23, 2011 10:08 pm

Ilma järgi ei tasu planeerida nagunni ei õnnestu :D Aga reaalselt tuleb kuupäev, julmalt, paika panna ja siis näeb palju tuleb. Seda nö. turu uuringut kyll nähtud, praktikas aga ei kajastu samamoodi.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » T Aug 23, 2011 10:17 pm

Kuna suvi on vaikselt mööda tiksunud, siis midagi eriti muutma ei hakkaks, nii klassid kui hinnad jääksid eelmise aastaga samaks, kui sõitjaid ikka koguneb, siis on võimalik osavõtutasu väiksemaks saada, ehk siis sõltub meist endist.
Jah, ilma pole viimasel kahel aastal Jaapani autode omanikud teinud :twisted:. Paneme siis pühapäeva paika? Lihtsam korraldada (korraldajatele muidugi natu valusam aga sõitjatele valutum :twisted:). Kogunemine poole kümnest, sobiks?
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas Sander147 » K Aug 24, 2011 6:18 am

Mis eelmine aasta siis oli?

Saaks mingi plaani või kava ka siia. On millele tugineda. Samuti mis nõuded on jne jne.
Või tulen kohale, maksan ära ja sõidan omal riisikol???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » K Aug 24, 2011 9:25 am

HCOE treeningäev 2010
TREENINGMÄÄRUSTIK


1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA
1.1. MTÜ Autoklubi HCOE


2. TREENINGÄEVA TOIMUMISE KOHT JA AEG
2.1 18.09.2010 Rapla kardirada

NB! Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega!


3. AJAKAVA
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 9:00
- proovisõidud ja tehniline kontroll 9.00-11:45
- võistlejate koosolek 11:50-12:00
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.05-17.30
- autasustamine orienteeruvalt kell 17.45


4. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
4.1. Üritustel võivad osaleda kõik vähemalt 12 aastased osalejad, kes võistlevad Honda või Acura toodangus olevate autodega.
4.2. E klassis võivad osaleda kõik muud automargid.
4.3. Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, mis on vastavuses üle 25kW võimsusega mootorsõiduki peakatte turvanõuetega.


5. NÕUDED ARVESTUSKLASSIDES OSALEVATELE SÕIDUKITELE JA VÕISTLEJATELE
5.1. Klass A
Kõik Hondad või Acurad:
1. mille tehase poolt märgitud võimsus on 80 kW või vähem;
2. mis on tänavasõiduvarustuses. Lubatud on eemaldada tagumine iste. Ülejäänud kere ja salongidetailide eemaldamine on keelatud;
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvidega;
4. mille mootorid ei ole vahetatud tehasest lubatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid;
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid;
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga;
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit;
8. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere;
9. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi (va juhul kui tehase poolt on paigaldatud osalise vüi täis blokeeringuga differentsiaal). Ülekannete muutmine on keelatud;
10. kui on tänava legaalne või täisslikk võidusõidurehv, siis läheb kõrgemasse klassi;
11 vedrustus
11.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad detailid;
11.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säiluma, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte;
11.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks;
11.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta;
12. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale.


5.2. Klass B
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on 108 kW või vähem.
2. mis on tänavasõiduvarustuses. Lubatud on eemaldada tagumine iste. Ülejäänud kere ja salongidetailide eemaldamine on keelatud;
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvidega;
4. mille mootorid ei ole vahetatudtehasest lubatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid;
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid;
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga;
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit;
8. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere;
9. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi (va juhul kui tehase poolt on paigaldatud osalise või täis blokeeringuga differentsiaal). Ülekannete muutmine on keelatud;
10. kui on tänava legaalne või täisslikk võidusõidurehv, siis läheb kõrgemasse klassi;
11 vedrustus
11.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad detailid;
11.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säiluma, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte;
11.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks;
11.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta;
12. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale

5.3. Klass C
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mille mootori võimsus on üle 108 kw.
2. mis on tänavasõiduvarustuses. Lubatud on eemaldada tagumine iste. Ülejäänud kere ja salongidetailide eemaldamine on keelatud;
3. mis ei ole varustatud piikrehvide ja/või naastrehvidega;
4. mille mootorid ei ole vahetatud tehasest lubatud võimsama vastu ega ole varustatud ülelaadimisega v.a. diiselmootorid;
5. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid;
6. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga;
7. sisselaskesüsteemis on keelatud modifitseerida kollektorit ja drosselit;
8. võib kasutada ka sportvedrustust või coilovere;
9. kui käigukastis on osalise või täis blokeeringuga differentsiaal, siis läheb kõrgemasse klassi (va juhul kui tehase poolt on paigaldatud osalise vüi täis blokeeringuga differentsiaal). Ülekannete muutmine on keelatud;
10. kui on tänava legaalne või täisslikk võidusõidurehv, siis läheb kõrgemasse klassi;
11 vedrustus
11.1 vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi va ratta kaldenurkade korrigeerimiseks kasutatavad detailid;
11.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säiluma, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte;
11.3 stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks;
11.4 kõik vedrustuse ja veermiku komponendid peavad olema tehniliselt korras ja lõtkudeta;
12. väljalaskesüsteemis on lubatud modifitseerida detaile, mis asuvad pükstest edasi lõpu poole. Modifitseerida ei tohi väljalaskekollektorit. Kui on muudetud kollektorit või pükse siis läheb klassi võrra kõrgemale

5.4. Klass OUTLAW
Kõik Hondad ja Acurad kus on kõik lubatud, mis ei ole vastuolus treeningraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

5.5 Klass D (naised)
Kõik Hondad ja Acurad:
1. mis vastavad kas A, B, C või outlaw klassi nõuetele;
2. mille juhiks on naisterahvas.


5.6. Klass E
1. Kõik muud marki sõiduautod, mis soovivad osa võtta HCOE treeningpäevast;
2. Tehnilised nõuded on vabad, aga auto peab vastama treeningraja haldaja ja treeningpäeva korraldaja poolt määratud ohutusnõuetele.

5.7. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat. Üks võistleja võib osaleda kuni kahes klassis korraga.
5.8. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud.
5.9. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olema tehniliselt korras.
5.10. Auto salongiklaasid peavad olema nii treeningsõitudel, kui võistlussõitudel suletud. Katuseluuk võib olla osaliselt avatud (tuulutuse asendis).
5.10.1. Mootorijahutus ringil on lubatud avada salongiklaasid, kui kiirus ei ületa 50 km/h.
5.11. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida 1 kaassõitja. Kaassõitjale kehtivad võistlejale kohased ohutusreeglid.


6. TREENINGPÄEVA KÄIK
6.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
6.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
6.3. Valestardi eest karistatakse lisasekundiga, mis määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval.
6.4. Ajamõõtmine toimub vähemalt 0,1 sekundi täpsusega.
6.5. Sõidetakse 4 ringi.
6.5.1. peale mootrijahutuse ringi (5 ring) tullakse võistlusrajalt maha.
6.6. Lubatud on sõita vaid tähistatud treeningrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, treeningpäeval (enamasti määratakse trahvisekundeid).
6.7. Möödasõit aeglasemast sõidukist on keelatud.
6.7.1. Treeningsõitude käigus on lubatud mööduda teisest autost ainult siis kui auto seisab ohutus kohas rajal või sellega külgneval alal.
6.7.2. Proovisõitude ajal on lubatud kaasvõistlejast mõõduda ainult siis, kui ta annab sellest suunatulega märku.
6.8. Korraldajal on õigus määrata treeningjuhendiga kahjunõude rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest.
6.9. Osaleja, kes mistahes põhjusel avab treeningu ajal treeningrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
6.10. Kordusstardi loa annab võistluse peakohtunik osalejatele:
1. kelle treeningsõidu aega ei suudetud fikseerida korraldajate süül;
2. kelle sõidu rikkus aeglasemalt liikuv eessõitja;
3. kes pidid treeningsõidu katkestama korraldajate korraldusel;
4. Kordusstartijad stardivad samas voorus oma võistlusklassi lõpus.
6.11. Osaleja peab ilmuma stardijoonele peale vastava korralduse saamist 5 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele. 2 kuni 5 minutilise hilinemisega stardijoonele osaleb osaleja antud vooru viimasena.


7. TULEMUSED
7.1. Arvestust peetakse individuaalselt.
7.2. Arvesse läheb kahe vooru tulemuste summa.
7.3. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:
7.3.1. kiireim vooruaeg;
7.3.2. kiireim ringiaeg.


8. AUTASUSTAMINE
8.1. Klasside A, B, C, Autlaw ja D 3 paremat autasustatakse diplomi, medali ja auhindadega.
8.2. Klassi E võistlejaid autasustatakse diplomiga.
6.3. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.

9. PROTESTID
7.1. Protestiaeg on 15 minutit peale esialgsete tulemuste avaldamist. . Protesti kautsjon on 300 krooni.
7.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab kolmeliikmeline korraldajate komisjon.


10. OSAVÕTUTASU:
10.1. HCOE liikmetele on osavõtutasu 200 EEKi
10.2 Mitte klubi liikmetele on osalustasu 250 EEKi
10.3. Osavõtutasu saab tasuda, kas ettemaksuna MTÜ Honda Club of Estonia arveldusarvele 221022528323 või sularahas kohapeal. Ülekande korral kirjutada selgitus: Treeningpäev , (Nickname), (auto mudel), (reg nr),


11. VASTUTUS:
11.1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
11.2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele
11.3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
11.4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.



Kasutan eelmise aasta Honda rajapäeva kava ja reegleid (need sattusid esimesena kätte), ning need kehtisid ka RR formaadis (lihtsalt lugege need kehtivaks ka teistele autodele, mitte ainult Hondadele). Kui Mitsubishi Klubi on nõus oma sponsoritega suhtlema, et need midagi auhinnalauale paneksid, siis on see loomulikult teretulnud. Midagi tuleb ka Hondaklubi poolt, aga nagu juba mainitud, siis ei saa see olema esmatähtis. Ise lähen rajale Galandiga, seekord siis proovin Mitsu lippu kõrgel hoida. Kes Mitsumeestest oleks nõus abiks olema tehnilise tegemisel? Sander ehk? Zafari? Keegi kes Mitsudega ikka suht sinapeal oleks. Tehnilise esmatähtsateks tingimusteks on, et autol poleks lekkeid ja auto ka muidu korras oleks, muidu võib see kaasvõistlejatele ohtlikuks saada. Kustuti on kohustuslik, salongis lahtiseid asju ei tohi olla. Ajavõtusüsteemi pole tark puruks sõita (punkt reeglites), üks andur maksab mingi 200 euri :) ). Kui tekib veel küsimusi, siis üritan kaaskorraldajate abiga neile vastata.
Viimati muutis jackpuuk, P Aug 28, 2011 11:49 am, muudetud 1 kord kokku.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » K Aug 24, 2011 10:53 am

palju honda klubist huvilisi üldse on hetkel ?

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » K Aug 24, 2011 11:04 am

Hetkeseisuga kümmekond inimest. Eelmiste aastate kogemus on näidanud, et paljud jätavad otsustamise viimasele minutile, mis paneb korraldajad loomulikult õnnest lämbuma :twisted:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » K Aug 24, 2011 11:30 am

Tekkis selline küsimus, kas Mitsuklubil on kiivrid olemas? Hondaklubil on erinevates suurustes kiivrid, kuid nende kasutamisel on kohustuslik kiivrisukk. Ka pole Hondaklubil kiivreid nii palju, et kahe klubi rahvas jõuaks normaalse ajagraafikuga rajale. Kui kiivrisukka tahab keegi osta, siis on neid võimalik saada rajalt, puuvillase hind on mõni kopikas alla kolme euri ja siidise hind on mõni kopikas alla 8 euri.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jossike » K Aug 24, 2011 12:28 pm

Vb olex isegi huvitatud. Aga praegu päris kinndlalt kätte ei anna aga loodan, et ikka saan tulla.
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » N Aug 25, 2011 7:17 pm

jack, viitsid ehk esimesse posti pane kirja palju osalejaid ja mis autodega on, ehk nii tekib rohkem huvi rahval, kelle vastu sõidame. :P
EVO mehed võiksid sõna nüüd võtta 8)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: 10-11 september Raplas. Riiskate Rajapäev

PostitusPostitas jackpuuk » N Aug 25, 2011 10:22 pm

Rapla raja saaks 18 september, varasemad ajad on kinni (see peaks sobima neile, kes eelistaksid hilisemat aega :wink:). Sazzzi soovile vastu tulles üritan esimesse posti ka sõitjate-autode nimekirja koos väikse iseloomustusega (minu teadmiste piires riputada. Seega jälgige esimest postitust, eks ma vahepeal upitan, et teaksite vaadata.
Hind tuleb 13 euri auto kohta, kui on 2 sõitjat ühe autoga, siis lisandub veel midagi, aga see on hetkel täpsustamisel.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: 10-11 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas sasszz » R Aug 26, 2011 7:36 am

18 mulle igati sobib, viska mind ka kirja :wink:

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 10-11 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas cartman » R Aug 26, 2011 8:31 pm

18 on juba täitsa reaalne :D Hakkan kah asju liigutama nii, et saaks tulla. Siiski kirja ei julge panna, loodan, et saab ka kohapeal regada.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: 10-11 september Raplas. Riisikate Rajapäev

PostitusPostitas blue deamon » R Aug 26, 2011 11:58 pm

Pea teemas võiks EEK ka eurodeks teha :!:

Kui 18 siis oleme ka oma tiimiga kohal BLUE RACING TEAM Black Colt ja proovime hondasi kukutada, sedakorda siis slikiga rajal ja ikka musta põrgulisega mis siis see aasat karika etapil 1 koha välja sõitnud :mrgreen: Liht huvipärast väikse kubatuuriga lähme B klassi lammutama :twisted:
BLUE RACING TEAM ja ECCTUNING täiendab auhinna fondi!

Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist

cron