Klassid rinkale.

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 09, 2010 10:15 pm

Nuu minu omal on suureks kaaluks vahekast, kardaan, tagasild, tugevdatud esisild ja raam. Lisaks on veel katuseluuk, ABS, ja täispauk elektrilisad(vist).

Kokku kõik siis 1430kg, kuid seda saab ju kergesti ÜV punktis mõõta sildade kaalumise teel.
Muidugi võiks enam vähem maha arvutada subakad, suuremad kõlarid ja muu träni, mis üldiselt rahval autos lisakaaluks kaasas reisib. 17"valu- ja 14" plekkvelje kaaluvahe on ka omajagu.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas belmondoke » N Dets 16, 2010 3:39 pm

mul space runner
1370kg ja 90kw.=15,2.
aga tänu neliveole ja aeglasemale ülekandele saavad ilmselt paljud oluliselt väiksema koefitsendiga autod pikalt ära.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » R Dets 17, 2010 10:33 pm

Ma ei ütleks, et kuivades oludes nelikvedu midagi väga olulist annaks, lühem ülekanne, see annab küll (isegi väga palju). Meil sõidab II gen CRX millel on aeglane peaülekanne (tippkiirus kusagil 160 kanti), Raplas lausvihmaga tegi teise koha mehele nelja ringi peale 20 sekundit sisse (sõitsid mõlemad ühesuguste slikkidega). Ära unusta ka raskuskeskme kõrgust loomulikult :wink:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Sander147 » R Dets 17, 2010 10:45 pm

Raskuskeskme kõrgus, auto laius, auto pikkus, rehvid, veljed, pidurid jne jne.
Kõik mängib mingit rolli. Eriti juht ise.

Vallai pastlaga saab haledalt kotti korraliku Bridgestone või Michelin rehvi käest.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » L Dets 18, 2010 10:54 pm

Sander, juhi kohalt on sul õigus, kui tegemist on ainukese ja igapäeva liikuriga, siis kutsub ikka natuke varem pidurdama :wink:. Sõitsin viimati Raplas sõbra autoga, sain sõbra käest sekundi ringi kohta sisse, meil on küll erinevad sõidustiilid ja kutt on noor ning uljust täis, kuid peale nibin-nabin rajale jäämist ühes tagasipöördes lasksin ikka kergema varbaga samas kohas (see on üks oluliseim koht sellel rajal). Omanik ise käis selles kurvis rajalt väljas, millega rikkus oma vooru, muidu oleksin veel pikemalt lutti saanud. Hirm on see, mis mehe araks teeb :D.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Olku » P Dets 19, 2010 9:17 pm

ja kui ma paneks enda neliveolise outlanderi ka joonele; kuhu ma siis sobiks??

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jyrgen72 » P Dets 19, 2010 9:19 pm

Olku kirjutas:ja kui ma paneks enda neliveolise outlanderi ka joonele; kuhu ma siis sobiks??


Samasse klassi kuhu mina oma diisliga, st et pealtvaatajaks :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Olku » P Dets 19, 2010 9:29 pm

siis teeme me koos vöidu!
kuigi ma arvan, et saaks enda omaga mönele vastu küll;)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jyrgen72 » P Dets 19, 2010 9:55 pm

Olku kirjutas:siis teeme me koos vöidu!
kuigi ma arvan, et saaks enda omaga mönele vastu küll;)


Vaada kui loed esimest lehekülge selles teemas, siis sealt on väga hästi aru saada, et maasturid-mahtuniversaalid ja diislid saavad pikka puuga isegi kõige lahjemalt Civikult ära :D. Nii et võtame parem külmad kaljad näppu ja ergutama sõitjaid raja äärest :D.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Sigma » P Dets 26, 2010 10:27 am

jyrgen72 kirjutas:
Olku kirjutas:siis teeme me koos vöidu!
kuigi ma arvan, et saaks enda omaga mönele vastu küll;)


Vaada kui loed esimest lehekülge selles teemas, siis sealt on väga hästi aru saada, et maasturid-mahtuniversaalid ja diislid saavad pikka puuga isegi kõige lahjemalt Civikult ära :D. Nii et võtame parem külmad kaljad näppu ja ergutama sõitjaid raja äärest :D.


ei ole sinuga nõus
diislid teevad nii mõnegile ära
võtab consept RA mis tuleb 5g eclipseks tal on 2,2 TD mivec(nii sisselase kui väljalase) ning tal 150kw 420Nm väänet ning kiirendus alla 5 seki sajani ta on hästi kerge

kiirendus on arvutatud ülekannete, kaalu, mootori järgi et see on "umbes", kuid loodab et nad sellisena selle välja annavad ja oma evo pärast ei põe (et ei karda seda et seda siis ei ostetaks), kuna sellel täiuslikum S-AWC kui evo x il ning juhitav vedrustus jne,, küttekulu lubatakse alla 5,8 l/100 (jälle kerge, madala ja väikse auto eelised)
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » L Jaan 22, 2011 11:28 pm

Hetkel on mõte liikunud suunas 7-8 hp per kilogramm, 8-9, 9-10 hp kilogrammi kohta. Tuleks 2 vabaklassi, need millel suhe alla seitsme ja need, millel üle kümne. Naised sõidaksid meestega koos, suudavad konkurentsi pakkuda küll. Mõlemasse vabaklassi jääb stock masinate puhul suht marginaalne osa autosid (eriti, kes rajale tuleksid).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist