taavik kirjutas:Ma mäletan aasta-paari tagant mingeid koosolekuid, mis toimusid enne Riisikate rajapäevi, kus pandi kõigile sobivad klassid paika. Need toimisid ju ka vähemalt viimastel toimunud rajapäevadel.
Mis nendel klassidel viga on? Autod, millega sõidetakse pole ju vahepeal muutunud.
Sigma kirjutas:see aitab asju võrdsemaks teha, , see kaalu kw suhe
sõiduoskus muutub tähtsamaks kui auto
jyrgen72 kirjutas:Toon siin nüüd näiteks enda Mitsu:
Carisma 1,9tdi (loodan, et see arvestus käib ikka tühimassi järgi)
Carisma 1240:89hp=13,93
1240:66kw=18,78
Kuigi jah näitajad on suht head, aga ütle mulle, kuidas saab diiselautoga minna vastakuti bensukaga.
Hetkel loen siit teemast välja, et klassid tehakse sellise valemi järgi.
Ja kui jagame need näitajad registrimassi järgi, siis jäävad need allapoole kõige lahjemat Civikut ka.
jackpuuk kirjutas:Torkan siis oma Mitsu andmed kah siia, siis saate ise natuke aimu.
Galant 1190 : 115 hp= 10,35
Galant 1190 : 85 kw= 14
Võrdluseks Honda civic 960 : 109= 8,8
Honda civic 960 : 80= 12
Galandil veab üks hobene 10,35 kg, civicul (lahjema mootoriga!) 8.8 kg. Mõistate vahet?
Nii, et palun tehke laisk liigutus, kiigake tehnilisse passi, ning väike arvutus. Siis toksite saadud numbrid siia .
Muidugi kui teil asja vastu vähegi huvi leidub.
jyrgen72 kirjutas:No näete nüüd, et siit tuleneb veel üks fakt, mis räägibsellise klassijaotuse vastu.
Selle valemi järgi saame ainult spets rinka jaoks ehitatud masinaid klassitada.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist