Klassid rinkale.

Üritused mis võiksid klubilistele huvi pakkuda.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas cartman » P Okt 10, 2010 9:05 pm

Minul näiteks isiklikult savi kellega ma võidu kihutan. Rajapäevad on ikkagist funi pärast. Saab nautida sõitu mida igalpool ei ole võimalik. Minu arust võiks 1 klass olla, kus kõik sõidavad lihtsalt aja peale. Paar korda olen käinud, võistlusmoment on old muidugi põnev aga tekivad ka kohe probleemid. Kes kus klassis peaks ika olema jne, mõttetu. Ja samas, mis võistlust sa oma pereautoga ikka korraldama pead. Ebavõrdsus tekib juba sellest kel hobi kel igapäeva auto. Yhe ja sama kw, kubatuuri jne näitajatega autode suureks erinevuseks piisab juba korralikust vedrustuset, rata kalletest ja piduritest.(kellel hobiauto, kel tavaline, igapäeva auto). nii, et suvalisel igamehe rajapäeval on väga raske mingit võrdsust luua. Alati on kellegile mingi varjant kasulik, teisele kahjulik. Nii, et sõitke lihtsalt lõbu pärast ja hiljem saab ju võrrelda aegu , kuidas keegi/kellega soovib.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 10, 2010 9:19 pm

Vana süsteemi järgi oleksin ma aususe alusel 86-130kw klassis. Kuid rajale 130kw sigmale vastu minnes oma 107kw-ga siis kindel pauk et sigma saab ära.
Minul on koefitsent 8.10kg/hp, sigmal aga 9.10kg/hp

Aga mille järgi siis klassi jaotatakse?? Passis oleva kw ja kaalu järgi või siis uurite järgi mis mootor tglt vahel on ja progrega aju. Paljud mootorid on välimuselt samasugused, kuid sisu teine.

Kahtlen, et mõni vastane kuni 85kw klassis mulle oleks. Vb mõni väike Civic 1.6 vtec konega.

Pigem eelistaks siis seda kaalu/hobuste suhet. Saaks rohkem jõudu katsuda ning oleks võrdsem.

Turbod ja nelikvedused olgu ikka eraldi klassis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » E Okt 11, 2010 10:53 pm

Cartman, ei ole mõttetu. Väljaelamine ja fun on muidugi eelkõige, kuid alati jääb endal küsimus, miks ma sõitsin kehvema aja kui konkurent, kas vahe on autodes või tegin ise kusagil vigu, kuhu need sekundid kadusid? Paratamatult hakkad rajal ennast teistega võrdlema, kuid kuidas seda siis teha, kui masinad on nii erinevad? Kui vana süsteemi järgi on võimalik ennast veenda, et näe, tal ju mootor võimsam, siis uue järgi võib vabalt selguda, et tegelikult peaks võimsusnumbritest hoolimata hoopis sinu autol eelis olema. Ja see võib üsna valus tõdemus olla :wink:.
Klassidesse läheks aga tehn. passi järgi, kui mootor vahetatud, siis annad sellest ise teada. Reeglina ka foorumikasutajate autosid tuntakse, mina häbeneks küll silmad peast kui mingi pettusega peaks välja paistma.
Sander, ma ei tea, mis autoga sõidad (eeldan colti, kui räägid - 85 kw klassist), kuid meil sõidab üks esimese generatsiooni CRX, 74 kw ja mitte pahasti sõidab :D. Sellel on tühimass 800 kilo ümber :wink:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas cartman » T Okt 12, 2010 6:04 am

Aga siiski, kui suured oleksid koenfitsentide vahed , ühes klassis?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas MeelisV » T Okt 12, 2010 8:54 am

jackpuuk kirjutas:....Ok, kui arvate, et vana süsteem A klass-85kw, B 86-130kw annab võrdsemad võimalused (66 kw dislale eriti), siis võib ühisüritusi ka niimoodi jätkata. Hondaklubi sisesed üritused tulevad suure tõenäosusega siiski uute klassidega.....


ei mina ei arva midagi - aga lihtsalt püüan olenemata asjast alati ennast sättida ka opponeeriva poole peale
näha ja näidata asju teiselt poolt vaadates jne.
ei saa olla maailmas ainult kahte seisukohta - üks on "minu" ja teine on "vale" - või kuidas ?

mida rohkem asi läbi nämmutatakse mida rohkem sõna võetakse seda parem ja julgem on vingujatele vastu öelda, et arutelu ju oli - miks siis ei rääkinud et näe seda te ei arvestanud.

ja nagu ka küsimus oli - kui palju ja millise suhtearvu pealt siis klasse jagatakse ?
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Bullet » T Okt 12, 2010 10:34 am

Üldiselt kui tookord kõigi riisikate klubide juhatuse liikmetega maas istusime ja neid klasse lõime, siis said need teemad kõik läbi nämmutatud viimse detailini... kohe ikka kõik vaated, versioonid, koefitsendid jane... ja lõptulemus oli see, et mingi autoklubi ei olnud ikkagi rahul, sest kas polnud sellesse klassi autosid panna, või olid just sellest klassist välaj liikunud teise klassi, kus asi muutus juba ebavõrdseks.
Mis siin salata, ega need klassid, mis tollal loodud said oligi selline robustne "nürida noaga" lõigatud kuldne kesktee, sest vastasel juhul oleks pidanud Riisikate rajapäeva klassid koosnema auto mudelitest ... aga nii palju autosid igase mudeli klassi saad, et iga mees oma klassis üksi ei sõidaks, pole kahjuks võimalik.

aga see ei tähenda, et ei võiks asju üle vaadata ja uuesti üle argumenteerida :D
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas Sander147 » T Okt 12, 2010 11:13 am

jack: Asi käib teil ju passi alusel eks. Mul passis 80kw. Sõidan galandiga. Tglt on vahel 107+kw asi. Nii, et kuni 85kw klassis vastast ei oleks. Aus ka ei viitsi äkki olla-mis siis saab???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas ökosohver » T Okt 12, 2010 11:55 am

[quote="Sander147"]Vana süsteemi järgi oleksin ma aususe alusel 86-130kw klassis. Kuid rajale 130kw sigmale vastu minnes oma 107kw-ga siis kindel pauk et sigma saab ära.
Minul on koefitsent 8.10kg/hp, sigmal aga 9.10kg/hp

see v6rdlus on suht sama mis panna k6rvuti vaz2101 versus Kamaz...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas cartman » T Okt 12, 2010 5:24 pm

Veel yks miinus konfi. süsteemile. Kui võtta autod mille passi andmed valed, st reaalsus teine. Loodame inimese aususele, et on teine mootor näiteks 80kw asemel 100kw jne. Ok veoskeemiga sama, ytleme et on nelik mitte esivedu, kuigi passis esivedu. Aga kui nyyd auto kaal on erinev. Näiteks minu auto, passis peaks olema 1230kg(oli vist) tegelik aga 1400kg kanti peaks olema. See on kah arvatav kuna ma pole kunagi õiget enda auto andmetega passi näinud. Ja seda, et kaalu ei tea ei saa ju inimesele süüks panna. Ok võtame, et ma pakun kaaluks 1350kg oma autole, no julged 100kg lisa, suht aus ju. Nüüd siis arvutan konfi ja krt, 30kg kergem ja läeksin madalamasse/kõrgemasse klassi. Ei ikka ytlen 30kg väiksema/suurema kaalu ja laksust madalamas/kõrgemas klassis. Keegi ei saa mulle öelda , et tegin valesti/õigesti. Ja kaal on ju samaväärne kui kw, sest nende omavaheline suhe ju määrabki klassid. See jutt kehtib siis nende inimeste kohta, kes peavad ausalt ütlema oma auto andmed kui dokides erinevad. Ja rõhutan uuesti, et piisab korralikust piduri, vedrustuse upgradest , et samaväärne auto võiks ajaliselt klassi kõrgemale tõusta,mis sest ,et sama jõu kaalu suhe on. Aga samas kui mingi civic/crx tahab ringrajal evo/subaruga yhes klassis olla siis miks mitte. Lihtsalt selle uue systeemiga ei leita võrdsust vaid saavad sõita yhes klassis autod, mis varem mitte ei saanud kokku. Vaidlus momente jääb sama moodi alles.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas taavik » T Okt 12, 2010 7:09 pm

Samas ma niiväga ei põeks seda kw järgi klassidesse jaotamist. Kuna enamus sõite toimub nagunii Rapla rajal, siis seal ei ole oluline mitte kw, vaid sõiduoskus ja Pedaali mainitud väändemoment.
Olen täitsa kindel, et ennast soojaks sõites võiksin vabalt Civicuga klass kõrgemal olevate tegelastega konkureerida ringiaegadega. Raplat vaadates peab konkurentsis püsimiseks sõitma ringi alla minuti - seda aega saab sõita ka mitsudega, mitte ainult Civicutega (riisikate A-klassist käib jutt). See, et üks kord toimub sõit näiteks Saugal, siis see annab ainult üheks sõiduks eelise klassi ülemises otsas olevatele sõitjatele. Seega olen ma endiselt seisukohal, et need varem paika pandud klassid toimivad küll.
Nagu näha, siis see kw/kg suhe on selline hüpoteetiline number, mida annaks luuletada ning selle abil saaks see luuletaja vabalt valida klassi, kuhu ennast paigutada.

Võibolla peaksite vaatama näiteks offroad'i poole, kus võistlusklassid on koostatud vastavalt modifikatsioonidele.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » K Okt 13, 2010 8:51 am

Sander147 kirjutas:jack: Asi käib teil ju passi alusel eks. Mul passis 80kw. Sõidan galandiga. Tglt on vahel 107+kw asi. Nii, et kuni 85kw klassis vastast ei oleks. Aus ka ei viitsi äkki olla-mis siis saab???

Tehnilises saaks olema kindlasti iga autoklubi esindaja, kes on asjaga enamasti kursis. 80 ja 107 motod peaksid olema piisavalt erinevad, et klubi esindaja neil ka silma järgi vahet teeks, või ma eksin? Enamike Hondade puhul on võimalik silma järgi määrata, mis aiste vahel on. Dohc ja Sohc mootoril peaks ikka ju vahet suutma teha, veelkord mainin, et enamikke klubiliste ja foorumlaste autosid ju teatakse kah. Ja nagu juba mainisin, siis on ka seniste reeglite järgi ebaaus olla. Aeglastel radadel on kõige suurem vaenlane massist tulenev inerts, seega on suurem-raskem auto nagunii kehvemas seisus, kui aga nüüd võimsuse kaalu suhe on kah väiksema-kergema auto kasuks, siis millest me räägime.
Millise astmega klassid tuleksid? Selleks on mul liiga vähe andmeid veel, kuna siia olete ainult mõned postid kribanud ja mul pole aega hetkel istuda päev läbi arvutis, ning autode andmeid taga ajada. Hondade suhtes hakkab midagi looma. Üldiselt on mõte liikunud astme 1,2 kg per hobujõud suunas.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas sasszz » K Okt 13, 2010 11:53 am

tavaline Eclipse 1 gen
1310kg/150hp
ehk siis : 8,7

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas potsa » P Okt 17, 2010 11:50 pm

Kui sa siin sellest kirjutasid siis ma mõtlesin, et kas see hakkab olema honda versus mitiuibishi??
või saab olema ikka aus kaup kui mina tulen oma 1,3 ja saan vasta kah civicu 1,3 või mis iganes??
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas taavik » E Okt 18, 2010 6:51 am

Seda siin üritataksegi selgeks vaielda. Ja see, et on 1,3 civic ja 1,3 lancer ei tähenda ju alati võrdsust.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » K Okt 20, 2010 12:16 am

Sain kahte viimast posti lugedes kohe hea suutäie naerda :lol:, üks räägib aiaaugust ja teine aiast, kurb on aga, et aiaaugust rääkija ei ole viitsinud teemat läbi lugeda, või mis veel kurvem, ei valda teemat (tundub olema noor tänapäeva autokoolist välja lastud inime). :cry:
Kommentaar Honda foorumist samal teemal ECCT sarja kaasa teinud (ja mitte kehvasti :wink:) isiku poolt:
" TÄNAVA AUTOSI RAJAPÄEVAL KAALUMA ehh kurja teid ikke küll Iga loll saab ju ka aru kui autu liigub veits kiiremini kui kapoti all on rohkem võimu kui peaks mina isiklikult arvan et enamus sõitjaid on ausad ja olen sõitnud mitmetel etappidel kus on ka kindlad mehed kes valetavad aga need juba ammu teada ja eesti na väike et info liigub hästi edu sulle jackpuuk ja ära asja väga tehnilise kontrolliga hulluks aja me ju ikkegi pühapäeva sõitjad"
Miks mulle edu soovib? Sest tegelikult tõstatasin mina selle teema poolteist aastat tagasi ja tegelikult ei soovi mina tehnilist keeruliseks ajada, lihtsalt vaidluses tulid mõned samade argumentidega välja, et midagi pole võimalik kontrollida. Nagu senini oleks siis või?
Hetkeseisuga tundub et:" tahtsin kõige paremat, välja kukub nagu alati!"
Vahet pole, mina lähen rajale ikka, tulgu siis need klassid nagu tulevad.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » T Dets 07, 2010 2:08 pm

Daamid ja härrad, kevad pole kaugel! Palun teil laisk liigutus teha, kiigata tehnilisse passi, sealt võtta tühimassi numbrid ja võimsuse numbrid, tühimass jagada hobujõududega ja ka kilowattidega. Kui see tehtud, siis paluks tulemused ilma kommentaarideta siia postitada .
Töö käib mitmes foorumis ja ma oleksin tõsiselt vihane, kui süsteemi toimima hakates keegi peaks vinguma, et tema arvamust pole küsitud! Tõmmake käed püksist välja ja aidake kaasa!
Alati on võimalus netist andmed välja otsida, sellegipoolest võiksite ise kaasa aidata, kõigil on oma tegemised olemas ja ajaga laiutada pole alati võimalik.
Täna õhtul võtan sõpradega suuremat sorti netitöö ette (kui jääb selleks aega), loodan et saab mingid konkreetsemad piirid välja käia. Tegelikult vahet pole, tehke need tehted ära ja tahtmise korral kommenteerige, ega see elu palju keerulisemaks ei tee. :?
Lihtsalt oleks hea kui kommentaarid oleks eraldi, siis aga peaks uue teema tegema, ok järele mõeldes teengi uue.
Numbrid paluks siia teemasse viewtopic.php?f=19&t=12069 , arutelu võiksime jätkata siis siin teemas.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » T Dets 07, 2010 11:07 pm

Tõesti palun arutelu siia (paistab, et huvilisi siiski on), ma tõsiselt vihkan numbrimaagiasse süvenemist ja kui pean neid otsima muu jutu seest, siis võtab ikka igasuguse tuju ära. Kahjuks võttis rahateenimise plaanide arutamine aja ära ja klasside jaotuseni ei jõudnudki, proovin seda lähipäevil teha :? :oops:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas meelis11 » K Dets 08, 2010 10:51 am

sasszz kirjutas:tavaline Eclipse 1 gen
1310kg/150hp
ehk siis : 8,7


Khm...päris suured kaaluvahed passis siis.
Minu Eclipse GS, 1992 aasta on passis Tühimass 1155kg, Täismass 1635kg
Mul puudub ABS mis enamustel on, kuid see nüüd küll 150kg ei kaalu ju :)

1155Kg / 150hp = 7.7 kg/hp
1155Kg / 110kW = 10.5 kg/kW

PS! miks on vaja nii kW kui Hp märkida? selle saavad klassi tegijad ju excelis vabalt teisendada, kui üks on antud.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas sasszz » K Dets 08, 2010 12:05 pm

meelis11 kirjutas:
sasszz kirjutas:tavaline Eclipse 1 gen
1310kg/150hp
ehk siis : 8,7


Khm...päris suured kaaluvahed passis siis.
Minu Eclipse GS, 1992 aasta on passis Tühimass 1155kg, Täismass 1635kg
Mul puudub ABS mis enamustel on, kuid see nüüd küll 150kg ei kaalu ju :)

1155Kg / 150hp = 7.7 kg/hp
1155Kg / 110kW = 10.5 kg/kW

PS! miks on vaja nii kW kui Hp märkida? selle saavad klassi tegijad ju excelis vabalt teisendada, kui üks on antud.

huvitav, mul täismass ka 1635 aga tühimassi vahe küll kahtlaselt suur :roll:

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Klassid rinkale.

PostitusPostitas jackpuuk » N Dets 09, 2010 8:56 pm

Tänud õiges teemas vastanutele! Midagi saab siit juba aluseks võtta (siiski võiks andmeid rohkem olla, kuid seegi teeb elu lihtsamaks). Exeli teema on minu jaoks hetkel veel võõras (kuid varsti pean selle nagunii endale selgeks tegema), minu arvutiõpingud jäid aega, kus "Juku" oli enamike jaoks imeasi :). 150 kilo kaaluvahe võib tulla kui üks auto on täiesti plank, teine aga täispauk elektrilisadega, kuid pigem on see ARK-i näpukas. Proovin nädala lõpuks lasta kellegil tabeli teha ja riputan selle mõlemasse foorumisse (tundub, et mujal huvilisi pole), siis saate ise vaadata ja võrrelda.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 76 külalist