Mure külmkäivitusega

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Dets 20, 2009 11:42 pm

bbad kirjutas:Ehk on sul küttefilter saasta täis ja mootor ei saa õieti kütet peale?


küttefilter küll oma tööd erineva temperatuuri juurest erinevalt ei tee.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Dets 20, 2009 11:55 pm

Diisli puhul ikka natuke teeb küll. Kui filter on saasta täis ning paagis on ka "suvine" kütus, siis praeguste külmadega hakkab filtrisse ladestuma parafiin, mis selle veel rohkem ära ummistab. Samuti muutub "suvine" kütus külmaga paksemaks ja hägusemaks, mis samuti on tingitud parafiini paksenemisest (külmumisest). Seega on vale kütuse, külmade ilmade ja umbes filtrite vahel väga otsene seos.

mitsu22

PostitusPostitas mitsu22 » E Dets 21, 2009 12:09 pm

Mul filter uus,küünlad uued,aku uus.Hakkangi arvama,et viga mingis klapis,mis laseb kütte tagasi ja siis võtab aega ,et uuesti üles pumpab.Või on tal mingi etteande pump,mis ei toimi.Samas kui on seisnud mingi 2-3 tundi siis läheb käima jälle hoobilt.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 21, 2009 12:15 pm

to taavik: päris suur halbade asjade kokkulangemis tõenäosus peab ikka siis olema :D kuid diisli kohapealt ei vaidle sinuga

to mitsu22: etteande pumpa vist ei ole mitsudel.nii nagu bemmidel. võimalik ikkagi jah,et pump laseb kütte tagasi,ning enne mootorile andmist peab selle uuesti üles pumpama.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » E Dets 21, 2009 6:04 pm

Diiselmootori etteandepump asub enamasti kõrgsurvepumbas sees. Võid ju kütusefiltrist vaadata, kas on kütus sees või mitte. Võid panna ka selle läbipaistva kütusefiltri kapoti alla, siis sealt on kogu aeg näha, mis seis kütteg on.

Sander, piisab sellise ilmaga suvisest küttest, et kõik kinni tõmmata. Aga sellest paksu kütte veast peaks "kerge" soojendamisega ahti saama. (kapoti all filter ning pump soojaks)

pimerebane

PostitusPostitas pimerebane » T Dets 22, 2009 3:35 am

kuulsin näiteks sellist asja et
kui spiraal armatuuris kustus ja kohe käima
minul ise enesest on olnud ka selliseid kokku juhtumisi et
spiraal kyll põleb armatuuris ~5sek aga kyynlad on 10-13sek taga
Viimati muutis pimerebane, N Jaan 07, 2010 4:28 am, muudetud 1 kord kokku.

bbad
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: T Sept 27, 2005 10:46 pm
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas bbad » T Dets 22, 2009 11:01 am

Tänud, pimerebane.
Praegu saan masina küll esimese korraga käima, aga ikka peab suht jupp aega ketrama, tekkis ka selline mõte, et auto ei saa kohe käivitamise alguses kütet kätte, et see kütte ülespumpamine võtabki aega.
Seda pani mind arvama see, et kui auto käivitub, siis teeb ta seda peale ketramist koheselt, vahepeal mingeid plödisemisi ega muid "peaaegu" käimaminemise asju ei toimu. Samuti ei suitse auto, kui käima läheb, korraks viskab ainult pahvaku välja ja siis käib rahulikult edasi.
Peab vist jah mingi läbipaistva julla kuhugile vahele aretama ja kontrollima seda kütte tagasivalgumise asja.

pimerebane

PostitusPostitas pimerebane » T Dets 22, 2009 8:54 pm

noo ma päris täpselt ei oska nõu anda aga
ma arvan et kytte filtrisse peaks ju ikkagi kytte sisse jääma.

või kui tahad mingi julla vahele panna siis
peaks ju tavaline bensiinifilter sobima olemas on neid suuremat tyypi sealt paremini näha.
näiteks kytte filtri ja paagi vahele
ja kui sealt on näha et kytte tagasi paaki vajub või mitte ja kui ei vaju siis hiljem võid proovida kyttefiltri ja kõrgsurve pumba vahele toppida

egon

http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=500918&img_id=1569131

joonistasin yhe lihtsa joonise
kui pilt nähtav pole antke palun teada.

bbad
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: T Sept 27, 2005 10:46 pm
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas bbad » T Dets 22, 2009 11:52 pm

Niisiis, sain oma murele ootamatult lahenduse.
Nimelt oli viga ikkagi küttefiltris, kuigi see sai sügisel ära vahetatud - ju siis sain kusagilt tanklast mingit sodi ja vett paaki ja see suutis filtri korralikult ära ummistada. Peale filtrivahetust läheb auto nüüd naksti käima...
Hakka või vägisi tanklas kanistrisse tankima ja siis ise läbi sõela kütet paaki valama.

Vahka
liige
Postitusi: 16
Liitunud: L Mär 25, 2006 12:01 pm
Asukoht: Tallinn- Võru

PostitusPostitas Vahka » T Dets 22, 2009 11:56 pm

See ongi diislimeeste mured talvel. Natuke vett ja ongi pea valu tulemas. No hea et korda said. Saad pühade ajal rahulikult jõululauas napsu võtta.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Dets 23, 2009 12:09 am

Omalgi plaan soetada 200l vaat, see kylili, otsa kraan ja diislit täis. Sodi settib põhja ja saab eduliselt läbi sõela lasta kanistrisse. Saab parima kytte ja lisaks talvel, kylmaga, jäätub vesi ju ära(probleem tänapäevaste maaaluste tunnydega, kus vesi ei jäätu). Ex see suht keerulin ja vaevanõudev ole omale a diislid ju aint nuusutavad paagist, ei pea väga tihti tankima :D Teeemaalgatajale , et mul diislil oli just sama kala aga läx hullemalt, filter oli päris kinni( -23C).
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

mitsu22

PostitusPostitas mitsu22 » K Dets 23, 2009 6:04 pm

Tuleb siis ka minul see filtrivahetus peale pühi ära teha,kes seda teab,mis seal enne ostmist paagis oli.Vana filter oli küll parafiini tükke täis aga kui vahetasin filtrit oli veel soe ja ei uurinud seda vee varianti.Hoian pöialt,et mul sama viga.Annan teada,kuidas asjast kasu oli!Häid pühi!

bbad
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: T Sept 27, 2005 10:46 pm
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas bbad » K Dets 23, 2009 6:04 pm

Loodame, et sellest teemast on edaspidigi veel nii mõnelegi kasu...

mitsu22

Re: Mure külmkäivitusega

PostitusPostitas mitsu22 » R Jaan 08, 2010 7:34 pm

Annan siis teada,et minu probleem ei seisnenud vees ega uues filtri vahetuses.Asi selles,et ostetud uued eelsüüteküünlad pole originaalid ja neile ei piisa kümnest sekundist,mis ma julmalt lisasin viiele sekundile mille andis relee.Andes viisteist sekundit,käivitub hetkega.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist