Mitsubishi Pajero 3.2 DID info

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Mitsubishi Pajero 3.2 DID info

PostitusPostitas Ducati » L Aug 22, 2009 7:37 am

Terv kõik klubikaaslased. Kuna olude sunnil tuleb hakata raskeid teeolusid läbima siis vajan teiseks autoks miskit 4 veolist autot. Ja kuna armastus mitsude vastu jätkub siis olen mina oma otsingutel pajero juurde jõudnud. NB! Mitte pajero sport. Niih... ennem kui ma galanti ostma hakkasin tegin ma omale selgeks mida vaadata ja mida mitte. Näiteks laideti mul maha manuaal kast 2,5V6... aga tiptronic pidi probleemivaba olema ja nii saigi see ostetud. Nüüd aga samad küsimused 3,2DID kohta. Ise plaaniks osta 2002 või uuema. Tahaks manuaali aga kas pajerol ka selline teema ,et automaat vastupidavam? Ja veel olen kuulnud mina legendi ,et kõrgsurve pumbad olid probleemsed kuni teatud aastani kus tuli tehasepoolt uuendus. Oleks väga tänulik kogu info ja tüüpvigade eest sellise auto kohta. Samas kui kellegil on infot ja kogemusi siis võiks ka kirjutada kuidas on lood B varuosade saadavusega ja nende vastupidavusega. Samas ka korralised hooldused ja üldist vastupidavust sellele autole. Ise vaatasin midagi sellist ...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Aga kuna raha on väga suur minujaoks ja autot on kindlasti septembri kuu jooksul vaja soetada siis oleks kiirest infost väga tänulik:)

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Aug 23, 2009 4:11 pm

:roll:

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Aug 24, 2009 10:45 am

Selliseid 3,2 mootoriga isendeid käib hoolduses vaid 1 manualiga ja sedagi alles aasta jagu nähtud-tehtud, esialgu pole midagi halba öelda, tundub viisakas masin olevat. Kord oli sisselaske kollektori õhuklapist tingitud käivitus probleem mis sai lahendatud aga põhjalikumalt neid komenteerida ei oska. 2,5TDI-st mis kasutusel vanematel, võiks seevastu peensusteni rääkida.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Aug 27, 2009 11:11 am

Aga keegi rohkem tõesti lisada ei oska? :roll:
2.8 TD 92kw võib ka natuke huvi pakkuda vanem mudel.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Aug 27, 2009 5:33 pm

4X4 foorumist võiksid uurida, nt. kasutaja Maasturid peaks seal üsna pädev olema.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Aug 27, 2009 6:01 pm

3,2 D mootor on iseenesest külaltki töökindel kuigi jah minu jaoks natuke lärmakas, dünaamika jätab ka soovida ja kütusekulu nüüd ka just öko klassi ei kuulu.
auto ise on iseenesest suur pehme ja väga mugav, rool on hea tunnetusega ja täpne (sellise lehma kohta), veermik on tugev ja kannatab ka päris rõvedat käitumist maastikul, igapäevaselt ma seda hullamist muidugi ei soovita kui rahakott just selline vähe paksem pole, sest veermiku osad ei hiilga ka just öko klassi hindadega, käigukast ja vahekast on tugevad ja kannatavad ka raskema jalaga seljas elamist. minujaoks muidugi jäid natuke nõrgaks pidurid ... kuigi ärme ära unusta, et tegu on siiski suure lehmaga.
kui otsid igapäeva sõiduks suurt ja mugavat autot millega saab sõita kruusal, sopasel õuealal, metsateel, täistuisanud suvila teel nii, et taga on käruga slepis mingi kaater, teine auto, või mis iganes jurakas, siis on see auto omal kohal ja üks turu parimaid.
kui otsid offroad pilli, siis soovitan sulle vanemat pajerot, kuna see on täis raamil auto ja kannatab seda soos tapmist vähe paremini ... kuigi tänu võimekusele maastikul kannatab sõidumugavus linnas ja maanteel.

loodan, et said mingi ülevaate.
kui küsimusi on, siis küsi.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Aug 27, 2009 7:06 pm

Huvitabki pigem vedamine ja halvad teed mitte offroad. Aga kuidas manuaal kast vastu peab? Ja kuidas on salongi müraga? Ja mis on reaalsed kütuse numbrid siis.... ning kulu osade hinnad. :)

inc13

PostitusPostitas inc13 » N Aug 27, 2009 10:01 pm

Põhiline probleemide allikas sellisel pajerol on 4wd osa:

*kui 4wd ei kasutata siis jääb esisillas vaakum"klapp" kinni

*vahekasti andurid/lülitid surevad ära,neid on seal kokku 5tk.probleemsed tavaliselt neist 2

*esisilla vaakumit juhtiv solenoid sureb ära

manuaalkastiga isendit ei soovita,eriti kui on soov rasketes oludes sõita sellega kuna hooratas on nõrk koht

kõik muu on suht probleemi vaba,mootori poolelt soovitaks egr-i kinnipanna ja sisselaske ära puhastada ostes


4wd probleemist annab märku see kui 4wd tuled jäävad vilkuma peale auto käivitamist või 4wd reziimi vahetust
mitsule tüüpiliselt jäävad kinni tagapidurid kui neid hoolduse käigus ei puhastata/määrita

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Aug 28, 2009 6:45 am

Kallid need andurid on?
Ja mis oleks siiski reaalne küttekulu...?
Ma ise olen kuulnud ikkagi nõrkadest kõrgsurve pumpadest.
Ja kas on mingeid aastakäike ka kus on probleeme juba likvideeritud?

inc13

PostitusPostitas inc13 » R Aug 28, 2009 11:56 am

Ducati kirjutas:Kallid need andurid on?
Ja mis oleks siiski reaalne küttekulu...?
Ma ise olen kuulnud ikkagi nõrkadest kõrgsurve pumpadest.
Ja kas on mingeid aastakäike ka kus on probleeme juba likvideeritud?

vahekasti lüliti hind on suurusjärgus 1300 eek/tk
nende riknemine ei tulene astakäigust vaid nende ehitusest.Peale vahetust nad kestavad piisavalt kaua.

Teine tüüpiline probleem on pikal pajerol konditsioneeri torude ja tagumise soojendus ahju torude läbi mädanemine.
*see puudutab ainult pika kerega pajerot kus on taga soojendus ja kont(enamusel on).tasub ostuhuvi korral kindlasti põhja alt vaadata(aga mitte torusid puutuda kuna võib lekkima hakata)
Kondi torude tüüpiline mäda koht on tagasilla peal ja soojenduse omadel kogu pikkuses võib tekkida leke kune need lihtsalt roostetavad läbi

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 31, 2009 5:28 pm

Nonii aga veel infot. Mitme käiguline on automaat kast ja mis on küttekulu?

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Sept 03, 2009 7:42 am

Kiireks läheb... kõik info mis kiirelt veel tuleb on väga heaks abiks ennem kui ~200 000.- letti lüia. Samas võite ka panna lingi mingist konkreetsest pajerost mida olete käinud vaatamas või teate ,et on korralik asi aga kuskil müügis.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Sept 03, 2009 6:27 pm

Kui masinal on olemas korralik (regulaarne) hooldus ajalugu kus viimased sissekanded pole aastate tagused, on hästi. Samuti võiks ka vahetult ostu eelselt nõuda masina seisukorra hindamist, margi esinduses AGR-is vms. pädevas kohas. Liiklus kahjude kohta peaks mh. netis infot leiduma aga mõni automaaler võiks siiski ka masina ülevaadata.
ARK-st saab muide infot võimalike pantide jms. kohustuste kohta, millega masin koormatud võib olla.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Sept 03, 2009 11:12 pm

Plaaniks osta vast sellise mis eestis sõitnud polegi...
Aga jah selline huvitav asi jäi silma ,et mul galandil oli sama jama ,et sõi rehvide välimised ääred ära esi sillal. Ja olen hetkel 2 pajerot ja neist 1 oli AGR ees millel samamoodi esirehvide välimised ääred siledaks söönud. Kas see on ka sama tihe nähtus nagu galandil?:S

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Sept 04, 2009 3:53 pm

Mina soovitan osta, kuna auto on aus ja vastupidav ... igasuguseid pudipadi probleeme esineb kõikidel autodel ja Pajerod on nendest ühed vähem lagunevad.
Kütusekulu jäi keskmiselt mul kuskil 13,5 l/ 100 Km kohta .... aga ma ei ole ka eriline musutaja roolis ja ära unusta ka auto kaalu ära.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Nov 05, 2009 12:36 am

Vahepeal on palju aega mööda läinud ja ei ostnud mina pajerot ... just juttude järgi nende müstilisest kõrgsurve pumpade lagunemisest. Mis pidi minema nagu soe sai ja uus on 40 000:S

matsakas

PostitusPostitas matsakas » R Nov 27, 2009 3:10 pm

Tervist,
Selline mure Pajeroga 3,2DID, sai siis eile mylkasse kinni j22dud ja peale 2h kaevamist sain aru et ise välja ei saa ja kutsusin sõbra teise jeebiga järgi kes mind välja tiris..
sealt alates on selline veateade: esi-ja tagatelje lambid kustuvad ja keskdif. lukustuslamp hakkab vilkuma..olen käsiraamatu järgi kõik teinud, aga mitte essugi..kui mootor välja suretada ja siis sisse keerata siis alguk näitab et kõik tuled põlevad aga kohe kustuvad ja jääb vilkuma keskd. lukustuslamp..
ei tahax kohe esindusse ka viia, sest ei ole seal mylkas nagu ukerdanud pikalt vaid lyhikest aega, rohkem sai nagu kaevatud ja asju alla visatud..
sai ka stendi peal vaadatud äkki m6ni kaabel andis otsad, aga silmaga näha kyll ei olnd..
Kokkuvõtteks siis huvitaks, kas saab ise midagi ethtud või peab sammud esindusse seadma..

Ette tänades,

PS sõita võin sellega üldse edasi?..õli midagi ei leki..

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » R Nov 27, 2009 7:39 pm

Kas asfaldil pöörates tahab nagu otse minna ja lohistab rattaid, kui nii siis pakuks et kesk difri lukk on pealejäänud :roll:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

matsakas

PostitusPostitas matsakas » R Nov 27, 2009 8:28 pm

ei ütleks, et tahab otse minna ja rattaid kindlasti ei lohista, sai siis akude pealt + maha v6etud ja vaadatud, tagasipannes lõi paneelile uue veateate, tagadifri lukk on maas?? mootoriõli taseme hoiatuslambist vasakule, manuaalis polegi midagi selle kohta kirjas igatahes seal põleb OFF ja sellest vasakul samasugune sümbol aga ilma OFFita ka põleb, ühesõnaga mitte midagi ei saa aru.. :roll:

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Nov 27, 2009 9:59 pm

olen 100% kindel, et seal on sul juhtme n*ss.
kõige esimesena soovitan sul kõhualla ronida, juhtmed tagasi külge/pistikutesse ühendada ja korras ongi ... kui kõik on visuaalselt ok, siis on tõenäoliselt mingi andur või pistik viga saanud, mis nüüd tahab väljavahetamist saada.
Kui õli ei lekki ja selgeid väliseid vigastusi ei tuvasta visuaalsel vaatlusel, siis võid sõita vabalt ... see Pajero ei ole teab mis nii väga memmekas auto, et iga väiksema asjapeale ära sureb :D

igatahes jõudu 4x4 meestele :D
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist