mitzz kirjutas:proovisin ka külma mootoriga radika kork lahti ja gaasi anda vähekene nagu tuli sealt välja kas siis viga tihendis ?
sander147 kirjutas:termostaat reguleerib sul seda ringlust seal. hoiab mootori tempi võimalikult ühtlasena. 85-90 kraadi vahel.
kuid tglt ikkagi peaks natuke rohkem esialgu tõusma. üle keskmise. siis kokub kolks alla,kuna termostaat avaneb ja läheb suurele ringlusesele. see jahutab mootoorit maha,alla 88 kraadi(umbes) siis termostaat jälle sulgeb,ning temp hakkab jälle keskmise poole liiikuma ja natuke üle selle.
umbes selliselt peaks see töötama.
Janar kirjutas:Ei tea, pole küll ühelgi masinal seda seierit üles alla hüppamas näinud.
Mis aga puutub termostaadi töösse siis antud juhul oleks selle näite puhul situatsioon pigem selline.
Mootor soojeneb, kuni termostaadi avanemiseni, millele ei järgne traagilist seieri tagasi nulli kukkumist, vaid ikkagi järk järguline tõus. Peale seda kui kogu süsteem on jõudnud umbes 95kraadini, käitab radika sensor ventilaatori (seieril on sensor üldse kas ploki või termostaadi küljes), kuni masin on jahtunud 90 kraadini, siis vent seiskub ja temp tõuseb taas natu.
Sealjuures jääb termostaat oma 88 kraadi juures endiselt avatuks!
Auto mootori juures ei saaks olla kuidagi tervislik pidev temperatuuri sõelumine 80 kraadi ja 100 kraadi vahel ...
cartman kirjutas:Arvan et sander ei mõelnudki nii suurt kõikumist
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist