Janar kirjutas:Mootor soojeneb, kuni termostaadi avanemiseni, millele ei järgne traagilist seieri tagasi nulli kukkumist, vaid ikkagi järk järguline tõus. Peale seda kui kogu süsteem on jõudnud umbes 95kraadini, käitab radika sensor ventilaatori (seieril on sensor üldse kas ploki või termostaadi küljes), kuni masin on jahtunud 90 kraadini, siis vent seiskub ja temp tõuseb taas natu.
Sealjuures jääb termostaat oma 88 kraadi juures endiselt avatuks!
sander147 kirjutas:eksid sa samuti radika sensori kohapealt. mida jahutab ventikas? radikat muidugi. kuid miks ta jahutab? sest radikas olev tosool,mis on suurel ringil,on saavutanud liiga kõrge tempi. pealegi,mis kasu on ventika sensorist ploki või termostaadi juures??
ja nii suurt kõikumist ma tõesti ei mõelnud.
Ducati kirjutas:Aga see ,et mootor soojaks saab siis ronib seier keskele ja sealt ei tõuse ega lange olenematta kui kõvasti piitsa anda on normaalne? Kui auto seisab 10min siis natuke on ikka langend aga muidu sõidu ajal ei tõuse ei lange ... hakkasin mõtlema ,et äkki mingi viga ajan keema pärast:) Või ma lihtsalt ei suuda seda 2.5 automaaidga kuumaks ajada:D
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist