K: Bensiini tuluke ja probleem odomeetriga

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
keeRISTOrm
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Veebr 16, 2009 6:43 pm
Asukoht: Tallinn

K: Bensiini tuluke ja probleem odomeetriga

PostitusPostitas keeRISTOrm » T Mai 19, 2009 7:31 pm

Mul siis kaks küsimust. Autoks Mitsubishi Galant Wagon '97.

Esiteks kui palju bensiini on veel paagis/kui palju saab ligikaudu veel sõita, kui bensiininäidiku tuluke põlema läheb? Olen ikka suht alumise kriipsu peale lasknud seieri kukkuda, aga lamp põlema pole läinud, tee peale seisma pole ka tahtnud jääda. Või äkki see tuluke üldse ei töötagi?

Teiseks, mis on odomeetril viga kui see alumine XXX,X km lugeja ei tööta õigesti, vaid mingi aja peale tuleb 111,1, siis 222,2 jne? Piisab mingist puhastamisest, või peab mingi suurema bloki välja vahetama? On kellelgi sama probleem ette tulnud?

Ette tänades,
keeRISTOrm.
Livin' Loud

Kasutaja avatar
thesilentone
liige
Postitusi: 77
Liitunud: P Mai 13, 2007 2:22 pm
Asukoht: Eestis

PostitusPostitas thesilentone » T Mai 19, 2009 7:55 pm

põlema hakkab alles peale alumist kriipsu ja siis saab sõita umbes 50-80km oleneb kuidas tallad. olen ise järgi proovinud.
M G 2.5 V6

Kasutaja avatar
hagbard
klubi liige
Postitusi: 77
Liitunud: N Juun 14, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hagbard » N Mai 21, 2009 4:37 am

Mingisugune eurodirektiv (kes viitsib otsib vastulause või kinnituse välja) ütleb, et alates tule vilkuma hakkamisetst või muust arusaadavat märgist peab saama vähemalt 50km mahq sõita. Reaalsus on see, et ma ei ole suutnud viimase kolme aasta jooksul kummassegi oma Outlanderisse üle 53 liitri tankida. Paak on paberite järgi 62l ja keskmine kuu mõlemal autol 9-11l/100km.
Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2011
Mitsubishi Outlander 2.4 CVT 2009

Kasutaja avatar
ddc84
liige
Postitusi: 15
Liitunud: T Juul 15, 2008 1:27 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ddc84 » N Mai 21, 2009 5:56 am

Mitsu enda raamatus oli küll ,et kui tuli põlema hakkab siis veel paagis 8l kütust ja põlema hakkas alles E tähe peal.
Tigu kihutab!

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » N Mai 21, 2009 8:54 am

ise olen ainult ühe korra selle põlema saanud, suht alla läheb seier...

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Mai 21, 2009 9:00 am

sellest on siin kuskil varem ka juttu olnud aga jah, 8-9L on veel paagis kui tuli ükskord põlema läheb.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
keeRISTOrm
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Veebr 16, 2009 6:43 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas keeRISTOrm » R Mai 22, 2009 8:58 pm

Okei, siis teab. Aga odomeetri kohta ei oska siis keegi midagi öelda?
Livin' Loud

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » R Mai 22, 2009 9:49 pm

endal ei ole mul numbrid eriti ilusti reas, kohati on tiba viltu osad. arvan, et kerimisega on liiga tehtud :?: :?:

Kasutaja avatar
keeRISTOrm
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Veebr 16, 2009 6:43 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas keeRISTOrm » P Mai 24, 2009 6:33 pm

Võibolla tõesti... Ja siis aitab ka ainult terve bloki välja vahetamine vist jah?
Livin' Loud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist