Küsimus, mida arvate Silberauto ideest probleemi kohta!!!!!!

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Küsimus, mida arvate Silberauto ideest probleemi kohta!!!!!!

PostitusPostitas Olku » K Dets 17, 2008 11:46 pm

Kaks päeva tagasi teatas mu kallis abikassa, et auto kiiksub ja kägiseb miskipärast( tegemist siis 2004 aasta outlander 2,4 automaatikuga). Ok sai siis tsekatud olukorda, töesti kui nendest katuse reelingutest kinni haarata ja edasi-tagasi köigutada kostub selline vana hobuvankri kägin. Mis selles siis imelikku?????????????????????????????????????????
6 Kuud tagasi olin sama asja ees. Läksin silberautosse. Seal pandi siis nende sönul auto lakke ja avastati, et köverad on kaks ülemist öötshova varrast ja puksid läbi. Ok no problem pange uued . Tehtud
Nüüd siis 6 kuud hiljem algas kiikusmine uuesti. käisin Silberautos, seal viidi auto tsekkamisele ja pärast öeldi jah töesti on need sama osad kiiksumise pöhjuseks.

No selge kuna silberauto osad siis garantii kehtib ju:
Aga näed pole see asi nii lihtne miskit, mulle väideti sellist asja, et tehas( ilmselt siis mitsubishi, kuna silberauto on ametlik esindus Eestis) käseb ennem neid osi MÄÄRIDA ja siis kui kiuksumine/logisemine jätkub vahetatakse uute vastu.

Kuulge ma pole eales kuulnud sellisest asjast, et kummist bukse MÄÄRITAKSE veel enam ülemisi õõtshoova vardaid.


Äkki keegi oskab seletada?? kui vöimalik tehke kleepekaks et asi oleks eesrindel. Mudu lähen Silberisse ulme öiendama.


Plus veel see, et minu massin näiteks alla 10.8 liitri 100le ei vöta.
tundub küll jamana.
Sai ka seda Silberis uuritud, suhtumine oli selline, et oh ei tea jah proovige nii ja naa. Kurjam selleks on olemas vastav tehnika, et proovida ja analüüsida.........

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Dets 18, 2008 12:22 am

Täitsa tõenäoline, et mingid puksid kääksuvad seal. Aga las Silber määrib siis neid, kui nii on ette nähtud.

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » N Dets 18, 2008 12:35 am

nu aga , ma tahaks teada töesti, millega neid bukse määritakse?????
Pole varem sellisest asjast küll kuulnud. Ma juba arvan,et nad ei taha lihtsalt välja vahetada neid osi.
Pagan need ülemised õõtshoova vardad olid 1900 midagi tükk.
kokku 6 kuud tagasi koos bukside ja nö tagasilla parandusega 6800 eeku.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Dets 18, 2008 12:41 am

Küllap nad miskit tavoti moodi ollust sinna vahele topivad.

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » N Dets 18, 2008 8:55 am

samas on ju poodides igatsugu määrded ja möginad müüa, kus pikad kõrred pudelitel otsas, et hästi ligi saaks jne... Osta üks kummile sõbralik määre ja pihusta seda sinna õõtsapuksidele ja siis kiiguta masinat veelkord. Eks siis paistab, kas on need kõnealused õõtsapuksid või mida iganes see kiiksub.
Ja no kütusekulu suhtes ei ole sul küll enam midagi nii ega naa proovida. Kui sa kuskil autotehase juures autopolügoonil töötaks, siis jah, et muudkui proovid.
Omal 2 liitrise Galandiga kilometraaži järgi kuskil 1/3 kuni 1/2 linnasõitu ja rahulikult arvestan 11/100 km. Nii et see 10.8 ei ole nii hull midagi. Aga kui auto on uus ja tehase andmetest kõvasti mööda on, siis võiks nagu jonnida küll.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » N Dets 18, 2008 10:43 am

Mis puutub pukside määrimisse, siis minu Galandi service manualis on enamuste pukside juures pildid, mis käsevad korralise kontrollimise ajal teostada ka määrimist. Kas sellest ka miskit kasu on - ei oska öelda.

Endal samamoodi eelmine talv niikui külmaks läks, hakkas ees midagi kiuksuma. Peale esimese, ülemise śarniiri vahetust kadus ka käuks. Siiamaani pole tagasi tulnud veel. :D
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

kopajolla
liige
Postitusi: 134
Liitunud: P Mär 05, 2006 6:50 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kopajolla » N Dets 18, 2008 12:05 pm

Minu vanal Accordil hakkasid talvel igasugused kiuksud ja kääksud, aga need kadusid, kui kadus ka sool meie teedelt.
See jah imelik, et miks siis Silber ise neid asju ei määri, asi vist viitsimises.
Galant 2,5 V6-24; Volvo S80

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » N Dets 18, 2008 1:38 pm

ma pakun, et mÄÄrimine v6ib isegi aidata, kuid jaa esindused on mitsul ikka jubedad

mul vÄga halvad kogemused 2 korda agr iga(nad on nii lollid lihtsalt, midagi nad ei tea ja ei oska jne), vennal silberiga lÕhuti 6hulugeja 4ra(viis auto sinna, et diagnosti teha, p4rast sai persses auto tagasi, mis korralikult ei k4inud, tahtis v4lja surra jne, j6ud=0 siis kysis mis tegite ja ytlesid et sul 6hulugeja ... kuid enne oli k6ik korras, ja probleem oli kastiga)

kurb on see, et halvad kogemused esindusega viivad v6imalikul ostjal igasugused plaanid mitsu osta
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » N Dets 18, 2008 2:16 pm

kinni ka ei maksnud seda jama vöi????

CPX

PostitusPostitas CPX » N Dets 18, 2008 2:51 pm

Tavaline aerosoolpudelis vasemääre sobib näiteks hästi puksidele.
Näiteks Powerflex puksidel ongi vasemääre kaasas, et enne paigaldust puksid sellega kokku määrida.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Dets 18, 2008 5:47 pm

Tüüpiline kummi puks nagu need on kasutusel erinevatel õõts hoobadel ei vaja määrimist, põhjusel et puudub otsene hõõrde pind nagu see on liug laagritel nt. vänt võlli saaledel. Nendel puksidel ei toimu pindmist hõõrdumist (mis tekitaks kääksumist) kuna enamasti on need liimitud/sulatatud metall südamikule ja välis kestale. Kummi või ka plast puksid mis töötavad ka hõõrdele nagu nt. stabilisaatori sisemised puksid on soovitav määrida, stabika puksi hõõrdumine ja ühtlasi koht mis võiks olla määritud on sise ava. Puksid mida tuntakse nn. silikon puksina ehk uniball-id on olemuselt muudetava telje nurgaga liug laagrid mis üksikute eranditega vajavad määret kuid normaal kvaliteedi puhul piisab neile tehasest sees olevast määrdest ja seda regulaarselt lisada pole vaja.
Ise Outlanderi vedrustust kaenud pole kuid kui räägitakse puksi kääksumisest on tegemist ilmselt viimase kirjeldatud puksi tüübiga mille tihendid ilmselt eba hermeetilisteks muutuvad ja need selle tulemusel kääksuma hakkavad.
Millest aga vedrustuse detailid kõveraks lähevad??? Kas on tegu tehase tugevus arvutuste vea või sohvri trampliin hüppeid harrastava sõidu stiiliga ei tea.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » R Dets 19, 2008 12:42 pm

Täna siis sai taas auto Silberile üleantud.
Salongis olles koheselt teadvustati, et ikka need kuus kuud tagasi vahetatud juppid vahetatkse ära( kaks päeva tagasi siis alles räägiti määrimisest), pöhjendati et tallinnast ikkagi öeldi, et läheb vahetusse?!?!?!?!?!?! WTF
Ok see imelik asi selleks.

Jöudnud juba tööpostile helistatakse mulle ja teavitatakase, et just on avastatud mingitel teistel varrastel deffektid ja vajavad ka vahetamist( hind 800 tk) Ja veel et nende kinnituste poldid olid lausa kinni roostetanud.

Huvitav kui ma kiuksumisega sinna silberisse läksin ja see seal ülesse tösteti, miks küll keegi siis ei märganud seda viga. Jumala eest need ju on täiesti lähestiku asjad. Saaks aru kui oleks esisillal see viga küljes ja tookord tagumist silda uuritud.

Hetkel on küll selline tunne, et kuna need jupid on nad sunnitud tasuta vahetama siis millegi eest nagu peaks raha ka kasseerima!!!!!!!!!!!!!1
Igatahes autot kätte saades lähen teise teenindusse ja lasen neil pimesi uurida mis tagasillaga nende arust tehtud on, et kas on ka uusi juppe näha.




jäkub........






Ps oleks ma siis kuskil trampliinidel käinud.

Kasutaja avatar
AdiKing
liige
Postitusi: 111
Liitunud: N Juul 24, 2008 2:47 pm
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas AdiKing » R Dets 19, 2008 2:09 pm

Saaremaal olev mitsu esindus on jah paras pask! Ühekorra lasin ka neil ühe jupi tellida, käisid ise veel kapoti alt vaatamas ka ja siis kui asi käes ja pärast proovima hakkasin pole sobinud :S tagasi pole ka ostetud muidugi ega ümber vahetatud. Paar korda olen veel käinud seal aga kunagi pole rahuldavat vastust saanud, igatahes käin nüüd aint tesmanis ja warmas. Ja ühtegi halba sõna pole õelda. Teavad krt sada korda rohkem masinast kui mitsu enda vennad. :roll: Ja mingi üleolev nõme suhtumine on ka klientidesse seal Silberis. Igatahes sorry minul küll ühtegi head kogemust pole sealt.
Mitsubishi Galant 2.0 V6 110kw.
Endised:
Audi A6 2.6 V6 110kw.
Audi A4 2.8 V6 128+kw.
Mitsubishi Galant 2003. 2,5 V6 120kw
Vectra B 1.6l 74kw
Opel Astra 1.4(caravan) 44kw
Ford Sierra 2,3 V6

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » R Dets 19, 2008 2:33 pm

nii, taas sain infot Silber autolt.


Minu 6 kuud meelega ära vahetada lastud öhufilter oli nüüd nende arust niinii must, et jube kole.

Kuna filtrite teema on vööras siis on see vöimalik, et see kohe nii nii mustaks läheb selle ajaga.

kruusaga teid nagu eriti pole söitnud, et sellest vöiks mustaks minna.
Mida arvata sellisest filtrist:www.ladu24.ee/et/kn-otsing/15733/0,0,0,1/384161

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Dets 19, 2008 3:34 pm

õhufiltri eluiga ei saa võtta ajas kalendriga
selleks saab olla vaid läbisõit - 6 kuud võib olla väga pikk aeg filtrile kui läbisõiduks tuleb 3...4...5 tuhat kilomeetrit kuus ehk kokku 15....30 tuhat kilomeetrit
meie tolmustel teedel (ka suured maanteed on meil tolmused) üle 10 tuhande on juba palju.

see siis lihtsalt infoks teadmata sinu tegelikku läbisõitu.

filtri mustuses ei saa süüdistada kedagi - kui on must siis on must
ja kui filter läheb mustaks on see ju iseenesest hea - see on märk sellest et filter on filter ja tolmu ka kinni püüab.

olen näinud elus palju filtreid ja ka selliseid mis ei saagi mustaks (seda küll mitte autodes vaid ventilatsioonis)
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » R Dets 19, 2008 3:47 pm

ei nuh selge see, et läheb löpuks mustaks.


sai siis nüüd Silberis ka löpuks auto kätte.

kukrut tühjendasin 3000 kanti. Kogemata siis avastati need reguleerimisvardad ka vigased olema, kuigi jah paarpäeva seal all käijes ei olnud miskit viga.





Vötta siis kinni.

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » R Dets 19, 2008 7:30 pm

No ja kas kiiksub veel või on vagane?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
Olku
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Nov 05, 2008 9:44 am
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas Olku » L Dets 20, 2008 10:22 am

Nu eks see selgub, kui külmetama hakkab. :P :P :P :P

Kasutaja avatar
hagbard
klubi liige
Postitusi: 77
Liitunud: N Juun 14, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hagbard » L Jaan 03, 2009 1:02 am

Kütusekulu tundub ok olevat. Endal on 2.0 manuaal ja arvestan ka keskmiseks umbes 11 (palju linnasõitu), puhtalt maanteel 10. Kui hullult meelitada ja tühja autoga sõita ning mitte üle 90 km/h lasta siis olen paar korda Tln-Tartu otsaga ka alla 8 kuluks saanud nii et pmst peaks kõik korras olema. Automaat peaks teoorias veid rohkem võtma ehkki teisalt räägivad "asjatundjad" et 2.4 MIVEC on juba märksa intelligentsem mootor ja jaksab nelivedu ka efektiivsemalt ringi ajada kui vana 2.0.

Mis puksidesse puutub, siis vanematel Outlanderitel oligi tagasillapuksidega mingi jama mida määrimisega püüti lahendada ja hullematel juhtudel garantiikorras midagi vahetati. Uuematel olla jupid teised (teise tootja omad? teisest materjalist? enam ei mäleta, Google sellekohast juttu täis). Samas mul samuti 2004 a. alguse auto (toodetud 2003) ja kägisemisega ei ole kunagi muret olnud. Ca 90000 km peal vahetati AGR-is tagasillas koos töörahaga ca 6-7000.- eest mingeid pulikaid ära (täpselt ei mäleta mis aga sõnad varras ja puks tulevad tuttavad ette :D , töölehed on kuskil :?: ) sest kole kolks oli sees.

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » N Juul 02, 2009 1:43 pm

Mul Galandil oli kiiksumine mingi aeg pop värk :D Aga rahuks lasin mingit sprey õli/määret peale/vahele ja kõik kriiksud kadund. Proovi ka teha kui viitsimist on Ehk on lihtsam ;)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist