Zafari pani asjad paika.
Ise eelistan ainult vanasid autosid, mõne jaoks lausa hirmvanasid - praegune projekt on 77 aastast, suvel sõitsin/sõidan 85a CRXiga, talveks ostsin Scorpa.
Miks?
Vanadel autodel ON ehitus lihtne. Kõik on lihtsaks tehtud, et oleks lihtne autot parandada. Kasvõi selline asi, nagu termostaadi vahetus - õemees nägi ränka vaeva mingi 92või3 Audiga, enne tuli tuhat asja eest keerata, et kätte saada. Minul 84 Preludel oli sama asi käkitegu, termostaat ilusti mootori ülemises otsas, keera lahti, vaheta ja keera kinni. Kõik.
Aga see käib muidugi nende meeste kohta, kes eelistavad ise autot parandada.
Mida rohkem igasugu lisasid, seda rohkem võimalikke vigasid. Katsu ajuga mootoritest viga otsida, kui ei oska veakoode lugeda. Karburaatormootoriga on asi lihtne, võimalikke veakohti on vähe.
Või kasvõi suured külmad - mingi paar aastat tagasi vm oli suur külm, sõitsin Sierraga, külm oli nii suur, et omaarust OK jahutusvedelik külmus ära ja armatuurlauas ja keskkonsoolil tuled vilkusid nagu värvusmuusika(nendel oma aju ju), aga karburaatormootor töötas nagu nalja.
Just kuskilt lugesin, vist siit foorumist, et külmaga mootori aju ei jamab, nii et asi teemakohane küll.
Või lähme päris ulmesse ära, ütleme kui lastakse kuskile EMP pomm, elektroonika on rivist, uued autod seisavad. Vanamehed oma sigullide ja mossedega ei tee tundmagi, samuti mina oma 77 Accordiga