Mitsubishide tüüpvead?

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

rlulla
Uus Kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:04 am

???

PostitusPostitas rlulla » N Nov 30, 2006 4:37 pm

MIS nende sünkronisaatoritega lanceril on ? MInul colt 83kw ja ei ole midagi.Isegi paljud tutikad autod jäävad käiguvahetusel mu coldile alla.

stayed
liige
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 11, 2006 12:24 am

PostitusPostitas stayed » R Dets 01, 2006 6:13 pm

martinjev kirjutas:mootor käib yldse väga diislihäälega

gdi mootorid ongi dislad põhimõteliselt :)

ergo
liige
Postitusi: 297
Liitunud: K Nov 24, 2004 6:59 am
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas ergo » R Dets 01, 2006 6:22 pm

stayed kirjutas:
martinjev kirjutas:mootor käib yldse väga diislihäälega

gdi mootorid ongi dislad põhimõteliselt :)


ega ikka ei ole küll :D

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Dets 08, 2006 8:58 am

Hüdrotõukurid ei ole GDI viga. GDI ehk Gasoline Direct Injection on teatud tüüpi sissepritse ja sel puudub seos tõukuritega. Hüdrotõukurid on üleüldine 4G6* mootorite "probleem". Kuna tõukuril mingit erilist tihendit ei ole (vist, ärge näkku lööge kui eksin) siis selle asenduseks on õli. Kui õli ei ole õige tihedusega siis ta ei püsi tihendina tõukuri ja pesa vahel, mille tõttu tõukur ei püsi klapi vastas vaid paneb lapa-lapa, mis ongi see klõbin. Lahendus peaks olema õlivahetus. Samas kui tõukur on juba ära kulunud siis õlivahetus enam ei aita, jääbki mingil määral klõbisema.

Hoovi peal seisab 3 Galanti E33A, millel kõigil on 2.0l Sirius 4G63 SOHC ECI 8V. Kõik tiksuvad ja täiesti erinevalt. Ühel on Castrol GTX Magnatec 5W-40 täis-sünteetiline, sellel on selline pehme tiksumine. Ühel oli mineraalõliga terav klõbin sees, kuid peale Addinol'i pool-sünteetilise panemist kadus peaaegu ära. Kolmandal mootori enda häält vist polegi kuulda, ainult klõbinat ja vibratsiooni (viimane on vist katkine balansseerimisrihm), tollel ma ei teagi, kas üldse on õli sees või kui on siis millal seda vahetati. Võib-olla on maasikamoos sees. Kurb natuke, et viimase omanik nii ükskõikne on oma auto suhtes.

Loodan, et ma asjast väga valesti aru pole saanud. :)

dmuc
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: R Sept 10, 2004 7:25 pm

PostitusPostitas dmuc » R Jaan 26, 2007 4:43 pm

Mul ka juba õige mitmes Galant...alates ´89 aasta mudelist on nüüd kolmas ja GDI. Tiks neil kõigil sees olnud. Olen kasutan täissünti ja mineraali, aga ei kao see klapiklõbin kuhugi. Mootorid on aga kõigil ilusti vastu pidanud ja seetõttu ma ei lase end sellest klõbinast häirida. Mineraalõliga muidugi on klõbin vaiksem. Minu arvates on jah tüüpviga. Parem stereo tuleb osta või lihtsalt muusika kõvemaks keerata. :P

insener
liige
Postitusi: 217
Liitunud: K Apr 13, 2005 9:03 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas insener » E Jaan 29, 2007 8:50 am

Kaks nädalat tagasi vahetasin omal õli ära ja tiksumine kadus. Enne uue õli sissepanekut lasin teha ka mootori sisepesu mingi spets õliga. Varem tiksus nii kõvasti (soojalt kui ka külmalt), et tahtsin hakata tõukureid vahetama juba. Samas on kogemus selle möginaga mis valatakse vanale õlile otsa, see ei aita mitte s...gi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist