Hüdrotõukurid ei ole GDI viga. GDI ehk Gasoline Direct Injection on teatud tüüpi sissepritse ja sel puudub seos tõukuritega. Hüdrotõukurid on üleüldine 4G6* mootorite "probleem". Kuna tõukuril mingit erilist tihendit ei ole (vist, ärge näkku lööge kui eksin) siis selle asenduseks on õli. Kui õli ei ole õige tihedusega siis ta ei püsi tihendina tõukuri ja pesa vahel, mille tõttu tõukur ei püsi klapi vastas vaid paneb lapa-lapa, mis ongi see klõbin. Lahendus peaks olema õlivahetus. Samas kui tõukur on juba ära kulunud siis õlivahetus enam ei aita, jääbki mingil määral klõbisema.
Hoovi peal seisab 3 Galanti E33A, millel kõigil on 2.0l Sirius 4G63 SOHC ECI 8V. Kõik tiksuvad ja täiesti erinevalt. Ühel on Castrol GTX Magnatec 5W-40 täis-sünteetiline, sellel on selline pehme tiksumine. Ühel oli mineraalõliga terav klõbin sees, kuid peale Addinol'i pool-sünteetilise panemist kadus peaaegu ära. Kolmandal mootori enda häält vist polegi kuulda, ainult klõbinat ja vibratsiooni (viimane on vist katkine balansseerimisrihm), tollel ma ei teagi, kas üldse on õli sees või kui on siis millal seda vahetati. Võib-olla on maasikamoos sees. Kurb natuke, et viimase omanik nii ükskõikne on oma auto suhtes.
Loodan, et ma asjast väga valesti aru pole saanud.