Bensukulu

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 03, 2008 10:02 am

Ducati kirjutas:Ehk siis 1 kriipsu vahe on ~13L ?


umbes nii jah. mul on vähemalt nii (mul küll vanem kere aga minu mäletamist mööda on paagi mahud samad) ja kui tuli hakkab põlema siis on umbes 10L sees veel.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Aug 03, 2008 11:00 am

Siis mul võtab 10-13L vahele sajale. Paak oli kurnguni ja nüüd kohe kohe jõuab teise kriipsuni ja sõitnud olen 112km

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 03, 2008 12:06 pm

Ducati kirjutas:Siis mul võtab 10-13L vahele sajale. Paak oli kurnguni ja nüüd kohe kohe jõuab teise kriipsuni ja sõitnud olen 112km


eks see ole see esimeste päevade asi :) pedaal põrandas kogu aeg. aga lase ntx paak poole peale kriipsude järgi ja tangi uuesti täis siis näed kui palju sul kriipsud parasjagu näitavad. näidik võib natuke villast ka panna
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » E Aug 04, 2008 9:50 am

Lancer 1,6 `94 AT Linnas ca 7,5-8 maanteel ikka tunduvalt vähem (100% maanteed ei olegi saanud sõita alalti kuskil 15-20% maanted ainult) oleneb ka võimsuseadest, kummas asendis lüliti on kas ECO või PWR PWR ikka võtab ca 0,5 L juurde aga kiirendused ja vahetused ka kohe teistsugused- oluliselt äkilisem nagu nimetuski lubab POWER:D
Kokkuvõttes väga ökonoomne ja hea dünaamikaga pill.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 04, 2008 11:09 pm

Pole veel paaki tühjaks ja täis ikka sõitnud ja ei tea kuidas see näidik näitab aga kui vajutad korra siis kohe näidik kukub ka. Ja alati kui käivitad on nõksa vähem:S Hmm arvutan siin ,et ikka 12-13 kipub linnas olema. Järgmine paagitäis proovin "öko" sõitu teha ka vaadata mis siis saab. Suts harjumatult palju on aga no krt ta on mugav ja koguaeg tahad seda V6 nurrumist kuulda:D

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » T Aug 05, 2008 8:16 am

Selle näidiku järgi pole küll mingit mõtet kulu arvutada. See näitab vahepeal mingit oma teemat.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Aug 05, 2008 8:51 am

Aga bensu tuli ei valeta? Kui põlema hakkab on 10L sees?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Aug 05, 2008 10:13 am

ei saa kriipsude järgi kütusekulu arvutada ja tule märguande järel ei ole 10L paagis. (punkt)

kütusekulu arvuta reaalse kulu ja km vahe järgi

ehk pane paak täis sõida mingi vahemaa
täida uuesti paak ja saad kulu liitrites selle vahemaa kohta - mida suurem vahemaa seda rohkem on tulemus "keskmine"
mida väiksem ühetüübiline sõit seda täpsem kulu sellele sõidustiilile

tuluke hakkab vahel põlema ja vahel mitte mõnikord kustub lihtsalt ära.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

alri
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Juul 25, 2008 5:18 pm
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas alri » T Aug 05, 2008 10:22 am

Ka uus galandi omanik, nimelt universaal `99. Pole veel jõudnud paaki tühjaks sõita aga eelnevate autodega (al 10 erinevat marki) arvestades rusika reegel ikka et kui tuli põlema hakkab siis umbes~50 km saab sõita.
Vahest tundub küll et tuli hakkab põlema suht-koht vara aga praktika näitab et normaalselt sõites ikka peale 50 km sõites peab tankla poole põõrduma. Oma Galandiga pole veel esimest paaki läbi sõita ja tuli ka veel ei põle. Aga praktika teiste markidega näitab seda. Kas ka mitsu.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » T Aug 05, 2008 10:48 am

2,4 GDI Galandiga olen põleva tulega sõitnud u. 60 km. Kiiremates ja järsemates kurvides oli siis juba kerget hakkimist tunda.

Kasutaja avatar
kristjan128
liige
Postitusi: 157
Liitunud: P Juun 05, 2005 5:05 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas kristjan128 » T Aug 05, 2008 12:07 pm

Ducati kirjutas:Pole veel paaki tühjaks ja täis ikka sõitnud ja ei tea kuidas see näidik näitab aga kui vajutad korra siis kohe näidik kukub ka. Ja alati kui käivitad on nõksa vähem:S Hmm arvutan siin ,et ikka 12-13 kipub linnas olema.


2,5 v6 mootoriga võidki arvestada ca 13l linnas rahulikult. Need kes siin räägivad imejutte, et 9-10l selle mootoriga linnas sajale, ma arvan, et see on jama jutt. Või sõidavad nad linnades a la Jõgeva/Elva, kus on 2 pikka tänavat ja puuduvad foorid. Olenevalt linnast on kütusekulud erinevad.
Subaru Legacy 2007

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Aug 05, 2008 1:03 pm

Eks ma siiski proovin selle täis paagi jutu ka ära. Aga ise elan tallinnas ,pääskülast ja siit linnapoole on ikka suht piin liigelda. Arvan ikka ,et see 13l tuleb ära küll.

alri
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Juul 25, 2008 5:18 pm
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas alri » T Aug 05, 2008 1:10 pm

taavik kirjutas:2,4 GDI Galandiga olen põleva tulega sõitnud u. 60 km. Kiiremates ja järsemates kurvides oli siis juba kerget hakkimist tunda.

Mõtlesin ikka et umbes ligikaudu 50 km, erinevatel markidel erinev. Olen ka sõitnud 60 km aga see viimane sõit oli tõesti puhtalt vist aurude peal ja sõit oli otse tankuri juurde. Paaki mahtus ka rohkem kui oli paagi maht.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » T Aug 05, 2008 4:22 pm

kristjan128 kirjutas:2,5 v6 mootoriga võidki arvestada ca 13l linnas rahulikult. Need kes siin räägivad imejutte, et 9-10l selle mootoriga linnas sajale, ma arvan, et see on jama jutt. Või sõidavad nad linnades a la Jõgeva/Elva, kus on 2 pikka tänavat ja puuduvad foorid. Olenevalt linnast on kütusekulud erinevad.


Tee või tina, aga liiklen 100% Tallinnas ning minu võtab küll 10 - 12l sajale olenevalt sellest kui palju tallata. Kui mõistusepiires rahulikult sõita, siis saab 10´ga hakkama küll. Kuna ma olen natuke kärsituma sõidustiiliga, siis MINUL jääb linnakulu 11 - 12l kanti.

OT: Bensunäidik ei näita tegelikult mingit oma teemat. Galandil peaks ta arvutama bensiini koguse antud sõidustiili keskmise järgi. Ehk, kui sõidad linnas ja sul kulub 12l sajale ja siis keerad maanteele, paned cruisi peale, hakkab seier tõusma, sest nüüd kulub kütust 8l sajale.

Ehk bensuseier sellel autol näitab kui palju sa veel antud sõidustiiliga sõita saad, mitte otseselt palju kütust paagis on.

Miks ta seda kütusekulu kuskil kompuutril ei näita - kahjuks ei oska öelda.
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Aug 05, 2008 10:34 pm

Aga huvitav ma olen tähele pannud ,et nii mitsu kui ka minu opel käivitades on see seier alati nõksu all pool:S

Kasutaja avatar
Ülar
liige
Postitusi: 78
Liitunud: R Sept 21, 2007 10:55 pm
Asukoht: Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas Ülar » T Aug 05, 2008 11:31 pm

üldiselt kui ma ostan sellise auto (oleks ostnud ka suurema mootoriga kui neid siin leviks) siis on mul suht savi palju ta võtab :D milleks see teadmine hea on? Üks mis kindel, alla 10 saad ainult kuskil maanteel kruiisides :D
music4life.ee - Kõik muusikast!

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » K Aug 06, 2008 7:08 am

Jep:) Kunagi omasin BMW E34 525 automaat 141kw. No mina ei tea minek on neil sama aga bemar võttis isegi rohkem. Samas kunagi oli mul 97a lancer 1.6 83kw ja see liikus ka väga hästi ja tarbis vist ainult aure. Linnas sain miski 6,8l parematel hetkedel kui testisin. Aga muidugi lanceril pole eriti kere ka ja ta oli manuaal.

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » K Aug 06, 2008 7:41 am

Sõidan iga päev Sauelt Mähele(läbi linna) ja bensukulu on 10l/100km. Automaatkast, mootor on 3,0

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Aug 12, 2008 7:13 pm

30L = 248km minul :S

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

PostitusPostitas Aap » T Aug 12, 2008 11:13 pm

Ducati kirjutas:Aga huvitav ma olen tähele pannud ,et nii mitsu kui ka minu opel käivitades on see seier alati nõksu all pool:S


asi läheb OTks, aga see võib olla ka lihtsalt sellest, et kui mootor ei tööta, siis saab sensor vähem pinget ja näitab vähem. :roll:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist