PostitusPostitas Sander147 » P Apr 19, 2020 2:27 pm
Kas summuti on vaba? Ehk siis, ega summutisse midagi kukkunud/topitud pole? Kalts või paber vms. Katalüsaator umbes äkki? Võta pärast kollektorit sumps lahti, kas läheb paremaks.
Kaua kaane tööd kestsid? Ehk siis, kui väga kaua ja auto õues seisis, siis äkki mõni massi/plussi kaabel/pistik oksiidine.
Sellel Dohc mootoril on Transistor ka süütepoolide juures. Kas see pistik on kinni ja puhas? Eeldame, et ka süütejuhtmed on õiges järjekorras 1-3-4-2 (1-4 ja 2-3 on süütepoolidel ühised).
Õhufiltri kopsikus pole miskit ees? Õhku saab?
Süüde peaks olema 5-7 kr enne TDC (tühikäigul, soojamootoriga ja ilma koormuseta).
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli