1. leht 1-st

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-... OSTETUD

Postitatud: L Dets 20, 2014 7:47 pm
Postitas Reimanis
Tere.
Sooviksin saada sellise tüübi masina kohta infot. Kuidas peab vastu mootor, veermik, kere, elektroonika, kastid, diffrid jne? Missugused on masina üldised ülalpidamis kulud ning missuguseid tüüp vigu esineb?
Igasugune info on teretulnud.
Teineteise sõimamine ja lolliks tegemine (nagu foorumites kohane) võiks jääda mõnda muusse teemasse.
Ette tänades

Re: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-...

Postitatud: P Dets 21, 2014 4:58 pm
Postitas laf1247
Reimanis kirjutas:Tere.
Sooviksin saada sellise tüübi masina kohta infot. Kuidas peab vastu mootor, veermik, kere, elektroonika, kastid, diffrid jne? Missugused on masina üldised ülalpidamis kulud ning missuguseid tüüp vigu esineb?
Igasugune info on teretulnud.
Teineteise sõimamine ja lolliks tegemine (nagu foorumites kohane) võiks jääda mända muusse teemasse.
Ette tänades


Mis auto praegu on ?

Probleeme üldiselt ei ole, piisab tava hooldusest. Suurema läbisõidu juures kipuvad muidu kinni jääma pidurikolvid (ees), kett klõbisema, egr-klapp tahab vahest vahetust (umbes 300EUR oli vist).

Re: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-...

Postitatud: E Dets 22, 2014 12:53 am
Postitas taavik
Pole küll veel palju sõitnud, kuid esimesed tähelepanekud:
1. Rehvidega on veidi keeruline - mahub alla ainult üks mõõt - 265/60/18. Suuremad ei mahu, pärast talverehvide panekut, aeg-ajalt käib rehv vastu mingit plastikud ja teeb parkides kiuksuvat häält, seda juhul, kui rattad on täiesti välja keeratud ning eelnevalt on kuskil mudas veidi rattakoopas olevaid plastikuid töödeldud.
2. Hooldus ei olnud kallis, ootasin hullemat. Kuigi võrreldes Toyota Corollaga siiski kulukam.
3. Subwoofer logistab vahepeal plastikut veidi lahti ning hakkab plärisema - kerge koputus kõlari ümbruses olevale plastikule aitab
4. Tagurduskaamera on märgade ja pasaste ilmadega kogu aeg soppa täis.
5. Liigub üle ootuste hästi edasi - 147 kW 3 tonnise täismassi juures ei tekitanud eriti suuri ootusi.
6. Käiguvahetused muidu sujuvad, kuid külmalt neljandalt viiendale lülitades teeb mingi jõnksu vahepeal.
7. Tehaseandmetes märgitud kütusekulu 7 maanteel ja 8,midagi keskimselt on pigem ulme. Kui 95% ajast maanteel sõitu, siis olen saanud peaaegu 9, muidu 10 juures. (saab ikka metsa, põldu, muda ja muidu sihtotstarbelist kasutust).
8. Võrreldes näiteks Hiluxiga on tegemist ikka sõiduautoga, mitte veoautoga nagu masse ja mõõte vaadates võiks tunduda.
9. 3t ja üle haagist veab rahuldavaltja püsib suht stabiilsena. Mingi 6+ liitrise USA diisliga muidugi võrrelda ei ole mõtet.
10. Salong tundub vähemalt minu silmale oluliselt vastuvõetavam, kui LC150.
11. Kannatab ka maanteel täitsa normaalselt sõita ning isegi ees uimeravatest tüüpidest saab suht valutult mööda.
12. Veojõukontroll ja külglibisemisevastane seade on veidi liiga aktiivsed minu jaoks - aga see pole väga suur mure, lihtsalt peab meeles pidama, et see värk välja lülitada.
13. 4wd sisse-välja lülitatav sõidu ajal.
14. Kui vähegi rehvi ja mune on, siis saab metsas/mudas täiesti adekvaatselt hakkama. Difrilukud toimivad normaalselt ning tagumine lukk on kasutatav ka kiire nelikveoga, kui keskdiffer lukus. Tagumise luku lülitus elektriliselt nupust, keskmine kangist.
15. Veepidavust pole testinud.

Re: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-...

Postitatud: E Dets 22, 2014 9:00 am
Postitas Reimanis
Tänud hea info eest. Kui hind pisut kallim kui Corollal siis vist A6-ga ei ole mõtet väga võrreldagi, tundub nagu oleks tasuta üleval pidamine lausa :) Ega miskit suurt vedada plaanis otseselt polegi, soovin vaid suuremat ja võimekamat masinat ning hinna ja aasta ning ehk ka kvaliteedi suhe on täiesti mõistlik.

Re: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-...

Postitatud: E Dets 22, 2014 1:10 pm
Postitas taavik
No võrdlust Corollaga ei tasu nii puhta kullana siiski võtta :)

Aga viimane hooldusarve oli natuke üle 400 euro. See sisaladas ka sildade regulli rehvivahetust, kojamehi, mingit talvist välispesu, salongi põhjalikku puhastust ja muud hooldusega seotud kulumaterjalid ja tööd.
Tegemist oli siiski väikse hooldusega selles mõttes, et silla ja vahekasti õlide vahetust ei tehtud. Ehk jah, Pajero väikse hoolduse hind on umbes sama, või veidi kõrgem, mis Corollal suurema hoolduse hind.

Aga niisama igapäevaseks ringisõitmiseks on kindlasti mugavamaid alternatiive. Samas maanteel on küll hea enne möödasõitu eesõitvatest autodest üle vaadata.
Kui nüüd A6 pealt Pajerosse istuda, siis tõenäoliselt tundub ta suht uimase ning õõtsuva asjana :lol:

Re: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 147KW 2010-...

Postitatud: T Dets 23, 2014 2:46 pm
Postitas jyrgen72
No ei räägi küll kaasa nii uutest masinatest, aga kui vahetasin Pajero Mavericku vastu, siis oli küll tunne, et vahetasin tõlla raudratastega vankri vastu :D Pajero oli ikka tunduvalt pehmem ja mugavam sõita.