Sander147 kirjutas:Mis selles siis nii halba on? Kui korralikult ja ühe korraga asjad tehtud, siis peale õlivehatus muud pole.
Kord kuus kontrollisin õli ning iga 3 kuu tagant tegin õli vahetuse. Aa, ja klaasipesu jaoks sai veel ainukesena kapotet tõstetud. Muidu oli null muret.
-30 juures oli maja ees 20-st autost ainuke mis käima läks. Ja seda mitte ühel päeval. Teisi pidi tirima, täkutama jne. Nende seas ka 2.0 100kw mitsu.
Aga kui nii V6 vastane oled, siis soovin tulevikus palju jõudu GDI anomaaliatega kaklemiseks. Samuti automaatkastiga. Vb oli minu omal lihtsalt pisik küljes, kuid mitsubishi ei oska automaatkaste teha, nii et need ka kestaksid.
Tegelikult, kui kõiki autosid hooldada ja õigel ajal remontida, siis pole ühelgil midagi viga. Sama ka GDI kohta.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist