Küsimus GDI mootori kohta ?

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas HateCore » K Sept 26, 2012 12:13 pm

Tere, kuna olen ennem juba Galanti omanud, kuid sai see maha müüdud, siis nüüd on Mitsubishi igatsus jällegi peale tulnud. Ennem omasin 2.0 GLS mitsut kui keegi ehk mäletab, nüüd plaanis 2.4 GDI soetada, sellepärast ka küsin,et oskab keegi öelda mida tuleks täpsemalt jälgida GDI-l. Nii palju olen, siit infot leidnud,et kapriisne pidi olema just kütuse suhtes, ning tahtvat ainult kvaliteet kütust. Samamoodi pidi ka gaasiklapp omajagu tähelepanu vajama. Rohkem infot ei leidnud eriliselt. Mulje siiani,et need kaks asja mis välja tõin ongi tüüpasjad, ning ülejäänud nagu ikka mitsudel. Kere roostele vastuvõtlik jne. Ehk keegi oskab midag täpsemat veel välja tuua, mida just GDI mootoril tähelepanu kindlasti vajab.
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas Sander147 » K Sept 26, 2012 6:47 pm

Osta pigem 2.5 V6. On kindlasti töökindlam ja tulevikus väiksemate muredega. Jõud juba madalalt ning pm lõpuni välja. 2.4-l ja 2.0-l seda pole.

Sõitnud nendest kõigiga, kuid 2.5 on ka parim, mida sai ka omatud 2 kuud tagasi. Kuid eelista kindlasti manuaalkasti.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas HateCore » K Sept 26, 2012 7:12 pm

No tead, see V6 on minu silmis ikka puhta rämps, ning igasmõttes. Kui mitsu sai müüdud, saigi just Chrysler muretsetud, ning pärast seda kogemust, ei taha mitte kunagi enam V mootoritega kokku puutuda. Tõsine koll on nendest ees. Endal hetkel silmapiiril 99a 2.4 GDI automaat kastiga.
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas Sander147 » K Sept 26, 2012 7:34 pm

Mis selles siis nii halba on? Kui korralikult ja ühe korraga asjad tehtud, siis peale õlivehatus muud pole.

Kord kuus kontrollisin õli ning iga 3 kuu tagant tegin õli vahetuse. Aa, ja klaasipesu jaoks sai veel ainukesena kapotet tõstetud. Muidu oli null muret.
-30 juures oli maja ees 20-st autost ainuke mis käima läks. Ja seda mitte ühel päeval. Teisi pidi tirima, täkutama jne. Nende seas ka 2.0 100kw mitsu.

Aga kui nii V6 vastane oled, siis soovin tulevikus palju jõudu GDI anomaaliatega kaklemiseks. Samuti automaatkastiga. Vb oli minu omal lihtsalt pisik küljes, kuid mitsubishi ei oska automaatkaste teha, nii et need ka kestaksid.

Tegelikult, kui kõiki autosid hooldada ja õigel ajal remontida, siis pole ühelgil midagi viga. Sama ka GDI kohta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas HateCore » K Sept 26, 2012 8:15 pm

Aga ehk täpsustad neid täpsemaid anomaaliaid mida GDI all silmas pidasid ? :)
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas Sander147 » K Sept 26, 2012 8:21 pm

1. Siiani on oma kõrv kuulnud, et just GDI mootorid lõgisevad-tiksuvad enim.
2. Kw ja Nm on paberil, kuid reaalselt puudub (loe: minekut ja jõudu pole)
3. Andurite ja pumba rike- Jaan on vist Pärnus mõned ka korda saanud
4. Pole nii öko, kui kogu idealoogia ette näeb.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas HateCore » K Sept 26, 2012 8:29 pm

Hmm, selge. Tänud tähelepanu eest .
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas breyt » N Sept 27, 2012 5:58 am

Sander147 kirjutas:Mis selles siis nii halba on? Kui korralikult ja ühe korraga asjad tehtud, siis peale õlivehatus muud pole.

Kord kuus kontrollisin õli ning iga 3 kuu tagant tegin õli vahetuse. Aa, ja klaasipesu jaoks sai veel ainukesena kapotet tõstetud. Muidu oli null muret.
-30 juures oli maja ees 20-st autost ainuke mis käima läks. Ja seda mitte ühel päeval. Teisi pidi tirima, täkutama jne. Nende seas ka 2.0 100kw mitsu.

Aga kui nii V6 vastane oled, siis soovin tulevikus palju jõudu GDI anomaaliatega kaklemiseks. Samuti automaatkastiga. Vb oli minu omal lihtsalt pisik küljes, kuid mitsubishi ei oska automaatkaste teha, nii et need ka kestaksid.

Tegelikult, kui kõiki autosid hooldada ja õigel ajal remontida, siis pole ühelgil midagi viga. Sama ka GDI kohta.


Nonoh nii ilus see nüüd ka 2,5l V6 puhul polnud Sander!
Oli siiski rohkem selliseid päevi kus ainult 2.0 100kW liikus õigel ajal punktist A punkti B.
See et 2.0-ne ühe korra ei käivitunud, pole tema süü! Mitsu rida neli mootor siiski parim neist. Olen ka ise teistega sõitnud, jah väänet küll kohe alguses pole aga sellel samal 2,5-sel V6 astus siiski kohe eest ära! Üldiselt loeb siiski see et kas masin on korralikult hooldatud! kui sellega venitad siis saab 100kW tõesti 60kW.
04'a Mitsubishi Outlander 2.0i manuaal 100kW
97'a Mitsubishi Galant Wagon 2.0i manuaal 100kW
95'a Mitsubishi 3000 GT PL 3.0i manuaal 165kW
93'a DSM Eclipse GSX 2.0 turbo manuaal n/a kW
Kontakt: 5649 1711

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 27, 2012 6:29 am

Antud valikutest eelistaks ikkagi 2.5. Kuna sellel on jõudu pidevalt minna.
Automaatkasti seal otsas on nuhtlus. Sellest ka 2.0 parem minek.

Breyt meenutas, et jah, oli 1 hommik kus ka 2.5 ei liikunud. Jagajakaas ja rootor andsid saba. Kahju, et 10a vanad detailid "juba" katki läksid. :)

Eks asi ole maitses. Kui kunagi tuleb tahtmine uuesti midagi sarnast osta, siis 2.5 ja manuaal, sedaan.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas margusvk » R Sept 28, 2012 9:04 am

Sorry mehed aga mis jaurat-jaurat see Mitsu automaatkasti kallal käib? Mu 2,0 Galant automaatkastiga ei ole veel ühtegi probleemi mulle esitanud 5,5 kasutusaasta jooksul. Odomeeter kisub 300 000 km juurde varsti ja olen siiani hakkama saanud õlivahetustega. Õppiv automaatkast nagu ta on ja piisab linnas gaasi puudutamisest kui minema sööstab ja tahhoka vilksti selili viksab. Ja 2,0 on täiesti piisavalt reibas ja ei jää jalgu liikluses midagi. (Mina näiteks peale automaadi muud ei tahagi enam, mida sindrit ma vehklen seal rooli taga. Auto on sõitmiseks!)

Ma olen pigem kuulnud, et Mitsu manuaalkast on siuke nagu ta on... Teine käik ei taha sisse minna jne.
Õige jutt on see, et iga tehnika kestab, kui teda korralikult hooldad ja temaga korralikult ümber käid. Pruugitud auto, seda enam Galant'i, ostmine on nüüd juba täielik õnnemäng, kuna eestis veerevatel Galant'idel juba suht pikk eluiga selja taga ja kes sinder teab minig auto tõelist "hingeelu" enam.
Igaühele tema maitse järgi - kellele tütar, kellele ämm. Koer ikka liputab ise oma saba ning iga lits pidi oma v...u kiitma.

Kui nüüd GDI-st, siis see sinder ju olla projekteeritud Jaapanis bensiinile nr 99. Pidavat pöördeid tahtma, et ei tekiks tahmamist jne. Eks iga auto tahab vahepeal, et tal torud puhtaks "köhitakse". Ja noh eks seda ka, et kuidas kellegil kogemused mingi mudeliga on.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas SiimS » R Sept 28, 2012 10:21 am

2.0 Galandi automaatkast ei lasegi madalatel pööretel käiku vahetada, ikka sinna 3500 rpm kanti. Ainuke SUUR viga nende 4-käiguliste kastide juures on käikude liigne pikkus mis tapab 2.0 mootori mineku ja lisab küttekulu. Käigu vahetuse kiiruse kohta midagi halba öelda ei ole. Tahaks teada miks teema algataja oma galandi maha müüs?

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas HateCore » R Sept 28, 2012 11:47 am

Põhjus lihtne, ei olnud universaal kerega autoga miskit peale hakata. Nüüdseks, aga on Galandi igatsus just tagasi tulnud. Ning seekord vaatan, aga Sedaane;)
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas jaan mmc » R Sept 28, 2012 3:50 pm

GDI on tõesti kapriisne ja keerukusest johtuvalt ka raskemini remonditav/hooldatav. Mida suurem on läbisõit ja vanus ning halvem varasem ekspluatatsioon, seda kallim pidada.
Mootorit silmaspidades tuleks ostetavat masinat soovitavalt vähemalt 1 päev kasutades testida, sest vead ei pruugi kohe ilmneda. Ja jälgida seejuures, et mootor töötaks perfektselt. Eriti jälgida et, mootori pöörded ei kõiguks, käivitumine oleks hea ja sõites ei esineks jõnksutamisi või jõuetust. Kindlasti teha ka heitgaaside test, nt. ülevaatuspunktis ja see olgu korras.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus GDI mootori kohta ?

PostitusPostitas erku » L Sept 29, 2012 10:04 pm

See pole mingi jutt, et GDI ei astu edasi; korras GDI-d astuvad edasi nagu "lollakad". Jah, kui oled harjunud ja meeldib sõita mootoritega mis on nagu "mats-ja postivahe", siis pole GDI-ga midagi teha. Pööretepill ja ainult.
Siit ka minumeelest pole midagi teha GDI-ga, millel on automaatkast. Esiteks ei olegi kiirendust ja teiseks jääb "öko" sõit vägagi puudulikuks.

Enamus mis ma olen näinud, on mootorid juba "kohviks" sõidetud, ehk kolvi-hülsi grupp on läbi ja pole ka ime, arvestades asja iseloomu. Need müüakse läänes maha ca peale 160 000km läbisõitu, kus magusam eluiga on läbi.

Aga muus osas on nagu Jaan ütles. Meie raskes, külmas ja niiskes kliimas on paras peavalu selline vanem auto. Omalt poolt võiksin veel testimiseks soovitada silindrite survestamis katset, kus korras silindrid peavad tõepoolest täielikut "tuult" kinni.

Üks hea asi on ka. Kui kannatab teha ja oled sellise korda saanud, siis tead vähemalt mille eest maksid. Mõne muu margi kohta seda vahel nagu ütelda ei saa :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist