Turbolaaduri GT1549 remont.

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Turbolaaduri GT1549 remont.

PostitusPostitas jyrgen72 » N Juul 26, 2012 4:12 am

Kas leidub ka klubis kedagi, kes tegeleb turbode taastamisega, või omab tutvust ja räiget soodukat kusagil kus seda teostatakse?
Nimelt lendas laiali turbo, mootorilt F9Q, ehk siis 1,9D-ID, 75kw, Renaulti toodetud mootor Carisma aiskade vahel.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Turbolaaduri GT1549 remont.

PostitusPostitas erku » R Juul 27, 2012 2:16 pm

Mis täpsemalt laiali lendas, kirjeldust või pilti või..?

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Turbolaaduri GT1549 remont.

PostitusPostitas jyrgen72 » R Juul 27, 2012 5:31 pm

Võlli pealt laagrid, õli kollektoris ja õhu turbiini poolelt turbiini labalt väike kild. Üldiselt siis korpus korras, aga sisu laiali.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Turbolaaduri GT1549 remont.

PostitusPostitas erku » L Juul 28, 2012 12:16 pm

Sellel on vist see liugelaager, pronksisulamist?
Vaatasin googlest, et see Turbo GT1549 on nii levinud asi; ja seda veel odavamalt taastada ? :lol:

Kunagi sai "põlveotsas" jamsitud turboga, millel oli kuumuskindlast metallist võll sees jne ning saadana komplekti eest küsiti turul 18`000EEK.
Noh, käima ta lõpuks saime, aga uueks küll mitte :oops:

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Turbolaaduri GT1549 remont.

PostitusPostitas jyrgen72 » L Juul 28, 2012 4:49 pm

erku kirjutas:Sellel on vist see liugelaager, pronksisulamist?
Vaatasin googlest, et see Turbo GT1549 on nii levinud asi; ja seda veel odavamalt taastada ? :lol:

Kunagi sai "põlveotsas" jamsitud turboga, millel oli kuumuskindlast metallist võll sees jne ning saadana komplekti eest küsiti turul 18`000EEK.
Noh, käima ta lõpuks saime, aga uueks küll mitte :oops:


Arvasin juba, et võtad asja tegemisse, aga sa niisama konstateerisid fakti, et see nii levinud ja peaks odav olema :D
Tundub, et tuleb ikka äri ajama hakata selle BR Turboga Tallinnast, kaalukausil siis veel, et kas uus või taastatud.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist

cron