Tere
Oman oma esimest Mitsubishit ja olen täitsa rahul selle autoga. Kerge, väike,reibas mitte janune liikur, ühesõnaga ideaalne linna auto! Kuid on kere ja veermik täiesti läbi... Sama kere küljes midagi vahetada ei leia enam mõtet ja keretöid on ka liiga tohutus koguses. Siit tekkis mõte et uurin foorumi rahva käest mida kujutaks mootori ümbertõstmine korraliku kere peale ja veermiku korda tegemine.
Oma peaga jõudsin niikaugele et vanast sõidukist võtaks mootori ,kasti, pidurid, amordid, vedrud, väljalaske. Käiguosa uus( poolteljed, õõtsad, stabikad jne)
Kui niikaugele minna siis tundub ka mootorilt kaane maha võtmine ja sisse vaatamine mõistlikuna. Vahetaks kuluosad (filtrid, õlid, tihendid, mootori poldid, rihmad, rullikud, veepumba, mootori padjad, küünlad)
Lühidalt öeldes korralik kere ja kõik kuluvad osad uuena külge, pea idee on jääda originaali juurde ja ei hakkas tuunima vaid püüaks taastada algset olekut. Ideaalis lappaks lihtalt asjad ümber ja tegeleks minimaalselt keretöödega. Ei tea äkki liiga ilus unistus ?
Esialgu tekkisid järgmised küsimused:
Kas kõik kered sobivad toorikuks? Mootori kinnituste poolest? A- la 1.3l kuni 1.8l välja?
Millised on elektri osa erinevused? Kui ma uue mootori panen kas kõik näidikud, kellad, puhur jm sarnane töötab või peab midagi aretama?
Kas peale mootori tihendite vahetust on vaja kaasi lihvida?
Kas keegi teab mõnda töökoda või keegi ise viitsiks sellist projekti ette võtta? Ise tooks halja kere ja sõitva gti ja varuosad otsiks ka.
Kui midagi jäi kahe silma vahele täiendage ja üldse teadjamad mehed mis arvate ideest? Äkki saab uue elu sisse puhuda kui jah siis mis kuludega?