4g63 mootori vers. + käigukast RWD

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » R Apr 01, 2011 5:34 pm

tere targad

selgitage kes teab kuidas identifitseerida 4g63 mootoril erinevad versioonid wide block, narrow block, short block, long block, 6-bolt, 7-bolt.
tõlkes siis lai, kitsas, lühike ja pikk mootoriplokk ja 6 polti või 7 polti.

kõik foorumid on neid mõisteid täis ja info on vastakas

samas sooviks infi mis võiks olla tagaveolise käigukast mis jõudu kannataks
kes kostab midagi R5M21 kasti kohta - palju see kestab jõudu ?

jõud = 200 kw +

edit: kes teab midagi sellistest toodetest või analoogidest - http://www.tuffpans.com/
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » R Apr 01, 2011 6:37 pm

ise küsin ise vastan

kõik kirjas siin
http://www.projectzerog.com/transmissions.shtml
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » L Apr 02, 2011 7:11 am

ah jah - pingsate otsingute tulemusena jäi mulle jalgu veel paar asja
paljud teavad 4g63 igasugu meie jaoks tavalisi modifikatsioone - tavaline vabalthingav ja tavaline turbokas
AGA leidsin ka sellise asja 4g63 AMG - ehk mitsubishi galant Tuned by AMG http://www.youtube.com/watch?v=3BtJ0MlxxGc
ja siis veel 2 erinevat cyclone sisselaskega mootori tüüpi - USA jaoks vabalthingav ja JDM turbo cyclone pärit siis VR4 pealt.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Zafari » L Apr 02, 2011 8:18 am

See AMG variant on jah suht popp masin.
Kas on saladus mille jaoks sul seda mootorit tarvis on? Mul enda valge usaka 4G64 plokk ka alles ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » L Apr 02, 2011 9:41 am

asi on hetkel järjekordes idee (vers. 6.9) tasemel
pakub huvi turbotatud 4g63 või 64 manual kasti ja tagasillaga :wink:
üks 200...300 kw oleks see idee siis (ehk kuni 400 hj) ?

kuna ma ei tea mis täpselt kas on wide või narrow siis hetkel ei oska su plokile öelda ei aga ja

aga jätan meelde. :!:

uurin hetkel veel ilma kust ja kui palju maksaks üks turbo mootori doonor

kui vanast valthingavast jääb plokk (ehk kui ei saa kasutada juba turboka plokki) ja vänt siis kõik muu läheb ju vingem - kepsud, kolvid, kaan, kollektorid turbo, aju,

vara veel hõisata mida mõtlen aga eks ma "kaagutan kui muna munemiseks läheb"
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Sander147 » L Apr 02, 2011 10:11 am

4G63 on läbi aegade ka erinev olnud.
Mul on olemas manual R5M21 kastide kohta, kuid neid kaste on ka erinevaid. Jällegi.

Mis aasta oma sul tarvis on? Või sul kast olemas ja sellele mootorit vaja???

6-bolt ja 7 bolt mootorid on erinevad, kuid samas ka osaliselt üks ja see sama.

Kui taotled 200kw+ siis järelikult võtad EVO või turbo Eclipse mootori ning seda siis uuemast ajast?

6-bolt mootori tunneb ära hooratta kinnitumise järgi väntvõllile. Kinnitub 6 poldiga. Väntvõll kinnitub vanematel tüüpidel, iga vända kael oma raamiga. Mida aeg edasi, ühitati 1-2 ja 4-5 kael. 3. kael oli üksi. Järgmine variant oli juba terviklik alusraam, pilt: http://img98.imageshack.us/img98/7879/picture021dq0.jpg Kasutati siis juba turbo Eclipsedel ja VR4 Galantidel.
Samuti on 6-bolt vanem 4G63 mootor natuke kitsam, kui uuemad 7-bolt mootorid.
Samas tekib küsimus, et Eclipsedel on nii 6-kui 7 bolt mootorid, istuvad ühtemoodi ja kast sama. Need oleks siis nn hüdriidid. Kitsas 6-bolt plokk, kuid 7-bolt vänt.
Kepsusaaled on tibake kitsamad 7-bolt variandil. 7-bolt saaled sobivad 6-boltile, kuid mitte vastupidi.
Täielikud 7-bolt mootorid on siis juba laiema plokiga, vändaraamid ühisepakendina, samuti teine plokikaas. Samas on hoolikal jälgimisel ära tuntavad ühised jooned 6 ja 7 bolt mootoritel (laiuse erinevus, mida 7-boltil on ja 6-boltil pole.
4G6_ perekond on läbiaegade olnud tehtud pm ühe ja sama ploki baasil varieerub silindri läbi puuritus ja väntvõll (käik).

Näiteks vanemad 2.0 4G63 mootorid on enamus tunud sellise kaane tihendiga
Pilt
Uuemad aga :
Pilt

Enamuse mõistes on need tihendid siis tegelikult: esimene on 2.0 oma ja teine 2.4 oma.

Tegelikult on vana 2.4 peaaegu 1:1 2.0 mootoriga, ainukesed vahed, nagu öeldud siis väntvõll (käik) ja kolvi diameeter. Väntvõllist saadi pikem käik (100mm), 2.0 on 88mm.
Idee järgi, kui panna 2.0 plokki 2.4 vänt, siis on 2.0 stroker, kuid plokikaane ja ploki vahele tuleb panna lisa 5mm spetsiaalne plaat, kuna 2.4 vända tõttu hakkab kolb 6mm rohkem üles tulema.

Aga sulle Pedaal, kuid ütleksid suure saladus katte all, mis aasta käigukasti sa võtad, siis saaksin aidata õige 4G63 mootori leidmisel sinna. 4G63 mootoreid on toodetud juba rohkem kui 30a.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » L Apr 02, 2011 10:17 am

kast oleks midagi 90 päris lõpp 2000 algus ehk vahemik 98 ...2001 ?
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Sander147 » L Apr 02, 2011 11:02 am

Ok. Vaatan ja otsin, mis leian.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » L Apr 02, 2011 6:12 pm

kastidega on veel nii, et kast on kast aga määrab sidurikoda.
kasutatud lisaks mitsu kastidele mingeid toyota kaste mis ja ka mazda rx7 kasti viimasel puhul pidi panema küll mazda b2600 sidurikoja.
muidugi on pandud igasuguste vaheplaatidega ka muid kaste
enam on juttu olnud mitsu kastist km132 kasutatud starioni all ja ka teistsuguse "sabaga" - D50/mighty maxi alla (meil tuntud kui L00)
jutuks on olnud R150, 151, 153, 154 ja km145 kastid

krt. ameerika, kanada ja uus meremaa on ikka imedemaad - kõike on saada.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas cartman » E Apr 04, 2011 8:24 pm

Kui 4g63 turboka mootorit vali siis kindlasti vanema aasta oma 1g eclipse v evo. 2G eclipsedel tehti juba saastast sulamist.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » T Apr 05, 2011 7:52 am

idee oleks kasutada 4g63-st vaid plokki ja vänta
kepsud, kolvid, kaan, kolled, turbo jne. tuleks mõnest 4g63T mootorist
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Henry » K Apr 06, 2011 9:57 am

MeelisV kirjutas:kastidega on veel nii, et kast on kast aga määrab sidurikoda.
kasutatud lisaks mitsu kastidele mingeid toyota kaste mis ja ka mazda rx7 kasti viimasel puhul pidi panema küll mazda b2600 sidurikoja.
muidugi on pandud igasuguste vaheplaatidega ka muid kaste
enam on juttu olnud mitsu kastist km132 kasutatud starioni all ja ka teistsuguse "sabaga" - D50/mighty maxi alla (meil tuntud kui L00)
jutuks on olnud R150, 151, 153, 154 ja km145 kastid

krt. ameerika, kanada ja uus meremaa on ikka imedemaad - kõike on saada.


Minu jaoks nüüd natuke segane teema - mis on siis plaanis, ja mis mootorit panna tahetakse, kas wide- või narrowblock?

See Mazda kastide ja sidurikodade teema on kõik wideblock kohta. Aga muidu siin räägite uuematest mootoritest??

Ma ei saa sellest ka aru, miks ei kõlba Mitsu wideblock turbokate kastid? 200kW ei näe mingit probleemi.



Kõige lihtsam - otsi Mitsu tagarattaveoline turbokas ja tõsta siis endale mootor ja kast ümber. Asi vask. (Kere müü mulle maha). Kui on ikka plaanis ehitada, siis doonori ost pole ju kallis.

Wideblocki sama lihtne ehitada kui narrowblocki. Olen vaatanud, et 200kW on wideblocki meeste maailmas ikka väga nutune number, seal aetakse ikka 400-500hp taga...

350hp sai Mitsu 80. alguse tehnika ja teadmistega sellest mootorist kätte, vast tänapäeval saab ka 280hp :)


Tervitades
Henry
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » K Apr 06, 2011 1:18 pm

eks ole omad mõtted ja plaanid kui on plaanist saamas ka tegelikus võtan teema rohkem ülesse
Idee oli võtta vabalthingav mootor (tagaveoline) ja sinna turboka sisu sisse laduda. lihtne.
200kw igapäeva autoks peaks olema esimeseks näpuharjutuseks ja algatuseks piisav - alati saab juurde aretada ja seda pole raske teha
olenevalt mis riistvaraga on alguses kohe mootor ehitatud mõnel juhul piisab ka ainult aju näppimisest mõnel juhul veel pump ja pihustid vms.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » K Apr 06, 2011 10:16 pm

kuna mu unistus ja vasikavaimustus ägedast ideest hakkab lahtuma siis räägin asjast

idee oli võtta see buss http://www.auto24.ee/used/691456 ja sllega sõita
selle bussi mootor http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=451547
osta juurde komplektne EVO mootor ja lappida see sellesse doonor bussi mootorisse ringi - kepsud, kolvid, kaan, kollektorid juhtmed ja aju
ja kui asi valmis tõsta see mootor bussi peale ja jälle sõita :mrgreen:

aga vist hetkel jääb sinna see mõte
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » N Apr 07, 2011 8:25 am

üks viimane küsimus tekis mootorite pöörlemissuundade kohta
on olnud juttu sellest et mingid generatsioonid EVO mootoreid pöörleb ühte pidi ja mingid teist pidi
sama jutt ka DSM (eclipse ja teloni) mootorite kohta
kes teab kosta nendest pöörlemissuundadest midagi
seal tekib muidu probleem milline kaan sobib millise ploki peale
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Sander147 » N Apr 07, 2011 9:28 am

Kõik mootorid pöörlevad ühe pidi.
Nii nagu kell käib. Ainult ühed mootorid on juhi pool, teised(uuemad) kõrvalistuja pool.
Kui nii pidi võtta, siis jah pöörlevad erisuundades ja kaaned omavahel ei sobi(uuemad vs vanemad).
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Henry » R Apr 08, 2011 7:12 pm

Nii nagu Sander ütles.

1-3 Evo, DSMid ja Galant VR4 on ühtepidi ja alates 3g Evost on teistpidi.
Sellesama pärast ka DSMidel/VR4-del ei kasutata uuemate Evode turbosid-kollektoreid.


Mulle tundub ikkagi natuke imelik see mootorite ümberlappimine, kui nagunii nii mitte-legaalset asja teed, siis oleks lihtsam ju võtta valmis kasti ja mootori komplekt ja teha siis vajadusel mootorikinnitused ümber.
Selleks et kiire/võimas oleks, ei pea "EVO" silti küljes olema.

Seda pole ka mõtet loota, et juhtmestiku klappimine nii ilusti ja lihtsalt läheb, ma arvan, et ei lähe :) Elekter saab sellise projekti juures omaette probleemiks.
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » R Apr 08, 2011 8:07 pm

ei näe elektris probleemi - on seda ennegi tehtud :wink:
valmis mootori ja kasti vahe tõstmine oleks liiga lihtne :mrgreen:
nt. evo kasti ainult tagaveoliseks tegemiseks on vaja see ümber ehitada :idea:
soov oli siiski teha näpud õliseks ja säilitada originaal käigukast ja kardaan.

aga hetkel on plaan mitte peatatud aga pidurdatud.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 12, 2011 11:36 pm

Kui tohib küsida, siis kaugel asjalood ka on? :twisted:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: 4g63 mootori vers. + käigukast RWD

PostitusPostitas MeelisV » T Juul 19, 2011 12:12 pm

vaatasin peeglisse, kalendrisse ja kella (mida mul pole käe peal) :lol: ning pisar silmis loobusin sellest planeeritud bussist
kuigi idee, et teha üks 4g63T tagaveoline komplekt on siiski peas veel alles.
iseenesest oli see buss päris mõnusa minekuga ja olekuga juba niisama.

hetkel ei ole seda aega jälle.

vihmavarjuna on aegade jooksul käinud peast läbi ka vana hea "mighty max" - krd. kallid on aga need vihmavarjud ja saadavus on põhimõtteliselt vaid ameerikast tellimisega.

http://www.google.ee/search?q=mitsubish ... 59&bih=654

kui oma haagise renoveerimise lõpetan hakkan juppe koguma.
isegi grandisest loobumise plaan on hetkel läinud.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist